تکنولوژی

با ورود به سال ۲۰۲۴ بیت کوین از سطح ۴۵ هزار دلار عبور کرد

بیت کوین امروز برای اولین‌بار از آوریل ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲) به بالای ۴۵ هزار دلار رسید. بزرگ‌ترین رمزارز جهان از نظر ارزش بازار، سال ۲۰۲۴ را با خوش‌بینی‌های مختلفی مثل احتمال تأیید صندوق قابل معامله‌ در بورس (ETF) آغاز کرده است.

بیت کوین طی ساعات اخیر به اوج ۲۱ ماهه‌ی خود رسید و سطح ۴۵٬۴۸۸ دلار را نیز لمس کرد؛ البته هنوز تا رکورد تاریخی قیمت بیت کوین یعنی ۶۹ هزار دلار فاصله‌ی زیادی باقی مانده است، سطحی که در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان و آذر ۱۴۰۰) به آن رسید.

با ورود به سال ۲۰۲۴ بیت کوین از سطح ۴۵ هزار دلار عبور کرد

قیمت هر واحد اتر نیز همزمان با رشد بیت کوین یک درصد افزایش یافت و به ۲٬۳۷۶ دلار رسید. تمرکز سرمایه‌گذاران دقیقاً بر این موضوع بوده که آیا سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات‌ متحده (SEC) به‌زودی ETF بیت کوین را تأیید خواهد کرد یا خیر و اکنون با شنیدن زمزمه‌ها درمورد تأیید احتمالی این صندوق، سرمایه‌ی بیشتری برای خرید رمزارز شماره یک جهان صرف کرده‌اند.

قیمت بیت کوین در 2024

براساس اعلام برخی تحلیلگران، بازار ارز دیجیتال در سال جاری رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد و دلیل اصلی آن، نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین و تأیید احتمالی چندین ETF این رمزارز است.

این مقاله صرفاً جنبه‌ی خبری دارد و پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. لطفاً تا زمانی که دانش کافی درباره‌ی رمزارزها پیدا نکرده‌اید، در این حوزه سرمایه‌گذاری نکنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا