سفر و گردشگری

هتل های کیش، دروازه ورود به دنیایی از تفریح و سرگرمی

کیش، در جنوب کشور واقع شده و هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و حتی جهان به آن سفر می‌کنند. در فصل زمستان و پاییز هوای این منطقه بسیار دلچسب است و در بهار و تابستان هم جشنواره‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود. این موضوع باعث شده در تمام روزهای سال گردشگران زیادی را در سطح شهر ببینید. در جزیره کیش هتل‌های مختلف با امکانات متفاوت ساخته شده و بهتر است قبل از رسیدن به مقصد در مورد آنها اطلاعات کافی را به دست آورید. همچنین امکان رزرو اینترنتی این مجموعه‌های اقامتی از طریق سایت‌هایی مانند پرشین هتل نیز وجود دارد. ما نیز قصد داریم تا در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های کیش برای اقامت پرداخته و اطلاعاتی را در مورد رزرو هتل کیش به شما ارائه دهیم.

رزرو بهترین هتل‌های کیش برای اقامت از سایت پرشین هتل

برای انتخاب یک هتل مناسب در جزیره کیش باید اولویت‌های خود را در نظر بگیرید. آیا دوست دارید هتل در نزدیکی اماکن دیدنی و مراکز خرید باشد؟ یا امکانات رفاهی موجود در هتل برایتان مهمتر است؟ چه بودجه‌ای را برای اقامت خود در نظر دارید؟ چند نفر هستید؟ و موارد دیگری که باید قبل از ورود به مقصد مد نظر قرار گیرد. در ادامه به چند مورد از هتل‌های جذاب و متفاوت در جزیره کیش خواهیم پرداخت که بهتر است برای سفر چند روزه خود، اسامی و اطلاعات و آدرس‌شان را در ذهنتان بسپارید:

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی در غرب این جزیره است. این هتل 5 ستاره از دو بخش مختلف تشکیل شده که یکی روی دریا و دومی در ساحل است. ساختمان‌های موجود در هتل شکلی شبیه به بته جقه داشته و باعث شده‌اند تا فضای مجموعه متفاوت‌تر شود. در قسمتی از هتل ترنج، اتاق‌هایی قرار گرفته که کف آنها به صورت شیشه‌ای بوده و قابی باور نکردنی از دریا را پیش چشمان شما قرار می‌دهد. از جمله امکاناتی که در این مجموعه قرار گرفته می‌توانیم به رستوران، کافه، سالن کنفرانس، اتاق بازی، استخر و مجموعه آبی و… اشاره کنیم.

آدرس هتل ترنج کیش: میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

لینک رزرو هتل ترنج کیش از سایت پرشین هتل: https://www.epersianhotel.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B4/23769-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AC-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

 

رزرو هتل میراژ کیش

در سال 97 بود که زمزمه ساخت یک هتل 5 ستاره به نام میراژ در کیش شنیده شد. این مجموعه برای کسانی در نظر گرفته شده بود که به دنبال اقامتی لوکس و متفاوت بودند چرا که هتل میراژ طراحی مدرن و خاصی را برای دو ساختمان 8 طبقه خود در نظر گرفت. منظره‌ اتاق‌های این مجموعه ساحل و دریای خلیج فارس است که از نظر مسافران، بهترین ویژگی هتل به حساب می‌آید. علاوه بر این هتل میراژ در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است که دسترسی به دیدنی‌های کیش و مراکز خرید را برای شما آسان می‌کند. در نهایت نیز امکانات رفاهی مانند مجموعه آبی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، صندوق امانات و… را هم می‌توانیم برای این هتل نام ببریم.

آدرس هتل میراژ کیش: بلوار دریا

 

رزرو هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در سال 1396 ساخته شد و دارای 13 طبقه و 342 واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل با طرح‌های متفاوتی ساخته شده‌اند؛ برخی از آن‌ها سینگل، برخی تویین دو تخته، برخی دو تخته رو به جزیره و تعدادی از آن‌ها دو تخته رو به دریا هستند. حتی اتاق‌های سه تخته در این هتل وجود دارد که در صورت بیشتر بودن تعداد نفرات می‌توانید آنها را انتخاب کنید. از جمله مزایای دیگر اقامت در هتل نزدیکی به مراکز خرید معروف و اماکن دیدنی است. همچنین امکانات رفاهی مانند استخر، رستوران، سونا، کافه و… هم در آن وجود دارد.

آدرس هتل بین‌المللی کیش: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

لینک رزرو هتل کوروش کیش از سایت پرشین هتل: https://www.epersianhotel.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B4/23768-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

هتل های کیش، دروازه ورود به دنیایی از تفریح و سرگرمی

 

رزرو هتل پارک مارینا کیش

یکی از مجموعه‌های اقامتی 5 ستاره است که در کنار سواحل مرجانی خلیج فارس واقع شده و طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. در هتل مارینا پارک سوئیت و اتاق‌های زیبایی در نظر گرفته شده که امکان رزرو آنها وجود دارد. همچنین با اقامت در آن می‌توانید از رستوران فضای بسته و بازی که در آن وجود دارد نیز بهره‌مند شوید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

آدرس هتل پارک مارینا: میدان مرجان، جاده جهان

 

رزرو هتل لیلیوم کیش

لیلیوم در سال 98 تاسیس شده و شامل یک ساختمان لوکس و نوساز است که 8 طبقه و 154 واحد اقامتی دارد. دسترسی آسان این مجموعه به مراکز خرید معروف و ساحل خلیج فارس باعث شده تا از نظر مسافران انتخاب ایده‌آلی به نظر برسد. همچنین کادر مجرب و امکانات رفاهی عالی هتل هم خاطرات عالی و به یاد ماندنی را در ذهن شما به یادگار خواهد گذاشت.

آدرس هتل لیلیوم کیش: میدان پردیس، بلوار رودکی

 

رزرو هتل داریوش کیش

کمتر کسی است که نام داریوش را در بین هتل‌های موجود در جزیره کیش نشنیده باشد. مجموعه‌ای خاص با 5 ستاره که در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته و آماده پذیرایی از مسافران است. هتل داریوش در سال 83 ساخته شده و در سال 96 نیز بار دیگر مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر هم این هتل 3 طبقه و 168 واحد دارد. از جمله ویژگی‌های مجموعه می‌توانیم به معماری الهام گرفته از مجموعه پاسارگاد و تخت جمشید اشاره کنیم که فضای آن را منحصر به فرد کرده است. همچنین در این اقامتگاه‌ها امکانات رفاهی کاملی هم برای مسافران در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل داریوش کیش: میدان داریوش

 

رزرو هتل کوروش کیش

دومین مجموعه پرطرفدار برای اقامت در جزیره، هتل کوروش کیش بوده و با 5 ستاره در میدان پردیس واقع شده است. این مجموعه اولین هتل سبز ایران بوده و برای برخی از فعالیت‌های خود از انرژی خورشید استفاده می‌کند. از جمله مزایای رزرو هتل کوروش کیش، نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری کیش است. همچنین خدمات رفاهی مانند رستوران و کافه، استخر و سونا، ترانسفر فرودگاه و… هم در آن وجود دارد.

آدرس هتل کوروش کیش: میدان پردیس

لینک رزرو هتل کوروش کیش از سایت پرشین هتل: https://www.epersianhotel.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B4/23812-%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

هتل های کیش، دروازه ورود به دنیایی از تفریح و سرگرمی

 

رزرو هتل شایان کیش

درست است که هتل شایان یک مجموعه اقامتی قدیمی است که در سال 1354 ساخته شده؛ اما باز هم نامش در لیست بهترین و پرمسافرترین مجموعه‌های اقامتی کیش به چشم می‌خورد. ساختمان هتل در سال 98 بازسازی شده و از نظر کیفیتی چیزی از مجموعه‌های نوساز کم ندارد. با اقامت در اتاق‌های هتل، چشم‌اندازی رو به دریا را خواهید داشت و البته می‌توانید سوییت‌های ساحلی یا کاباناها را هم انتخاب کنید. همچنین این مجموعه فاصله کمی را از مراکز خرید، بازارها، اماکن دیدنی و… داشته و به این ترتیب می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی خود را به آنها برسانید.

آدرس هتل شایان کیش: میدان ساحل، بلوار ساحل

 

رزرو هتل پالاس کیش

پالاس هم نام یکی دیگر از مجموعه‌های اقامتی در جزیره کیش است که شاید نامش را کمتر شنیده باشید. این مجموعه در بین هتل‌های 5 ستاره قرار گرفته و کیفیت خدمات ارائه شده در آن بسیار بالاست. همچنین با اقامت در مجموعه به راحتی می‌توانید به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید معروف بروید. برای ماندن در هتل پالاس ، انتخاب‌های زیادی پیش رویتان است. می‌توانید اتاق‌های رو به دریا و جزیره یا سوئیت‌های دوبلکس سه تخته و حتی اتاق‌های ترپیل استاندارد را رزرو کنید. با انتخاب هر کدام از این اتاق‌ها از خدمات رفاهی دیگر مانند مجموعه آبی، اینترنت نامحدود رایگان، مینی‌بار و… هم بهره‌مند خواهید بود.

آدرس هتل پالاس کیش: مابین میدان سیری و میدان داریوش

 

رزرو هتل ویدا کیش

ویدا هم نام یک هتل 5 ستاره است که در سال 1396 افتتاح شده و سبک آن برگرفته از معماری معاصر کیش است. این مجموعه یک ساختمان لوکس داشته و تمام امکانات رفاهی و بهداشتی را در اختیار مسافران مجموعه قرار می‌دهد. از جمله امکانات رفاهی در ویدا می‌توانیم به سالن بزرگ کنفرانس، جلسات، مجموعه آبی، سالن ورزشی، فضای سبز و پارک اشاره کنیم. همچنین رستورانی با منوی جذاب هم در آن وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را در آن میل کنید.

آدرس هتل ویدا کیش: میدان سنایی، بلوار موج

 

رزرو هتل فلامینگو کیش

اقامت در هتل فلامینگو به دلیل داشتن 4 ستاره کمی ارزانتر از دیگر مکان‌های معرفی شده است. این مجموعه در سال 85 با 4 طبقه ساخته شده و دارای یک رستوران بزرگ با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. همچنین در داخل مجموعه سالن‌های همایش و کنفرانس هم وجود دارد که جلسات مهم در آن برگزار می‌شود. موقعیت مکانی این هتل هم مناسب است و تقریبا به بسیاری از مراکز دیدنی جزیره دسترسی خوبی دارد.

آدرس هتل فلامینگو کیش: بلوار دریا

 

رزرو هتل سارا کیش

سارا یک هتل با قیمت مناسب و موقعیت مکانی عالی است. در اطراف این مجموعه مراکز تفریحی و تجاری بسیار زیادی قرار گرفته و دسترسی به بسیاری از اماکن دیدنی جزیره هم از این مجموعه به راحتی صورت می‌گیرد. با اقامت در هتل سارا منظره دیدنی از دریا پیش رویتان خواهد بود. همچنین در صورت تمایل می‌توانید سری به چایخانه سنتی یا رستوران هتل زده و از منوی بی‌نظیر و جذاب غذا و نوشیدنی‌های دلخواهتان را سفارش دهید. از جمله امکانات رفاهی دیگر در این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، سالن کنفرانس، خشکشویی، پارکینگ روباز و… اشاره کرد.

آدرس هتل سارا کیش: بلوار رودکی

 

رزرو هتل امیرکبیر کیش

امیرکبیر نام هتلی است که به تازگی در کیش تاسیس شده؛ اما در همین مدت کوتاه هم توانسته نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این مجموعه فضایی باز دارد و سوئیت‌ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی کامل را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده است. ویژگی خوب هتل نزدیک بودن به بازارهای کیش، اسکله و پارک میرمهناست که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره به حساب می‌آید.

آدرس هتل امیرکبیر کیش: بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

 

رزرو هتل تعطیلات کیش

اگر به دنبال یک مکان ارزانتر برای اقامت چند روزه خود هستید، هتل تعطیلات را فراموش نکنید. این مجموعه در شرق جزیره در سال 1375 ساخته شده است. اطراف هتل بسیار سرسبز و زیباست و یک زمین بازی مخصوص کودکان هم دارد. همچنین در داخل هتل هم کافه‌ای با منوی کامل از انواع دسر و نوشیدنی هم در نظر گرفته شده که می‌توانید در اوقات فراغت خود به آن سر بزنید. رستوران هتل در طبقه همکف بوده و صبحانه هم به صورت رایگان سرو می‌شود.

آدرس هتل تعطیلات کیش: بعد از پردیس ۲، میدان سیری

 

رزرو هتل آفتاب شرق کیش

آفتاب شرق در سال 86 تاسیس و در سال 97 بازسازی شد. این مجموعه 47 اتاق در 3 طبقه داشته و آماده پذیرایی از مسافران است. از جمله امتیازاتی که با اقامت در هتل به شما تعلق می‌گیرد منوی غذای ایرانی، امکان صرف نوشیدنی سرد و گرم در کافی‌شاپ هتل، محوطه باز و فضای سرسبز موجود در هتل و… است. همچنین مسیر دوچرخه سواری کیش هم در نزدیکی این مجموعه واقع شده است.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش: میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

 

رزرو آنلاین هتل‌های کیش از سایت پرشین هتل

در این مطلب به معرفی هتل‌های کیش پرداختیم و اطلاعات کاملی را در مورد رزرو آنها به شما دادیم تا بتوانید رزرو هتل کیش را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. نکته قابل توجه این است که قبل از ورود به جزیره کیش حتما رزرو این مکان‌ها را به صورت اینترنتی از سایت‌هایی مانند پرشین هتل انجام دهید. در این صورت دیگر پس از رسیدن به مقصد نگرانی را بابت نبودن جا برای اقامت ندارید. همچنین می‌توانید قبل از رسیدن به مقصد قیمت اقامت در هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و آن مکانی را انتخاب کنید که با بودجه شما هماهنگ‌تر است. در زمان رزرو هتل کیش با پرشین هتل کلیه اطلاعات در مورد هر کدام از هتل‌ها به همراه تصاویر قرار داده شده و می‌توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اگر شما هم در سفرهای خود به جزیره کیش، در هتلی اقامت داشته‌اید که نامش در لیست ما نیست، حتما از کیفیت خدمات آن برایمان بنویسید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا