مد و استایل

6 کت ترند پاییز ۲۰۲۴ که خوش پوش ترین شخص جمع شوید

به گزارش کارمادیو، پوشیدن انواع کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴، یکی از امن‌ترین استراتژی‌هایی است که شما می‌توانید برای استایل پاییزه امسال‌تان اجرا کنید. حقیقتا نه فقط امسال، بلکه برای تمام پاییزهای عمرتان، کت‌ها می‌توانند یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های کمد کپسولی پاییزه شما باشند.

در واقع شما همیشه باید چند تا کت پاییزه برای خودتان داشته باشید؛ اما چه بهتر است که این کت‌ها ردی از لیست کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ را نیز از خودشان بر جای بگذارند.

لازم است بدانید که کت‌ها نیز انواع و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و این شما هستید که بر اساس استایل شخصی و سلیقه خودتان، کت ترند پاییز ۲۰۲۴ مورد علاقه‌تان را انتخاب می‌کنید.

با توجه به تفاوت بالای سلیقه‌ها، هر ساله تنوع بسیار شگفت‌انگیزی از ترندی‌ترین کت‌های پاییز از طرف طراحان فشن و کمپانی‌های معروف به بازار ترند پاییز ۲۰۲۴ عرضه می‌گردد. این تنوع بالا با هدف ارضای سلیقه مخاطب و تامین حداکثری خواسته‌های آن‌هاست که اجرا می‌شود.

بیشترین تفاوتی که در ترندی‌ترین کت‌های پاییزی مشاهده می‌شود، در راستای انواع برش‌ها، قد کت‌ها، مدل یقه و آستین، رنگ‌ها و جنس پارچه‌ها خواهد بود. در نهایت این شما هستید که با توجه فرم بدنی‌تان انتخاب می‌کنید که کدام نوع کت برای پاییز امسال شما مناسب است. البته که خیلی از مدل‌ها نیز دستخوش چرخش مد نمی‌شوند و همیشه ماندگار می‌مانند.

با این مقدمه، ما تصمیم گرفته‌ایم که به بررسی و معرفی 6 تا از کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ امسال بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب یک کت پاییزه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله از کارمادیو ما را همراهی کنید.

1-ترنچ‌ کت‌ها؛ یکی از پرطرفدارترین کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴!

ترنچ‌ کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴

ترنچ‌کت‌ها سنگری امن برای استایل ترند پاییز ۲۰۲۴ شما هستند. البته که این مدل کت‌ها همیشه جزئی از آیتم‌های پاییزه بودند و طرفداران خاص خودشان را نیز داشتند.

اما این روزها شاهد کمی تفاوت بیشتر در قسمت سرشانه‌ها، طول یقه‌ها و پیچیدگی برش‌ها هستیم. این تفاوت‌ها برای اولین بار از طرف Balmain و Burberry با هدف ایجاد تغییری در مسیر چرخش مد ایجاد شد و خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.

گفته بودیم که ترنچ‌کت‌ها یکی از آیتم‌ها ثابت هر ساله هستند که با کمی تغییر در چرخه مد ظاهر می‌گردند. اما نکته مهم اینجاست که چرا ما ترنچ‌کت‌ها را به عنوان کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ هر سال می‌بینیم؟!

پاسخ ساده است؛ چرا که قابلیت تنوع بالا در جنس پارچه استفاده شده برای دوخت ترنچ‌کت‌ها و پیچیدگی مدل آن‌ها، دست طراحان را برای عرضه مدل‌های مختلفی از این آیتم برای ترند پاییز ۲۰۲۴ کاملا باز می‌گذارد.

به همین دلیل ما هر ساله شاهد چندین مدل از انواع ترنچ‌کت‌ها در کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ هستیم.

2-Varsity Jackets یا ژاکت‌های ورزشیVarsity Jackets یا ژاکت‌های ورزشی

پوشیدن ژاکت‌ها ورزشی نیز می‌تواند یکی از خاص‌ترین و در عین حال شیک‌ترین استایل‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ شما را رقم بزند. این ژاکت‌ها عموما ترکیبی از رنگ‌های خنثی با رنگ‌های درخشان و شارپ طراحی می‌شوند و تکه دوزی‌های زیادی که در طراحی کلی این ژاکت‌ها اجرا می‌شود، آن‌ها را جذاب‌تر و کاربردی‌تر کرده است.

شما می‌توانید این ژاکت‌های اسپرت را با دامن‌های مینی چین‌دار و یا شلوارهای کارگو ست کنید و با توجه به انتخاب‌تان، یک استایل اسپرت راحت و یا یک استایل رسمی‌تر ترند پاییز ۲۰۲۴ را رقم بزنید.

به طور کلی فرقی نمی‌کند که سلیقه شما کلاسیک باشد، اولد مانی یا مینیمال؛ در هر شرایطی یک ژاکت ورزشی می‌تواند به دادتان برسد. کما اینکه ژاکت‌های ورزشی ترند امسال، با رنگ‌ها خنثی و ساده نیز راهی میدان شده‌اند!

بنابراین شک نکنید و با توجه به سلیقه‌تان، حتما یک ژاکت ورزشی با رنگ نود و خنثی یا رنگ‌های درخشان را در کمد لباس پاییزه‌تان جای دهید!

3- کت‌های Sharp Shoulder

کت‌های Sharp Shoulder

کت‌هایی با سرشانه‌های بزرگ و تیز حاصل انتخاب طراحانی از برندهای معتبری همچون Alberta Ferretti, Ferragamo و McQueen و یکی از ترند پاییز ۲۰۲۴ می‌باشد. البته که این طراحی، در ست کت و شلوارهای پاییزه‌ای اعمال شد که همیشه وجود داشتند و طرفداران خاص خودشان را نیز داشتند.

طراحی جدید کمی شیک‌تر و ترندی‌تر اجرا شد و این شیکی در تیز‌تر شدن سرشانه کت‌ها خودش را نشان داد. در واقع این تغییر ریز، باعث شد که سیلوئت کلی لباس، کمی متفاوت‌تر، شیک‌تر و جذاب‌تر دیده شود.

در واقع این به‌روزرسانی ساده و در عین حال مدرن در کت‌های کلاسیک، باعث شده تا سلیقه‌های خاص‌تری به سراغ این مدل لباس‌ها بروند.

برای داشتن یک لوک جذاب‌تر، خاص‌تر و ترند پاییز ۲۰۲۴ شما می‌توانید این مدل کت‌ها را با پیراهن‌های کوتاه و یا بلند و یا با شلوارهای بگ بلند ست کنید.

4- کت‌های Royal Touch، کت‌هاییبا تزئینات بسیار زیاد

کت‌های Royal Touch یا کت‌هایی که تزئینات بسیار زیادی دارند

این کت‌ها یکی از خاص‌ترین آیتم‌هایی هستند که در لیست کت‌هایترند پاییز ۲۰۲۴ دیده می‌شوند. در واقع این کت‌ها آمده‌اند تا به شما بگویند که تزئینات و تکه‌دوزی‌های مختلف بر روی کت‌ها فقط برای فصل بهار و تابستان و مراسم‌های مجلل نیست، شما حتی در پاییز نیز می‌توانید یک کت پرزرق و برق و پرکار که اثری از یکنواختی و سادگی در آن‌ها دیده نمی‌شود را نیز بپوشید.

برندهایی مانند Carolina Herrera، Dries Van Noten، و Louis Vuitton جزو اولین‌هایی بودند که تسلیم تمایلات مجلل طراحان خود شدند؛ آن‌ها کت‌ها و ژاکت‌های خود را با تزئیناتی خیره‌کننده از پولک‌ها و منجوق‌ها بر روی قسمت یقه، سرآستین و یا کل لباس به دنیای مد عرضه کردند و طرفداران خود را شگفت‌زده نمودند.

خیلی‌ها گمان می‌کنند که این کت‌ها فقط برای قرارهای شبانه مناسب هستند. اما در اصل اینطور نیست؛ شما می توانید شلوار جین محبوب‌تان را با یک تیشرت سفید ست کنید و کت مجلل‌تان را به عنوان لایه بیرونی و آخر انتخاب نمایید؛ مطمئن باشید که نتیجه شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

5-کت‌های شال‌دار در لیست ترند پاییز ۲۰۲۴

کت‌های شال‌دار

گاهی اوقات، اضافه کردن فقط یک بخش کوچک، می‌تواند لباس شما را از این رو به آن رو کند؛ دقیقا مثل اتفاقی که برای برای کت‌های شنل‌دار یکی از 6 کت ترند پاییز ۲۰۲۴، افتاده است.

Eudon Choi و Prabal Gurung جزو اولین‌هایی بودن که برای کت‌های پاستلی‌رنگ پاییزه خود، شال‌های کوتاه و بلند را انتخاب کردند. این شال‌ها لوک نهایی استایل شما را جذاب‌تر و با ابهت‌تر خواهد کرد.

پوشیدن کت‌های شال‌دار دست شما را برای اجرای یک استایل لایه لایه ترند پاییز ۲۰۲۴ کاملا باز می‌گذارند. چرا که تنخور کاملا آزاد این کت‌ها، راه را برای اضافه کردن بلوزها، تیشرت‌ها و انواع شلوارها باز می‌کند و در نهایت یک لوک منظم و جذاب و ترند پاییز ۲۰۲۴ را به مخاطب جلوه می‌کند.

6-کت‌های جین برش‌دار، یکی از ترندی‌ترین کت‌های پاییز سال!

کت‌های جین برش‌دار

اکثر ما پارچه‌های جین را به عنوان آیتم‌های رسمی نمی‌شناسیم. اما جالب است بدانید که داستان این پارچه‌ها امسال کمی عوض شده و حالا ما شاهد کت‌های جین برش‌داری هستیم که استایل کاملا رسمی را برای شما رقم می‌زنند و ترند پاییز ۲۰۲۴ است.

کت‌های جین ترند امسال، می‌توانند هم بلند و هم کوتاه باشند. بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را با توجه به استایل شخصی‌تان، با انواع شلوار و دامن ست کنید.

حقیقتش را بخواهید کت‌های جین ترند امسال، رد قوی‌تری از ظرافت و زنانگی را با خود به همراه دارند و اصلا همین موضوع، آن‌ها را جذاب‌تر کرده است.

جمع‌بندی و سخن آخر

ما سعی کردیم که در این مقاله از کارمادیو، به معرفی و بررسی کت‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ امسال بپردازیم. خوشبختانه همانطور که خودتان نیز مشاهده کردید، آیتم‌های پاییزه امسال، به گونه‌ای هستند که می‌توانند دل اکثر مخاطبان را به دست آورند.

بنابراین کافیست شما هم با حفظ استایل شخصی و خواست قلبی‌تان، یک بار دیگر این لیست را مرور کنید و کت مورد علاقه‌تان را انتخاب نمایید و از پاییز امسال لذت ببرید.

امتیاز بدهید

منبع
tarahanelebas

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا