تکنولوژی

تاریخ و زمان دقیق مراسم رونمایی آیفون 16

به گزارش کارمادیو، شرکت اپل دقایقی قبل اعلام کرد که قصد دارد رویداد سالانه آیفون محور خود را در روز دوشنبه ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) در پردیس اپل پارک در کوپرتینوی کالیفرنیا برگزار کند. این مراسم قرار است از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز شود و از اصحاب رسانه برای حضور در آن دعوت به عمل آمده است.

در رویداد امسال، اپل از سری آیفون ۱۶، مدل‌های جدید اپل واچ و ایرپاد ۴ رونمایی خواهد کرد، به‌علاوه تاریخ عرضه رسمی macOS Sequoia، iOS 18 و سایر به‌روزرسانی‌های نرم ‌افزاری اپل را دریافت خواهیم کرد.

به همین بهانه بد نیست نگاهی کلی به ویژگی‌های مورد انتظار آیفون ۱۶ داشته باشیم:

  • نمایشگر بزرگ‌تر
  • تغییرات طراحی
  • بهبود هوش مصنوعی اپل و سیری
  • فناوری دوربین جدید
  • نوآوری در باتری ها
  • ارتقای پردازنده

در مورد اپل واچ نیز انتظار می‌رود که سری ۱۰ استاندارد دارای طراحی نازک‌تر با نمایشگر بزرگ‌تر باشد، اما این تغییر اساسی نخواهد بود. اپل همچنین قصد دارد اپل واچ SE و اپل واچ اولترا را به‌روزرسانی کند و ما می‌توانیم ویژگی‌های سلامت جدیدی مانند تشخیص آپنه خواب و نظارت بر فشار خون را ببینیم، اما هنوز به طور کامل مشخص نیست که آیا اپل آنها را به موقع برای عرضه در امسال آماده خواهد کرد یا خیر.

گفته می‌شود که قرار است دو مدل ایرپادز ۴ عرضه شود، یکی که جانشین مستقیم ایرپادز ۳ فعلی است و دیگری هم با پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC) با قیمتی یک پله بالاتر عرضه خواهد شد.

اپل قصد دارد رویداد پاییز را به صورت زنده در وب سایت خود، یوتیوب و از طریق برنامه اپل تی وی پخش کند. اگر هم به هر دلیلی نمی‌توانید این مراسم را از این طرق تماشا کنید، برای اطلاع از جدیدترین اخبار کمپانی اپل، با کارمادیو همراه باشید.

امتیاز بدهید

منبع
gsm

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا