فیلم و سریال

فصل دوم Wednesday (سریال ونزدی) طرفدارانش را به وجد خواهد آورد

به گزارش کارمادیو، مجموعه تلویزیونی Wednesday (سریال ونزدی) ساخته کمپانی نتفلیکس موفقیتی غیرمنتظره را رقم زد و جزو پربیننده ترین سریال ها شد که انتظار برای پخش فصل دوم آن شدیداً افزایش پیدا کرده است.

همکاری جنا اورتگا و تیم برتون برای تولید اقتباسی متفاوت از داستان‌های خانواده آدامز سبب شد تا شاهد ساخت و پخش سریال Wednesday (چهارشنبه) از سوی سرویس استریم نتفلیکس باشیم که در کمال شگفتی، نه تنها رکورد تعداد بینندگان قابل توجهی را به Eبت سراند، بلکه سبب شد تا جنا اورتگا به یکی از ستارگان نسل جوان هالیوود تبدیل شود که در کنار فیلم‌های جدید فرنچایز جیغ، حسابی در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

یکی از خواسته‌های طرفداران Wednesday تمرکز بیشتر حول محور خانواده آدامز و نمایش اعضای بیشتری از آن‌ها بود که در فصل نخست چندان مورد توجه قرار نگرفته بودند. مسئله‌ای که واکنش طراح لباس این مجموعه یعنی کولین اتوود را به همراه داشته و اعلام نموده که در فصل دوم شاهد پرداختن به خواسته طرفداران خواهیم بود.

فصل دوم Wednesday (سریال ونزدی)

در فصل دوم سریال Wednesday شاهد حضور شخصیت‌های مهمی از خانواده از در عمارت مجللشان هستیم که لباس‌های متنوع و گوناگونی را بر تن خواهند داشت.
صحبت‌های او نشان دهنده تمرکز بیشتر حول محور خانواده آدامز بوده که حتی می‌توانیم بیش از پیش با والدین چهارشنبه نیز آشنا شویم. عمارت خانواده آدامز نیز یکی از المان‌های مهم این فرنچایز می‌باشد که در فصل نخست سریال ونزدی تنها در سکانس‌های معدودی شاهد آن بودیم که این رویه در فصل دوم تغییر خواهد کرد تا طرفداران را به وجد بیاورد.

با توجه به ادامه اعتصابات پر سر و صدای هالیوود هنوز هیچ تاریخ پخشی برای فصل دوم سریال Wednesday از سوی کمپانی نتفلیکس اعلام نشده است.

منبع: CBR

4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا