تکنولوژی

بررسی صرافی کوینکس coinex

کوینکس یکی از صرافی‌های بین‌المللی متمرکز در قاره آسیاست که در اواخر سال 2017 در کشور هنگ‌کنگ راه‌اندازی شد. این صرافی به کاربران ایرانی امکان انجام معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات فروشگاهی و کپی‌تریدینگ را با کیفیت بسیار بالا و به همراه پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد. درحال‌حاضر این صرافی امکانات خود را بدون نیاز به احراز هویت در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. به‌دلیل ریسک بالای فعالیت در صرافی‌ها، توجه به نحوه عملکرد آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ از این‌رو کاربران با کسب اطلاعات لازم در بهترین و ایمن‌ترین صرافی به فعالیت می‌پردازند. چنانچه شما نیز تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با صرافی coinex دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

نقد و بررسی صرافی

این صرافی توسط شخصی به نام هایپو در هنگ‌کنگ تأسیس شد و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از صرافی‌های مطرح، میزبان کاربران حرفه‌ای ازجمله ایرانیان است. کوینکس به کاربران امکان معامله در کلیه بازارهای مالی مانند سهام، شاخص و ارزهای دیجیتال را می‌دهد و از طیف گسترده‌ای از خدمات مانند معاملات اسپات کوینکس، مشتقات و ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند.

از میان امکانات دیگری که سبب متمایز شدن این صرافی از سایر رقبا شده است، می‌توان به امکان انجام قرادادهای دائمی، معاملات مارجین و معاملات در بازارهای مالی جهانی اشاره کرد. ممکن است در ذهن برخی افراد این سؤال مطرح شود که آیا استفاده از صرافی conex برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است؟ با توجه به دفتر این صرافی که در هنگ‌کنگ واقع شده است، می‌توان دریافت که بازار هدف conex، ساکنان قاره آسیا را تشکیل می‌دهد. این صرافی یک صرافی بین‌المللی است که با پشتیبانی از زبان فارسی با سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی نیز همکاری می‌کند.

امکانات و مزایای صرافی کوینکس

کوینکس با فراهم کردن یک بستر آنلاین، امکان انجام معامله ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند. خدمات این صرافی بین‌المللی در اختیار سرمایه‌گذاران 15 کشور قرار داده شده که یکی از آن‌ها هم ایران است. برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین امکانات این صرافی شامل موارد زیر است.

دسترسی به طیف گسترده‌ای از رمزارزها

در این صرافی علاوه‌بر در دسترس بودن تعداد زیادی از آلت‌کوین‌ها، همواره پروژه‌های جدیدی به‌صورت متوالی به خدمات پلتفرم افزوده می‌شود. به‌واسطه این صرافی قابلیت دسترسی به طیف وسیعی از رمزارزها امکان‌پذیر است.

بررسی صرافی کوینکس coinex

کارمزد کم

یکی از ویژگی‌های صرافی که برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد، پایین بودن هزینه کارمزد معاملات است؛ زیرا این امر سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های معامله‌گران می‌شود. لازم به ذکر است که در صورت تمایل به کمتر شدن هزینه‌ها، استفاده از توکن بومی به کاربران پیشنهاد می‌شود. میزان کارمزد، بسته به اینکه در کدام بخش در حال فعالیت هستید، متفاوت خواهد بود که این بخش‌ها عبارت‌اند از:

  • کارمزد در معاملات اسپات

  • کارمزد در معاملات فیوچرز

  • کارمزد برداشت

امنیت سطح بالا

یکی از مواردی که برای فعالان بازار مالی حائز اهمیت است، امن بودن فضای صرافی و عدم از دست رفتن سرمایه است. با توجه به اینکه کوینکس از ذخیره‌سازی دارایی در کیف پول سرد استفاده می‌کند، درصد امکان سرقت در آن بسیار پایین است و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل در اسرع وقت کاربران را باخبر می‌سازد.

عدم نیاز به kyc

جدیدا این صرافی کلیه خدمات خود را بدون نیاز به احراز هویت به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. تنها چیزی که برای ثبت‌نام در صرافی کوینکس ضروری است، وارد کردن ایمیل با یک رمز عبور قوی است. البته اگر قصد داشته باشید سقف برداشت روزانه را به 1 میلیون دلار یا بیشتر برسانید، می‌بایست برای امنیت بیشتر دارایی خود، احراز هویت کنید.

واریز رایگان

سپرده‌گذاری یا واریز وجه در این صرافی به‌صورت کاملا رایگان است؛ اما به برداشت‌ها، کارمزدی مختص ماینرها تعلق می‌گیرد که هزینه آن بسته به نوع بلاکچین متفاوت خواهد بود.

پشتیبانی 24 ساعته

این صرافی دارای یک صفحه پشتیبانی اختصاصی است که در آن به کلیه سؤالاتی که تریدرها یا سرمایه‌گذاران با آن‌ها مواجه می‌شوند، پاسخ داده می‌شود. لازم به ذکر است که در این صرافی درصورت نرسیدن به جواب سؤال می‌توانید مستقیما با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

سپرده‌گذاری در کوینکس

در این صرافی امکان سپرده‌گذاری و دریافت وام‌های مختلف مانند وام مارجین و وام ارز دیجیتال برای کاربران وجود دارد. در این وام‌ها کاربران می‌توانند تا سقف 70 درصد سود مرکب دریافت کنند. از میان ارزهای دیجیتال قابل سپرده‌گذاری در این صرافی می‌توان به بیت‌کوین، اتریوم، سندباکس و سولانا اشاره کرد.

استیکینگ

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این صرافی، استیک کردن ارزهای دیجیتال است که سبب دریافت سالانه 3.26 درصد سود می‌شود. لازم است بدانید که میزان این نوع سود براساس قیمت روز قبل محاسبه و پرداخت می‌شود.

بررسی صرافی کوینکس coinex

بازار ساز خودکار

با توجه به این قابلیت، کاربران با پرداخت استخر نقدینگی در ردیف افراد بازار ساز قرار می‌گیرند و بعد از آن می‌توانند از بخش کارمزدهای استخر، پاداش دریافت ‌کنند.

امکان کپی تریدینگ

کپی‌تریدینگ یکی دیگر از قابلیت‌های coinex است که با ایجاد یک فرصت مناسب به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند اقدامات تریدرهای حرفه‌ای را کپی کنند و معاملات خود را با استفاده از تجربه‌های آن‌ها به انجام برسانند.

برخی از مزایای استفاده از این قابلیت عبارت‌اند از:

  • امکان کپی کردن عملکرد معامله‌گران حرفه‌ای

  • بهره‌مند شدن از تجارب معامله‌گران موفق

  • عدم نیاز به تحلیل بازار

  • امکان استفاده از استراتژی مختلف

  • کاهش ریسک مربوط به تصمیمات

ترید دمو

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این صرافی، ترید دمو است که با استفاده از آن می‌توانید به‌صورت امتحانی و بدون استفاده از پول واقعی به انجام معامله بپردازید. برخی از مزایای ترید دمو در کوینکس عبارت‌اند از:

  • افزایش اعتمادبه‌نفس

  • نبود ریسک معاملاتی

  • ارزیابی صحت تحلیل‌ها

  • آزمایش استراتژی‌ها

  • آموزش و تمرین

معاملات ایمن با صرافی کوینکس

این صرافی یکی از معدود صرافی‌های متمرکز است که نهایت تلاش خود را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به کلیه کاربران، ازجمله کاربرانی ایرانی به‌کار می‌گیرد. این پلتفرم با استفاده از قابلیت‌های بی‌نظیر خود به بهترین گزینه برای انجام معاملات تبدیل شده است و در اختیار معامله‌گران حرفه‌ای در سراسر جهان قرار دارد. coinex در یک بستر مطمئن در حال ارائه خدمات به کاربران سراسر دنیاست و نه‌تنها تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی‌بر پولشویی، کلاهبرداری یا هک برای آن منتشر نشده، بلکه به‌دلیل ارائه خدمات جامع و متنوع، موفق به کسب رتبه بسیار عالی نیز شده است.

منبع: کوینکس هلپ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا