تکنولوژی

شیائومی به طور رسمی HyperOS را معرفی کرد. خداحافظ MIUI!

به گزارش کارمادیو، شیائومی پس از مدت ها نام خود را تغییر می دهد. رابط کاربری MIUI سالهاست که توسط شیائومی برای گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو مورد استفاده قرار گرفته و اکنون به HyperOs تغییر خواهد کرد. مشخص است که این رابط تفاوت چندانی با رابط کاربری قبلی MIUI نخواهد داشت. بسیاری از تولیدکنندگان چینی به دلیل استفاده از پسوند OS در نام رابط خود تصمیم به چنین تغییری گرفتند. بیانیه ای که توسط لی جون، مدیرعامل شیائومی بیان شد، این موضوع را تایید می کند. قبلاً گفته بودیم که از نام HyperOS استفاده خواهد شد.

شیائومی، HyperOS در راه است، چه انتظاری باید داشت؟

شیائومی در واقع ابتدا بیلدهای MIUI 15 را آزمایش می کرد. ما همچنین در معرفی Redmi K60 Ultra شاهد این موضوع بودیم. اما سپس تصمیم گرفتند نام MIUI 15 را به طور کلی تغییر دهند. نام رابط جدید HyperOS است. پس این چه فایده ای خواهد داشت؟ رابط کاربری جدید چه تغییراتی می تواند ارائه دهد؟ ما قبلاً مقاله ای در مورد ویژگی های مورد انتظار با MIUI 15 داریم!  HyperOS در واقع یک MIUI 15 است. شیائومی MIUI 15 را توسعه داد و سپس تصمیم گرفت نام آن را تغییر دهد.

صادقانه بگویم، ما فکر نمی کنیم تفاوت قابل توجهی وجود داشته باشد. زیرا این رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید خواهد بود. بیلدهای داخلی MIUI 15 آزمایش شده بر اساس اندروید 14 هستند. از قبل سرور رسمی MIUI این را تایید کرده است. HyperOS یک رابط کاربری بهینه تر و پایدارتر خواهد بود. سری 14 شیائومی با HyperOS در دسترس خواهد بود. اما متاسفانه ما نمی دانیم که آیا این رابط کاربری جدید فقط در چین در دسترس خواهد بود یا خیر. در صورت انتشار بیانیه رسمی جدید به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع: شیائومی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا