تکنولوژی

معرفی کامل گوشی جدید پیکسل 9 گوگل

به گزارش کارمادیو، تلفن‌های Pixel 9 ظاهر جدیدی دارند که دوربین را با تکامل نوار دوربین نمادین ما در جلو و مرکز قرار می‌دهد.طراحی این اثر خیره کننده می‌باشد و همچنین در دست شما احساس خوبی دارد یا به عبارتی طراحی شیکی که به راحتی در دست شما قرار می گیرد.
این محصول همچنین دارای روکش های به روز شده، با پشت شیشه ای مات ابریشمی و کناره های فلزی صیقلی برای حسی کاملاً عالی هستند. به علاوه، دوام این گوشی‌ها دو برابر پیکسل 8 است.
مقایسه پیکسل 9 با پیکسل 8
برای اولین بار، مدل Pro گوشی های پیکسل گوگل، در دو اندازه مختلف عرضه می‌شود: گوشی پیکسل Pixel 9 Pro (6.3 اینچ) و گوشی پیکسل Pixel 9 Pro XL (6.8 اینچ). بنابراین در نور کم، سلفی‌های واضح‌تر و روشن‌تری خواهید داشت. و به غیر از اندازه نمایشگر، سرعت و قدرت شارژ، گوشی های Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL همه مشخصات و ویژگی‌های مشابهی دارند.
گوشی پیکسل 9 گوگل

گوشی پیکسل 9 مملو از ارتقاء است. گوشی پیکسل 9 با صفحه نمایش 6.3 اینچی خود 35 درصد روشن تر از مدل پیکسل 8 است و به عنوان بهترین نمایشگر در کلاس خود شناخته شده است.

گوشی پیکسل 9 پرو XL. این یک ارتقاء بزرگ برای لنز فوق عریض است، از 12 مگاپیکسل در پیکسل 8 به 48 مگاپیکسل در پیکسل 9. و دوربین جلو اکنون دارای فوکوس خودکار برای تصاویر سلفی حتی واضح تر است. بعلاوه، پیکسل 9 در مقایسه با پیکسل 8.4 در حین استفاده فعال با صفحه نمایش روشن، تقریباً 20 درصد عمر باتری بیشتری دارد.

برای تکمیل آن، همه تلفن‌های Pixel 9 با گذشت زمان حتی بهتر می‌شوند. هر گوشی با هفت سال سیستم‌عامل، Pixel Drops و به‌روزرسانی‌های امنیتی ارائه می‌شود.

هوش مصنوعی مفید که توسط Google Tensor G4 ارائه شده است

معرفی کامل گوشی پیکسل 9 گوگل

تلفن‌های Pixel 9 گوگل، از سیلیکون سفارشی جدید پشتیبانی می‌کنند: Tensor G4. این کارآمدترین تراشه گوگل تاکنون است و برای بهبود موارد استفاده روزمره، مانند باز کردن سریعتر برنامه ها یا مرور وب، طراحی شده است.

Tensor G4 با Google DeepMind طراحی شده است و برای اجرای پیشرفته ترین مدل های هوش مصنوعی ما بهینه شده است. این اولین پردازنده ای خواهد بود که Gemini Nano را با Multimodality اجرا می کند، که به تلفن شما کمک می کند متن، تصاویر و صدا را درک کند.

کمپانی گوگل، برای اطمینان از اجرای روان تجربه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در دستگاه شما، حافظه را در کل خانواده گوشی پیکسل 9 با 12 گیگابایت رم برای پیکسل 9 و 16 گیگابایت برای مدل های Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro ارتقا داده‌ است.

Gemini Live به شما کمک می کند تا پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنید

گوشی های جدید پیکسل 9 گوگل

شرکت گوگل، در Google I/O روش جدیدی را برای تعامل طبیعی تر با Gemini اعلام کرده:

Gemini Live، برای همه مشترکین Gemini Advanced در دسترس خواهد بود. این شامل دارندگان مدل های Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold می شود که همگی با خرید خود یک سال از Gemini Advanced برخوردار خواهند شد.

Gemini Live به شما امکان می‌دهد یک مکالمه آزادانه با Gemini داشته باشید. آن هم به صورت مستقیم از تلفن یا Pixel Buds.

بنابراین اگر می‌خواهید یک برنامه سرگرم‌کننده برنامه‌ریزی کنید، برای فکر کردن در مورد تعمیرات خانه به کمک نیاز دارید، یا می‌خواهید ایده‌های هدیه‌ای را برای طوفان فکری کمک کنید، Gemini Live سطح جدیدی از کمک را به روشی بصری‌تر و طبیعی‌تر ارائه می‌دهد.

Pixel Studio یک بوم برای خلاقیت شماست

Pixel Studio گوشی پیکسل گوگل

Pixel Studio اولین تولید کننده تصویر در نوع خود است. بنابراین اکنون می‌توانید همه ایده‌ها را از ابتدا، مستقیماً روی تلفن خود زنده کنید، مثل یک بوم نقاشی خلاقانه واقعی.

اسکرین شات های پیکسل برای به خاطر سپردن بیشتر بدون انجام کارهای بیشتر

نسل جدید گوشی های پیکسل

تا به حال شده از گوشی خود اسکرین شات بگیرید که بخواهید آن را به خاطر بسپارید، اما در صورت نیاز آن را پیدا نکنید؟

Pixel Screenshots، یک برنامه انحصاری برای مدل Pixel 9، به شما کمک می‌کند اطلاعات مهمی را که می‌خواهید بعداً به خاطر بسپارید، ذخیره، سازماندهی و به خاطر بیاورید.

فرض کنید دوست شما که عاشق سنجاب است جشن تولد دارد. می‌توانید Google Chrome را برای هدیه‌ای برای آنها مرور کنید، از پیراهن‌های سنجاب‌ها عکس بگیرید، زیرلیوانی سنجاب‌ها و هر چیز دیگری که فکر می‌کنید مربوط به سنجاب است.

Pixel Screenshots محتوای همه آن تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعات را برای شما در برنامه قابل جستجو می کند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را باز کنید و “Squirrel” یا همان سنجاب را جستجو کنید، و این نتایج ظاهر می شوند. حتی بهتر از آن، شامل پیوندهایی به جایی است که همه چیز را پیدا کرده اید و خلاصه ای از آنچه را که به آن نگاه می کنید با اطلاعات مرتبط.

برنامه آب و هوایی بهتر

pixel-weather.

یکی از رایج‌ترین کارهایی که مردم در تلفن‌های خود انجام می‌دهند بررسی آب و هوا است، بنابراین ما از هوش مصنوعی برای مفیدتر و لذت‌بخش‌تر کردن این تجربه استفاده کرده‌ایم.

برنامه Pixel Weather به زیبایی با پیش‌بینی‌های آب‌وهوای بسیار دقیق طراحی شده است. و Gemini Nano یک گزارش هواشناسی سفارشی با هوش مصنوعی ایجاد می کند تا شما را از آب و هوای روز مطلع کند.

بهبود بیشتر دوربین برای عکس ها و فیلم های خیره کننده

بهبود دوربین های پیکسل 9 گوگل

با عملکرد فوق‌العاده دوربین و تصویربرداری مجدد مهندسی شده، عکس‌ها و ویدیوهای شما با دقت بیشتری دنیای اطراف شما را ثبت می‌کنند. گوگل، همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی را اضافه کرده‌ که به شما کمک می‌کند عکس را کامل کنید.

“از گرفتن همه افراد در عکس گروهی گرفته تا گرفتن ویدیوهای زوم شده.”

معمولاً یک عکاس مشخص وجود دارد که از عکس های گروهی کنار گذاشته می شود. با افزودن من، بدون نیاز به بستن سه پایه یا درخواست کمک از غریبه، با همه کسانی که آنجا حضور دارند، از جمله عکاس، عکسی دریافت خواهید کرد.

شرکت گوگل، پانوراما را بازسازی کرده‌ تا عکس‌هایی با جزئیات داشته باشیم، حتی در نور کم.

این پانورامای کم نور با بالاترین کیفیت در هر گوشی هوشمندی است. Magic Editor در Google Photos دارای قابلیت های ویرایش جدیدی است تا بتوانید عکس مورد نظر خود را دریافت کنید. قاب خودکار به شما امکان می دهد برای ترکیب بندی بهتر یک عکس را دوباره قاب کنید، و می توانید با تایپ کردن آنچه می خواهید ببینید.

مانند افزودن گل های وحشی به یک زمین بازی، عکس های خود را دوباره تصور کنید تا بتوانید ایده های خود را زنده کنید.

تماس های واضح تر و یادداشت برداری آسان تر

همه چیز درباره گوشی های پیکسل گوگل

Clear Calling کیفیت صدا را بیشتر بهبود می‌بخشد و ویژگی Call Notes، یک خلاصه خصوصی و متن کامل تماس تلفنی شما را بلافاصله پس از قطع کردن برای شما ارسال می‌کند. برای محافظت از حریم خصوصی، Call Notes به‌طور کامل روی دستگاه اجرا می‌شود و در صورت فعال کردن این ویژگی به همه افرادی که در تماس هستند مطلع می‌شوند.

SOS ماهواره برای کمک اضطراری (حتی خارج از شبکه)

pixel-satellite-sos

جدیدترین دستگاه‌های Pixel 9، اولین تلفن‌های Android هستند که SOS جدید ماهواره‌ای را شامل می‌شوند، بنابراین می‌توانید از طریق ماهواره با امدادگران اضطراری تماس بگیرید و موقعیت مکانی خود را حتی بدون سرویس تلفن همراه به اشتراک بگذارید.

SOS ابتدا در ایالات متحده در دستگاه‌های Pixel 9، صرف نظر از طرح شرکت مخابراتی شما، در دسترس خواهد بود. و برای دو سال اول در Pixel، بدون هزینه اضافی در دسترس خواهد بود. امیدواریم که خواندن این مقاله نوشته شده در کارمادیو برای شما مفید بوده باشد.

 

امتیاز بدهید

منبع
blog.googleکارمادیو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا