تکنولوژی

آپدیت بتا One UI 6 برای سامسونگ گلکسی A54 منتشر شد

به گزارش کارمادیو، سامسونگ به‌تدریج بتای One UI 6.0 خود را برای دستگاه‌های بیشتری در دسترس قرار می‌دهد. به‌تازگی، این شرکت آپدیت موردانتظار بتا One UI 6.0 را برای گلکسی A54 خود در کره جنوبی منتشر کرده است که انتظار می‌رود به‌زودی برای سایر مناطق نیز ارائه شود.

آپدیت بتا One UI 6 گلکسی A54

سامسونگ انتشار نسخه بتا را برای گلکسی A54 در کره جنوبی تأیید کرده است. ناگفته نماند که این دستگاه به‌زودی نسخه بتا را در سایر بازارهای دیگر نیز دریافت می‌کند.

One UI 6 بتای گلکسی A54 به دارندگان این دستگاه فرصت را می‌دهد تا اندروید 14 را در رابط کاربری اختصاصی سامسونگ امتحان کنند. مسلماً این یک نسخه بتا است و نباید انتظار پایداری کامل را از آن داشت؛ اما سامسونگ تاکنون چندین آپدیت را برای این نسخه منتشر کرده تا پایداری آن را افزایش دهد.

آپدیت بتا One UI 6 برای سامسونگ گلکسی A54 منتشر شد

وان یو آی ۶ بهبودهای زیادی را در ظاهر و حس کلی تجربه رابط سفارشی سامسونگ به ارمغان می‌آورد. علاوه‌بر چندین ویژگی جدید، پیشرفت‌های زیبایی مانند طرح‌بندی پیشرفته برای اعلان‌ها، دسترسی آسان به quick panel، طرح‌بندی دکمه‌های جدید و موارد دیگر را نیز خواهید دید. این نسخه همچنین ویجت‌های جدیدی را به ارمغان آورده، اپلیکیشن‌های بومی سامسونگ را بهبود می‌بخشد و ویژگی‌های دوربین جدیدی را اضافه می‌کند.

توصیه می‌شود پیش از نصب نسخه بتای One UI 6.0، از اطلاعات موجود در دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

سامسونگ درنهایت می‌خواهد One UI 6 بتا برای Galaxy A54 را در بازارهای بیشتری ازجمله ایالات متحده، هند، آلمان و بریتانیا به‌زودی در دسترس قرار دهد.

نظر شما درباره آپدیت بتا One UI 6 گوشی میان‌رده Galaxy A54 سامسونگ چیست؟

منبع: ترنجی
1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
متین قربانی
7 ماه قبل

آیا گلگسیM33آپدیتOne UI6رو دریافت می کنه براش آپدیت میاد؟؟

Farjam
7 ماه قبل

A33 کی آپدیت میشه 😊😊

دکمه بازگشت به بالا