تکنولوژی

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی تب A9 سامسونگ منتشر شد

به گزارش کارمادیو، سامسونگ انتشار آپدیت One UI 6.1 را برای سری گلکسی تب A آغاز کرده است و گلکسی تب A9 اولین مدل این سری محسوب می‌شود که به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کند.

طبق اعلام یکی از کاربران انجمن رسمی سامسونگ اروپا، او به‌روزرسانی One UI 6.1 را روی گلکسی تب A9 4G با شماره مدل SM-X115 دریافت کرده است. بر اساس اسکرین‌شات‌ها، آپدیت جدید برای این تبلت ۱٫۵ گیگابایت حجم دارد و نسخه‌ی سیستم‌عامل تبلت را به X115XXU2BXE2 تغییر می‌دهد.

فهرست کامل تغییرات One UI 6.1 روی گلکسی تب A9 دردسترس نیست. به‌هرحال، می‌توانیم فرض کنیم آپدیت مذکور همه‌ی ویژگی‌هایی را که روی مدل‌های میان‌رده‌ی گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد، روی تبلت میان‌رده‌ی این شرکت نیز دردسترس کاربران قرار دهد که احتمالاً فاقد ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI است.

درحال‌حاضر به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی تب A9 در اروپا ارائه شده است و انتظار داریم سامسونگ طی روزهای آینده، آپدیت مذکور را در سایر نواحی جهان نیز منتشر کند. علاوه‌براین سامسونگ باید در هفته‌های آینده، One UI 6.1 را برای نسخه‌ی وای‌فای گلکسی تب A9 و همچنین گلکسی تب A9 پلاس منتشر کند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا