خواندنی

دوره های آموزشگاه فنی و حرفه ای امیران در تبریز

آموزشگاه فنی و حرفه ای امیران در شهر تبریز با برگزاری دوره های آموزش طراحی سایت به صورت حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته – آموزش فتوشاپ از صفر تا صد و آموزش کامپیوتر ICDL با ارئه مدرک رسمی فنی و حرفه ای سعی دارد افراد را به کسب مهارت های کاربردی پرمتقاضی و پردرآمد سوق دهد.

آموزشگاه امیران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات و خدمات آموزشی در تبریز است که کار خود را با هدف آموزش مهارت هایی که منجر به ایجاد کسب و کار و درآمد می شود آغاز کرده است. این آموزشگاه با برخورداری از سایت آموزشی بروز و پرقدرت در بهترین نقطه از شهر تبریز و با اساتید برجسته همواره بهترین کیفیت آموزشی را ارائه می کند. آموزشگاه فنی و حرفه ای امیران با رویکرد آموزشی عملی و پروژه محور افراد را به کسب مهارت های کاربردی و پرمتقاضی سوق می دهد تا افراد با شرکت در دوره های آموزشی آن بتوانند مهارت کسب کنند، مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای را اخذ کنند و برای خود در این حوزه کسب و کار ایجاد کنند. یکی از مزیت های آموزشگاه امیران نسبت به سایر آموزشگاه ها این است که کارآموزان صرفا آموزش نمی بینند بلکه در طول دوره انواع پروژه ها را با همراهی اساتید پیاده می کنند و و روی مباحث مهارت پیدا می کنند. از دیگر مزیت های این آموزشگاه در دسترس بودن اساتید و رفع اشکال کارآموزان در تایم های غیر کلاس است.

آموزش طراحی سایت در تبریز

اگر شما هم به فکر راه اندازی یک کسب و کار با حداقل سرمایه هستید حوزه های آنلاین مانند طراحی سایت می تواند یک نقطهی شروع برای شما باشد. امروزه اکثر افراد با توجه به هزینه های پایین حوزه آنلاین دنبال ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود هستند. همچنین شما می توانید با راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی به فروش کالا و خدمات به تمام نقاط کشور بپردازید. با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت در آموزشگاه امیران کارآموزان مرحله به مرحله با نحوه پیاده سازی انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … آشنا خواهند شد. طراحی سایت با کد نویسی و با وردپرس مرحله به مرحله آموزش داده می شود. شما با شرکت در این دوره خواهید توانست انواع وب سایت ها را طراحی کنید و برای خود کسب و کار آنلاین ایجاد کنید. شما می توانید از طریق طراحی سایت برای دیگران، راه اندازی سایت خودتان و یا مدیریت سایت شخص دیگری به درآمد برسید. یکی از مزیت های آموزش طراحی سایت در آموزشگاه امیران این است که کارآموزان از همان جلسات اولیه بر روی پروژه سایت خود کار می کنند و ازهمان ابتدا مهارت های جدیدی یاد می گیرند. چون به نظر ما آموزش زمانی مفید است که نتیجه بخش باشد و کارآموز نتیجه تلاش خود را در پروژه ای که خود ایجاد کرده است ببیند.

دوره طراحی سایت از مباحث کاملا ابتدایی شامل html ، css و bootstrap شروع می شود و کارآموزان پایه های طراحی یک سایت از طریق کدنویسی را به طور اصولی یاد گرفته و یک پروژه با آن پیاده سازی می کنند. سپس روی مباحث مربوط به انواع هاست و دامنه و نکات مربوط به آن را یاد می گیرند. در ادامه آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس را شروع کرده و نحوه کار با آن برای پیاده سازی انواع وب سایت های فروشگاهی و شرکتی به کارآموزان آموزش داده می شود.

اگر می خواهید در طراحی سایت حرفه ای شوید و پروژه های بی نظیری را ایجاد کنید توصیه می شود در کنار دوره آموزش طراحی سایت در دوره آموزش فتوشاپ آموزشگاه امیران نیز شرکت کنید. با شرکت در این دوره فتوشاپ شما خواهید توانست کارهای گرافیکی مربوط به سایت خودتان را نیز انجام دهید.

آموزشگاه امیران با برخورداری از امکانات مجهز و بروز با بهترین اساتید در این حوزه بهترین آموزشگاه برای آموزش طراحی سایت در تبریز بوده و مهارت های لازم را جهت طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت ها به کارآموزان آموزش می دهد. در این دوره کارآموزان همراه با استاد در حین آموزش به پیاده سازی وب سایت هایی می پردازند و در صورتی که روی پروژه خود به خوبی کار کنند می توانند به عنوان نمونه کار جهت ورود به بازار کار از آن ها استفاده کنند با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت در تبریز این دوره بی نظیر را در آموزشگاه امیران از دست ندهید.

پیشنیاز دوره : آشنایی با کامپیوتر

آموزش فتوشاپ در تبریز

دوره آموزش فتوشاپ در تبریز

کارهای گرافیکی به دلیل جنبه های تبلیغاتی همیشه بازار کار خوبی دارند. شما می توانید با یادگیری فتوشاپ از صفر تا صد انواع کارهای گرافیکی را انجام دهید. فتوشاپ یکی از بهترین نرم افزارها در حوزه پیکسل هست و طرافداران خیلی زیادی دارد. به دلیل امکانات بیشماری که فتوشاپ برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد. شما با کسب مهارت در این زمینه می توانید کارهای بسیار زیادی انجام دهید. شما با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در تبریز خواهید توانست: انواع بنر، کارت ویزیت، سربرگ و … را طراحی کنید، کارهای گرافیکی مربوط به یک وبسایت را انجام دهید. همچنین با شرکت در این دوره یاد می گیرید که چگونه یک عکس را ادیت کنید، چگونه صورت یک شخص را ویرایش کنید رنگ های خاصی را در چهره تغییر دهید و هزاران مهارت جذاب دیگر.

در این دوره ابتدا با طرز کار انواع ابزار ها به صورت کلی آشنا خواهید شد.

بعد از تسلط بر ابزارها با کار کردن بر روی پروژه های مختلف تلاش می کنیم تا شما مهارت لازم برای کار با ابزار را به دست آورید. با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در تبریز فتوشاپ را حرفه ای یاد بگیرید.

همچنین اگر به طراحی سایت علاقه مند هستید توصیه ما این است که در کنار آن حتما در دوره فتوشاپ نیز شرکت کنید چون در این صورت می توانید کارهای بسیار خاصی را از لحاظ گرافیکی برای وب سایت خود انجام کنید.

شما بعد از شرکت در این دوره و اتمام آن در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده و بعد از قبولی در آزمون کتبی و عملی مدرک معتبر و قابل ترجمه آن را دریافت می کنید.

پیشنیاز دوره : آشنایی با کامپیوتر

آموزش کامپیوتر در تبریز

آموزش کامپیوتر ICDL در تبریز

اگر شما هم به دنبال استخدام هستید حتما اولین مدرکی که از شما خواهند خواست مدرک ICDL یا همان کامپیوتر است. دوره ICDL دوره ای شامل هفت مهارت کامپیوتر است که هر فردی که قرار است با کامپیوتر کار کند باید به آن هفت مهارت مسلط باشد. این هفت فصل شامل مبانی کامپیوتر، مبانی ویندوز، اینترنت، واژه پرداز Word ، صفحه گستره Excel ، پایگاه داده Access و پاور پوینت می باشد.

اکثر افراد که در دوره ICDL شرکت نکردند فکر می کنند که کامپیوتر را بلد هستند ولی با شرکت در این دوره آن قدر چیزهای جدید یاد می گیرند که نظرشان عوض می شود. چون دوره ICDL یک دوره استاندارد و همه جانبه برای کار با کامپیوتر است.

در فصل اول دوره آموزش کامپیوتر در تبریز مباحث مربوط به مبانی کامپیوتر آموزش داده می شود.

در فصل دوم مبانی مربوط به سیستم عامل ویندوز و انواع تنظیمات آن را فرا می گیریم.

در فصل سوم نحوه کار با مرورگر اینترنت و تنظیمات آن را یاد خواهیم گرفت.

در فصل چهارم شما به شکل اصولی و حرفه ای یاد می گیرید چگونه با word کار کنید.

فصل پنجم از مهم ترین و پرکاربردی ترین فصل های این دوره و مربوط به اکسل است. اکسل نرم افزاری بسیار کاربردی برای اکثر افراد است و یقینا بعد از یادگیری آن خواهید فهمید که استفاده از آن چقدر کار شما را آسان خواهد کرد.

فصل شش مربوط به پایگاه داده Access است و برای افرادی مناسب است که با پایگاه داده کار می کنند.

و فصل هفت مربوط به نحوه کار با نرم افزار پاورپوینت برای ایجاد اسلاید است که بیشتر برای افرادی مناسب هست که قرار هست در سمیناری شرکت کنند و یا مطالبی را ارائه دهند.
با ثبت نام در دوره آموزش کامپیوتر در تبریز  شانس خود را در استخدام بیشتر کنید.

افرادی که در دوره ICDL در آموزشگاه امیران ثبت نام می کنند بعد از پایان دوره و قبولی در امتحان کتبی و عملی مدرک رسمی و قابل ترجمه سازمان فنی و حرفه ای را دریافت خواهند کرد.

پیشنیاز دوره : ندارد

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا