سبک زندگی

با این روش‌ های عالی صورت خود را چاق کنید

داشتن گونه‌ های برجسته و صورتی چاق چهره را جوان و شاداب می‌ کند و بسیاری از افراد بخصوص خانم‌ ها آرزوی داشتن چنین چهره‌ای را دارند. بنابراین اگر شما نیز از این سری افراد هستید می‌ توانید با مطالعه این مقاله از کارمادیو بهترین روش‌ ها برای چاقی صورت را یاد بگیرید.

مهم‌ترین روش‌ های پزشکی و طبیعی برای چاقی صورت

چاق کردن صورت با روش‌ های طبیعی و غیر طبیعی یا همان پزشکی امکان‌ پذیر است که در زیر به معرفی چند مورد از این روش ‌ها می‌ پردازیم.

برخی از روش‌ های طبیعی و خانگی برای چاق کردن و زیبایی صورت

جهت برجسته کردن گونه‌ ها و چاقی صورت و زیبایی آن می‌ توان از روش‌ های طبیعی زیر بهره‌مند شد

1- مصرف روزانه سیب

سیب میوه‌ای است که دارای خواص بسیاری برای پوست و شادابی و چاقی آن است بنابراین جایگزین کردن آن در میان وعده‌ های روزانه باعث چاقی صورت و زیبایی آن می‌ شود.

2- مصرف عسل

می‌ توان روزانه یک قاشق غذاخوری عسل را در برنامه روزانه خود گنجانده و برای سلامت از کل اعضای بدن و نیز چاقی صورت از خواص مختلف آن مانند خاصیت آنتی اکسیدانی بهره‌مند شد.

3- مصرف آجیل‌ ها و دانه های مغذی

استفاده از انواع آجیل و دانه‌ های مغذی از دیگر روش‌ های پر کردن و چاقی صورت است ا این مواد خوراکی دارای چربی‌ های مفیدی هستند که باعث شادابی و جوانی پوست صورت می‌ شوند.

4- مصرف ژله و چاقی صورت

مصرف ژله از دیگر راه‌ های چاق کردن صورت با روش‌ های طبیعی است و تجربه نشان می‌ دهد اگر حدود ۳ تا ۴ ماه ژله را به صورت ناشتا مصرف کنیم بعد از گذشت این مدت زمان شاهد تغییرات چشمگیری در صورت و چهره خود خواهیم بود.

5- چاقی صورت با جوانه گندم

مصرف جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین‌ ها و پروتئین‌ ها از دیگر خوراکی‌ هایی است که می‌ توان برای چاق کردن صورت خود از آنها بهره‌مند شد بخصوص اگر این ماده همراه با کاهو باشد دارای مقادیر زیادی ویتامین e و ویتامین ب است که ترکیب این دو باعث چاقی صورت و آبرسانی آن می‌ شود.

6- مصرف دو میوه انبه و موز

از دیگر راه‌ های چاقی صورت مصرف روزانه یکی از دو میوه انبه و موز است چرا که این دو میوه دارای کالری بسیاری بوده و نیز مقوی هستند که باعث زیبایی و چاقی صورت شما می‌ شود.

7- چاقی صورت با کمک برنج و گوشت قرمز

از دیگر روش‌ های چاق کردن صورت مصرف دو ماده خوراکی برنج و گوشت قرمز به صورت مناسب است بنابراین سعی کنید با بهترین روش‌ ها از این دو نیز استفاده کنید.

8- نوشیدن آب فراوان و مصرف میوه و سبزیجات

نوشیدن حداقل ۸ لیوان آب در روز باعث آبرسانی پوست صورت و جلوگیری از خشکی آن و در نتیجه ایی و چاقی آن می‌ شود همچنین مصرف میوه‌ ها و سبزیجات نیز همین فواید را برای آن دارد.

چاقی صورت

روش‌های پزشکی برای چاقی صورت

از روش‌ های پزشکی برای چاقی صورت با ماندگاری طولانی مدت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- چاق شدن صورت با کمک پروتز

این روش یکی از روش‌ های بسیار عالی  برای چاق کردن صورت است که در آن پروتز‌ها که از جنس سیلیکون هستند در گونه‌ ها و صورت گذاشته می‌ شوند و هر چند ظاهری طبیعی نداشته باشد اما روشی دائمی برای چاقی صورت است.

2- تزریق چربی و فیلتر به صورت

از دیگر روش‌ های پزشکی برای چاقی صورت و گونه‌ ها تزریق چربی و فیلتر به آنها است فیلتر یک نوع مایع مفید بوده و باعث برجستگی گونه‌ ها و پر شدن صورت می‌ گردد چربی نیز از دیگر نواحی بدن خود شخص گرفته می‌ شود. ماندگاری این دو به صورت دائم نمی‌ باشد و بین ۱۵ تا ۱۸ ماه تاثیر آن روی صورت ما باقی خواهد ماند.

3- لیفت صورت با نخ

در این روش ابتدا پزشک یک بی حسی موضعی خفیف در محل مورد نظر اعمال کرده و بعد نخ لیفت را به وسیله یک سوزن خیلی ریز در زیر پوست جای می‌ گذارند و بعد به آرامی بافت پوست را با دست فشار می‌ دهد تا جایی که شکل مورد نظر در آن ایجاد گردد و نتیجه آن پوستی محکم و جوان و گونه‌ای چاق‌ تر است.

4- استفاده از روش بوتاکس

حجیم کردن گونه‌ ها و چاقی صورت می‌ توان از یک روش غیر تهاجمی دیگر به نام بوتاکس بهره‌مند شد و می‌ توانید ماده بوتاکس راه هر ۶ ماه یا یک سال تزریق و ترمیم کنید.

جمع‌بندی

برای چاقی و سفت شدن صورت راه‌های طبیعی و پزشکی بسیاری وجود دارد که در این مقاله ابتدا بهترین روش‌ های طبیعی و سپس به روش‌ های پزشکی پرداختیم. بنابراین اگر می‌ خواهید از روش‌ های پزشکی بهره‌مند شوید لازم این که پس از این مقاله به متخصص پوست و مو مراجعه کرد و اگر می‌ خواهید به صورت طبیعی صورت و گونه‌ های خود را چاق و زیبا کنید لازم است که به روش‌ های طبیعی که در این مقاله بیان کردیم دقت کرده و آنها را به کار گیرید.

شما همچنین می‌ توانید با مطالعه مقاله (بهترین روتین برای پوست مستعد جوش + رفع جوش و جلوگیری از ایجاد آن) بهترین روتین پوست مستعد و جوش‌ دار را مطالعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا