خواندنی

تولیدکننده تابلو برق دیزل ژنراتور

پاسخ سوال آسان است!!! چون ژنراتورها ضروری ترین دارایی برای حفظ یک اتصال برق پایدار به املاک تجاری و مسکونی شما هستند. اغلب به عنوان یک راه حل ایده آل تمجید می شوند. چرا که در صورت قطعی برق، پشتیبانی مهمی را ارائه می دهند. در کل از ژنراتورها به عنوان مکانیزم های اضطراری برای تضمین تامین برق در صورت قطع شدن شبکه اصلی برق، به هر دلیلی مثل خرابی، حادثه یا برخی از انواع بلایای طبیعی استفاده می کنند. که هر کدام از این مدل های تابلو برق قیمت خاص خود را دارند و قیمت تابلو برق در انواع مختلف نسبت به کارکرد آن مشخص میشود.

از این نظر، ATS ضروری است. این سیستمی است که تشخیص می دهد که چه زمانی در برق رسانی قطع می شود و به طور خودکار مجموعه ژنراتور را فعال می کند. به این ترتیب کاربر لازم نیست از اتصال دستی دستگاه آگاه باشد، بلکه به لطف ATS مستقیماً فعال می شود. به همین ترتیب، ATS دوباره تشخیص می دهد که شبکه اصلی برق دوباره برقرار شده است و تجهیزات را خاموش می کند.

صرف نظر از نوع کسب و کار شما، سرمایه گذاری برای ژنراتور برق جهت فعال نگه داشتن آن در صورت قطع برق همیشه یک تصمیم خوب است. مخصوصا برای ساختمان ‌های در حال ساخت، که هنوز شبکه برق وصل نشده است، ژنراتورهای الکتریکی اغلب تنها منبع انرژی موجود برای کارکردن هستند. زمانی که نوبت به خرید تابلو برق دیزل ژنراتور می رسد، حمایت ما شامل شما خواهد شد.

تابلو برق خود را از ما بخواهید

ایران پارس الکتریک از اوایل دهه 1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی های نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

ما در ایران پارس الکتریک سعی کرده ایم که مجموعه ای از بهترین برندها را در کنار بهترین قیمت ها مانند قیمت تابلو برق دیزل ژنراتور برای شما فراهم آوریم تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب نمایید. همچنین این مجموعه با تامین دیگرتجهیزات برقی نظیر سیم و کابل و تجهیزات صنعتی مورد نیاز بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه های نفت و پتروشیمی نقش مهمی را دراختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا می کند.

کار تابلو برق دیزل ژنراتور و انواع آن

تابلو برق دیزل ژنراتور همانند دیگر تابلوهای برق، محفظه ای است برای نصب و سیم بندی تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی که بر روی آن چندین کلید، نمایشگر و قطعات کنترلی، المان های حفاظتی، مدارات فرمان و … قرار گرفته است. این دستگاه برای خاموش و روشن، تنظیمات و کنترل کردن لوازم الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد. در کل تابلوهای برق تجهیزاتی جهت جلوگیری از وارد شدن شوک الکتریکی به کاربران و حفاظت تجهیزات در برابر عوامل محیطی هستند.

انواع تابلو برق دیزل ژنراتور عبارتند از:

  1. تابلو کنترل دستی دیزل ژنراتور
  2. تابلو برق اتوماتیک یا چنج اور
  3. تابلو برق پارالل و سنکرون

تابلو برق دیزل ژنراتور چه کاری انجام می دهد؟

اساساً می تواند به عنوان رابط کاربری دیده شود که به اپراتورها اجازه می دهد تا ژنراتور را کنترل کنند و همچنین عیب یابی سیستم، عملکردهای کلی و وضعیت فعلی یک ژنراتور را بررسی کنند. ژنراتورها ماشین آلات سنگینی هستند و مانند همه تجهیزات سنگین، می توانند مستعد گرم شدن بیش از حد، نوسانات سرعت باشند و از فرسودگی روزمره، خستگی موتور رنج ببرند یا تحت تاثیر دمای محیط و آب و هوا قرار گیرند. عملکردهای حیاتی شامل محافظت از موتور ژنراتور با نظارت بر فشار روغن، دمای مایع خنک‌ کننده و خاموش کردن خودکار موتور ژنراتور برای جلوگیری از آسیب‌ های جبران‌ ناپذیر یا پرهزینه است.

کار تابلو برق دیزل ژنراتور و انواع آن

مهمترین مزایای کاربردی تابلو برق دیزل ژنراتور

  1. کنترل پنل ژنراتور به حذف خطاهای عملیاتی کمک می کند
  2. بهبود کنترل ژنراتور می تواند به کارآمدتر شدن ژنراتور شما کمک کند
  3. نظارت بر جریان و ولت و پشتیبانی ایمن تر
  4. کنترل پیشرفته ژنراتور به کاهش فرکانس ارتقاء ژنراتور و همچنین هزینه های نگهداری و بهره برداری کمک می کند

سازنده تابلو برق دیزل ژنراتور در لاله زار تهران

اگر می خواهید در مورد ژنراتورها بیشتر بدانید، مشاوران ما آماده خدمت رسانی هستند. همچنین تیم ما می‌تواند به شما در یافتن انواع تابلو برق مخصوصا تابلو برق دیزل ژنراتور نیز کمک کند. ایران پارس الکتریک سازنده انواع تابلو برق نظیر تابلو برق امر جنسی، تابلو برق پلی کربنات، تابلو برق طرح ریتال، تابلو برق خازنی، تابلو برق دیزل ژنراتور و تابلو برق صنعتی با بهترین کیفیت ساخت است. شما همراهان گرامی می توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه ما با قیمتی مناسب تر از سایر رقبا خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا