فیلم و سریال

معرفی 5 مورد از بهترین فیلم‌های مارگو رابی

مارگو الیز رابی (Margot Elise Robbie؛ متولد ۲ ژوئیه ۱۹۹۰) بازیگر استرالیایی است. او برای نقش‌های کمدی و دراماتیکی که در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها ایفا کرده شهرت دارد و برایش چندین جایزه برنده شده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و پنج جایزهٔ فیلم بفتا بوده‌است. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۷ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان یاد کرد و نام او در سال ۲۰۱۹ از سوی فوربز در رتبه‌بندی بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفت.

با کارمادیو همراه باشید تا ۵ مورد از بهترین فیلم های مارگو رابی را برای شما معرفی کنیم:

۱. فیلم روزی روزگاری در هالیوود Once Upon a Time in Hollywood

فیلم Once Upon a Time in Hollywood با بازی مارگو رابی - کارمادیو

روزی روزگاری در هالیوود (انگلیسی: Once Upon a Time in Hollywood) فیلمی آمریکایی در ژانر کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی ستارگان فیلم هستند. روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و در لس آنجلس رخ می‌دهد. داستان آن ماجرای یک بازیگر تلویزیونی رو به افول به‌نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای موفقیت در هالیوود هستند و تهدید قریب‌الوقوع تیت‌–‌لابیانکا آن‌ها را درگیر کرده‌است. این فیلم شامل «خط داستانی‌های متعدد در قصهٔ پریان مدرنی است که به لحظات پایانی عصر طلایی هالیوود ادای احترام می‌کند.»

۲. فیلم خداحافظ کریستوفر رابین Goodbye Christopher Robin

فیلم Goodbye Christopher Robin با بازی مارگو رابی

فیلم سینمایی خداحافظ کریستوفر رابین Goodbye Christopher Robin داستان زندگی نویسنده شخصیت های وینی پو و تایگر و بقیه دوستهای اونهاست. حتمن یادتون میاد که وینی پو دوستی به اسم کریستوفر رابین داشت، تنها آدمی که در داستانهای اونها بود، یک پسربچه فوق العاده. خوب، حالا وقتشه که ببینیم چرا باید خداحافظ کریستوفر رابین رو ببینیم و از چیزهایی که خبر نداشتیم باخبر بشیم.

۳. فیلم گرگ وال استریت Wolf of Wall Street

فیلم Wolf of Wall Street و مارگو رابی - کارمادیو

گرگ وال استریت (انگلیسی: The Wolf of Wall Street) یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی سیاه و زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در ۲۰۱۳ منتشر شد. نویسندگی این فیلم بر عهدهٔ ترنس وینتر بوده که فیلم‌نامه‌اش را بر پایهٔ کتاب شرح حال ۲۰۰۷ به همین نام از جردن بلفورت نوشته‌است. این فیلم دیدگاه بلفورت در مورد پیشهٔ خود به‌عنوان یک کارگزار بازار سهام در شهر نیویورک را بازگو می‌کند و چگونگی فساد و کلاه‌برداری گستردهٔ شرکت استراتون اوکمونت در وال استریت و در نهایت سقوط او را به تصویر می‌کشد. لئوناردو دی‌کاپریو که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است، نقش بلفورت را ایفا می‌کند. جونا هیل، مارگو رابی، متیو مک‌کانهی، کایل چندلر، راب راینر، جان فاورو، ژان دوژاردن و جان برنثال از دیگر بازیگران فیلم هستند.

۴. فیلم بامشل Bombshell

فیلم Bombshell

به گزارش کارمادیو ، بامشل (Bombshell) یک فیلم آمریکایی در ژانر درام به کارگردانی جی روچ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط چارلز راندولف بر اساس رویداد حقیقی آزار جنسی کارکنان زن فاکس نیوز توسط مدیر ارشد آن، راجر ایلز به نگارش درآمده است. شارلیز ترون در نقش میگن کلی، نیکول کیدمن در نقش گرچن کارلسون و مارگو رابی در نقش کایلا پوپیسیل سه بازیگر اصلی فیلم هستند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به جان لیسگو، کیت مک‌کینون، الیسون جنی، آلیس ایو و مالکوم مک‌داول اشاره کرد.

۵. فیلم من تونیا هستم I, Tonya

فیلم I, Tonya

من، تونیا (به انگلیسی: I, Tonya) یک فیلم زندگینامه‌ای کمدی سیاه آمریکایی به کارگردانی کریگ گیلسپی و نویسندگی استیون راجرز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به مارگو رابی در نقش اسکیتر نمایشی تونیا هاردینگ، سباستین استن، جولیان نیکلسون، بوجانا نوواکوویچ، بابی کاناوله و آلیسون جانی اشاره کرد.

امیدوارم از دیدن این فیلم ها لذت ببرید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا