خواندنی

بهترین کولرگازی کم مصرف کدام مدل و برند هست؟

اسپیلت و کولرگازی یکی از بهترین لوازم‌خانگی هستند که می‌تواند آرامش اعضای خانواده و حتی کارکنان را در محیط کار تأمین کند. انتخاب مدل و برند کولرگازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید مصرف کولرگازی نسبت به کولرهای آبی بیشتر است اما با درنظرگرفتن یک فاکتور مهم دیگر در زمان خرید کولرگازی می‌توانید تا حدودی از مصرف بیش از حد کولرهای گازی جلوگیری کنید. این مورد کم‌مصرف بودن است درواقع شما علاوه بر دو فاکتور قبلی که اشاره کردیم باید کم‌مصرف بودن کولرگازی را نیز در نظر بگیرید. به‌هرحال قیمت انرژی هرسال بالاتر می‌رود و نیاز به یک کولرگازی کم‌مصرف است. در این مقاله قصد داریم بهترین کولرگازی کم‌مصرف را که در ایران وجود دارد و جز پرفروش‌ترین‌ها هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا انتها همراه کارمادیو باشید.

بهترین برندهای کولرگازی کم‌مصرف

بهترین برندهای کولرگازی کم‌مصرف

کولرهای گازی دارای انواع مختلف و متنوعی هستند اما همان‌طور که گفتیم سه فاکتور اصلی برای خرید یک کولرگازی نیاز است که عبارت‌اند از: مدل و برند کولرگازی و کم‌مصرف بودن کولرگازی. در این قسمت مقاله قصد داریم بهترین کولرهای گازی کم‌مصرف را برای شما عزیزان معرفی کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

1. کولرگازی برند GREE

یکی از بهترین و کم‌مصرف‌ترین برندهای کولرگازی برند گری است که در سال 1991 تأسیس شده است. این برند به طور عمده کولرگازی‌های موردنیاز بازار ایران و جهان را تأمین می‌کند. اگر بخواهیم به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند اشاره کنیم باید گفت که این برند دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد. همچنین بدنه کولرگازی از کیفیت و استحکام بسیار زیادی برخوردار است و مصرف برق کمی دارد. لازم است بدانید که تمامی کولرگازی‌های گری دارای سرمایش و گرمایش فوق‌العاده‌ای هستند. پنل داخلی این برند از کولرها بسیار کم‌حجم است و همین امر باعث می‌شود که فضای بسیار کمی را اشغال کند. شما مشتریان عزیز می‌توانید از این کولرگازی‌های برای پاساژها، بازارهای سرپوشیده، مکان‌های عمومی، رستوران‌ها و … استفاده کنید.

نمونه‌ای از کولرگازی کم‌مصرف گری

کولرگازی گری LOMO GWH30QE

کولرگازی گری LOMO GWH30QE یکی از بهترین کولرگازی‌های این برند با ظرفیت 30 هزار می باید که می‌تواند نیاز شما را در متراژهای بالا (90 تا 150 متر) را به‌خوبی برطرف کند. توجه داشته باشید که این کولرهای گازی بر روی دیوار نصب می‌شود و دارای توانایی پرتاب باد تا 15 متر را دارد و می‌توانید با تنظیم پنل پرتاب باد را در 4 جهت قرار دهید. پنل خارجی این مدل از کولرگازی‌های که کمپرسور نامیده می‌شود در بیرون منزل نصب می‌شود. پنل خارجی این محصول بسیار مقاوم است و در برابر نور آفتاب تغییر رنگ نخواهد داد اما توصیه ما به شما عزیزان این است که پنل خارجی خود را در معرض نور مستقیم آفتاب نصب نکنید و به‌گونه‌ای نصب کنید که باران به آن نخورد. این مدل از کولرگازی برند پری دارای اینورتر کاهش مصرف انرژی است و می‌تواند 68 درصد از مصرف انرژی (برق) را کاهش دهد و از استارت اضافی جریان برق جلوگیری کند.
کمپرسوری که در این محصول قرار گرفته است 30 هراز اسکرول می‌باشد که با داشتن کلاس آب‌وهوایی T3 مناسب هوای شرجی و بسیار گرم است (تا 65 درجه سانتی‌گراد). از دیگر امکانات و ویژگی‌های خاص این مدل از کولرگازی می‌توان به گاز R410A اشاره کرد که با مصرف بسیار پایین خنک‌کنندگی بسیار عالی برایتان به ارمغان می‌آورد.

2. کولرگازی برند OGENERAL

یکی از بهترین برندهای کولرگازی برند اجنرال است که در ایران جز پرفروش‌ترین برندها است و یکی از شناخته‌ترین‌ها می‌باشد. موتور کولرگازی‌های اجنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند است و یکی از ویژگی‌هایی که موجب محبوبیت این برند شده است قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن است.

کولرگازی اجنرال ASGS30LFCA

کولرگازی اجنرال ASGS30LFCA

این مدل از کولرگازی دارای ظرفیت 30 هزار است و دارای برچسب انرژی A+++ است. این مدل از کولرگازی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهویه هوای اتاق و سالن‌هایی با متراژ حدوداً 100 متر باشد. در این مدل از کولرگازی یک اینورتر وجود دارد که اجازه خاموش شدن کمپرسور را به کولر نمی‌دهد و کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار می‌کند. این فرایند در این مدل از کولرهای گازی سبب شده است که حداکثر 73 درصد مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

3. کولرهای گازی برند ال جی

نسل جدید کولرهای ال جی دارای اینورتر هستند که می‌تواند مصرف انرژی را تا 73 درصد کاهش دهد. سیستم گرمایش و سرمایش کولرهای ال جی فوق‌العاده است و دلیل این مورد موتور قدرتمند و قوی این برند از کولرهای گازی است که در کنار بهینه‌سازی مصرف انرژی کارایی فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

کولرگازی ال جی کم‌مصرف پنجره‌ای

بهترین کولرگازی کم مصرف کدام مدل و برند هست؟

اگر دارای خانه‌ای با متراژ بالا هستید و به یک کولر کم‌مصرف نیاز دارید ما به شما عزیزان کولرگازی ال جی پنجره‌ای LW1216ER-12000 BTU را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از کولرهای گازی دارای ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایر کولرگازی دارند اما همین مورد سبب می‌شود که دارای قدرت بسیار بیشتری نیز باشند. این مدل از کولرهای گازی می‌توانند اتاق‌هایی به‌اندازه 50 مترمربع را به‌راحتی خنک کنند. همچنین در طراحی این محصول از آپشن تایمر و تنظیمات صرفه‌جویی استفاده شده است که بتوانید به‌راحتی مصرف انرژی را کاهش دهید.

کولرگازی فول دی سی اینورتر LG Next Plus

واحدهای فول دی سی اینورتر که در این کولر وجود دارند دارای یک درایو متغیر فرکانس هستند که از یک فول اینورتر الکتریکی تشکیل شده است که در واقع همان برد اینورتر می‌باشد و در مقایسه با AC معمولی موجب کاهش هزینه‌های برق تا 50 درصد می‌شود. این عملکرد در این مدل از کولرهای گازی سبب شده است که بسیار کم‌مصرف باشند و برق کمتری به نسبت سایر کولرهای گازی نیاز داشته باشند. برد فول دی سی اینورتر می‌تواند برق مصرفی را تا 83 درصد کاهش دهد که به این نوع از کولرهای گازی فول دی سی اینورتر باکیفیت A+++ گویند.

4. کولرگازی برند سامسونگ

برند سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی می‌باشد و دارای زیادی پرسنل است و یک شرکت چندملیتی است. کولرگازی‌های برند سامسونگ دارای یک طراحی منحصربه‌فرد است و برای طراحی و ساخت این برند از کولرگازی‌ها از به‌روزترین فناوری دنیا استفاده می‌شود. در حقیقت یکی از برندهای قابل‌اعتماد در ایران است و دلیل این امر هم گارانتی و خدمات‌پس‌ازفروش می‌باشد.

کولرگازی سامسونگ مدل Wind-Free AR25NSP 2500

کولرگازی سامسونگ مدل Wind-Free AR25NSP 2500

این مدل از کولرگازی سامسونگ دارای قابلیت سرمایش و گرمایش محیط می‌باشد و ظرفیت آن 25 هزار است. به‌طورکلی این مدل از کولرگازی یکی از بهترین مدل‌ها برای اتاق‌های کوچک می‌باشد. برند سامسونگ به استفاده از کمپرسور اینورتر توانسته است مصرف انرژی کولرهای خود را به حداقل برساند. لازم است بدانید که این مدل از کولرهای گازی به کولرهای بدون باد نیز شناخته شده‌اند و دارای قابلیت خنک‌سازی محیط بدون پرتاب باد خنک را دارند. می‌توان گفت که این کولرگازی از عملکردی دومرحله‌ای استفاده می‌کند بدین صورت که در مرحله اول دستگاه وارد حالت خنک‌سازی خواهد شد و با پرتاب باد خنک دمای اتاق را به دمای تنظیم شده می‌رساند.

 

3.6/5 - (21 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا