فیلم و سریال

معرفی کامل سریال و گردن زنی + بیوگرافی بازیگران

به گزارش کارمادیو، تیزر سریال گردن زنی منتشر شده و نام بازیگران آن اعلام شده است، الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی در گردن زنی نقش باران را کنار کیسان دیباج ایفا می‌کند. در ادامه این بخش به معرفی بازیگران و عوامل سریال گردن زنی، زمان پخش سریال گردن زنی، خلاصه داستان سریال گردن زنی می‌پردازیم.

خلاصه داستان سریال گردن زنی

سریال گردن زنی با نویسندگی زامیاد سعدوندیان در ژانر درام، معمایی داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان است که آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ سرنوشت آن‌ها را تغییر داده و راز‌های خانوادگی را فاش می‌کند.

بازیگران سریال گردن زنی

در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال گردن زنی می‌پردازیم.

الیکا ناصری

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری متولد دهه هشتاد می باشد که در دو اثر تصویری بازی کرده است، او سابقه بازی در تئاتر را دارد و در سال 1388 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرده اما سریال یاغی اولین نقش جدی و مهم او می باشد.

کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج متولد 1374 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در جلوی دوربین حضور دارد و خوانندگی هم می کند. آقای دیباج بعد از سال ها تلاش در تئاتر نهایتا توانست زمستان 98 با سریال از سرنوشت در فصل دوم با نقش سهراب جلوی دوربین برود.

حسن معجونی

بیوگرافی حسن معجونی

محمد حسن معجونی زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷ بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر بوده و سرپرست گروه تئاتر لیو است. نخستین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود.

معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پژمان بازغی از سال 1372، هنگامی که دانشجویی بود، وارد عرصه هنر شد و با بازی در فیلم “اعتراف” کارگردانی مجید فهیم، در سینمای جوانان مرکز گیلان، این مسیر را آغاز کرد. پس از اتمام تحصیلات، به تهران رفت و در سال 1380، تجربه‌ی بازیگری خود را در سریال “زیر آسمان شهر” به دست آورد.

رویا نونهالی

بیوگرافی رویا نونهالی

رؤیا نونهالی زادهٔ ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. رؤیا نونهالی رکورددار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است. او هم‌چنین از اعضای هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۵)، از اعضای هیئت داوران بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، و در یکی از فصل‌های برنامه تلویزیونی عصر جدید نیز از داوران آن بوده‌است.

سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن‌پور

سمیرا حسن‌پور زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. اولین حضور او در سینما برای فیلم تمشک (۱۳۹۲) بود که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او برای نقش‌آفرینی در سه کام حبس (۱۳۹۸) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

تَرْلان پروانه زادۀ ۱۸ تیر ۱۳۷۷ بازیگر اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

روز و ساعت پخش سریال گردن زنی

سریال گردن زنی محصول تازه فیلم نت از جمعه ۲۳ شهریور پخش می‌شود و قسمت‌های بعدی آن هم هر هفته در همین روز و ساعت ۱۲ ظهر از همین پلتفرم منتشر خواهد شد.

عوامل سریال گردن زنی

  • کارگردان:سامان سالور
  • تهیه کننده:علی قربان زاده
  • نویسنده:زامیاد سعدوندیان

برای اطلاع از جدیدترین اخبار شبکه نمایش خانگی، با کارمادیو همراه باشید.

امتیاز بدهید

منبع
کارمادیو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا