خواندنی

کابینت اقتصادی نوین کابین

امروزه وجود کابینت امری ضروری است و همه آشپزخانه ها با توجه به ابعاد، دارای کابینت هایی هستند. با توجه به قیمت بالای برخی از انواع کابینت ها، بسیاری از افراد به دنبال خرید کابینت ارزان قیمت و اقتصادی هستند. یک کابینت اقتصادی آن است که با حفظ جذابیت های بصری از نظر هزینه اقتصادی هم مناسب باشد.در ادامه بیشتر در رابطه با کابینت آشپزخانه اقتصادی صحبت خواهیم کرد:

کابینت اقتصادی

اگر چه کابینت‌های لوکس و لاکچری، زیبایی خاص خود را دارند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازند، اما طبیعی است که بسیاری از افراد نیز، به دنبال کابینت‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی باشند. بسیاری از افراد، بنا به دلایلی، مایل نیستند یا نمی‌توانند هزینه‌ی زیادی بابت طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه بپردازند. در چنین مواردی، که البته کم هم نیست، بسیاری از افراد به دنبال کابینت‌ ارزان قیمت و اقتصادی می‌گردند. قیمت پایین کابینت، یک مزیت غیر قابل انکار است. اما نمی‌توان و نباید، هزینه را فدای کیفیت پایین برخی کابینت‌ها نمود.

کابینت اقتصادی شیک و زیبا

کابینت اقتصادی با متریال و رنگ های متفاوتی قابل اجرا است. اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه تان خاص و متفاوت به نظر برسد بهتر است رنگ کابینت های بالا و پایین آشپزخانه را متضاد از یکدیگر انتخاب کنید همچنین می توانید در هنگام انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه از طیف تیره و روشن یک رنگ برای کابینت های بالا و پایین استفاده نمایید. در برخی از انواع مدل کابینت جدید رنگ کابینت هایی که در کنار یکدیگر قرار دارند به صورت متضاد انتخاب می شود که این مدل کابینت ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

کابینت هایگلاس و ام‌دی‌اف

کابینت ام‌دی‌اف و کابینت هایگلاس، دو نمونه از کابینت‌ اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. البته قیمت این کابینت‌ها چندان ارزان نیست. بلکه کابینت ام‌دی‌اف و کابینت هایگلاس، در مقایسه با کابینت‌های گرانقیمتی هم‌چون کابینت تمام چوب یا کابینت رنگ‌پولیشی ارزان‌قیمت هستند. کابینت‌ هایگلاس و ام‌دی‌اف، نسبت به پولی که بابت خرید و نصب آن‌ها پرداخته می‌شود، کابینت‌هایی با دوام و زیبا هستند. با سفارش و تعبیه چنین کابینت‌هایی، نه تنها بهای گرانی نپرداخته‌اید، بلکه از آشپزخانه‌ای مدرن و زیبا ساخته‌اید.

کابینت های گلاس و مزایا و معایب

تاثیر قیمت بر کیفیت کابینت

هر نمونه کابینت گرانقیمت، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. در مقابل، هر کابینت ارزان‌ قیمتی نیز، بی کیفیت نیست. یکی از عوامل مهمی که در قیمت کابینت تاثیر مهمی دارید و ربطی به کیفیت آن ندارد، عرضه و تقاضا و همچنین متریال در دسترس در مناطق جغرافیایی مختلف است. به عنوان مثال، در کشور کانادا، چوب به فراوانی وجود دارد و مردم این خطه، حتی اسکلت خانه‌ها و آپارتمان‌هایشان را نیز از چوب می‌سازند. بدیهی است در کشور کانادا به دلیل فراوانی چوب، کابینت‌های چوبی یا سایر مصنوعات چوبی قیمت گزافی ندارند. اما در ایران کابینت چوبی قیمت بالاتری نسبت به انواع چوب مصنوعی و ام دی اف دارد.

کابینت نوین کابین

قیمت کابینت

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب کابینت تعیین بودجه شماست. استعلام قیمت و برآورد قیمت کابینت متناسب با بودجه ایده آل شما باید قبل از هر تصمیم دیگری مشخص شود. محاسبه قیمت نهایی کابینت چالش های گوناگونی دارد و شما نمی توانید متراژ مورد نظرتان را ضربدر قیمت یک متر کابینت کنید. تک تک یونیت های زمینی، هوایی، یخچال، فر و موارد دیگر ضریب و حتی فرمول خاص خودشان را دارد. مثلا قیمت کابینت دو پله ضریب متفاوتی در مقایسه با قیمت کابینت ساده دارد. پس برای داشتن یک کابینت اقتصادی حتما بودجه خود را در نظر بگیرید.

قیمت کابینت آشپزخانه را مستقیم و بدون واسطه پیدا کنید.

عوامل موثر بر قیمت کابینت اقتصادی

سبک کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه اقتصادی در سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و کابینت مدرن قابل سفارش و اجراست. هنگامی که تصمیم خود را برای خرید کابینت آشپزخانه گرفتید، به دنبال شکل مناسب، اندازه ها، پوشش ها و پیکربندی های استاندارد کابینت ها باشید. انتخاب کابینت های سفارشی به شما این امکان را می دهد که انعطاف پذیری بیشتری را هنگام بازسازی آشپزخانه به خرج بدهید. چنین کابینت هایی دقیقا مطابق با نیازهای شما ساخته می شوند تا با سبک زندگی و شرایط موجود مطابقت داشته باشند. با طراحی های سنتی و امروزی کابینت اقتصادی آشپزخانه خود را بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهید کرد.

متریال ساخت کابینت

جنس یا متریال کابینت آشپزخانه نیز نقش مهمی در اقتصادی بودن آن دارد. برای درب کابینت می توان انواع مختلفی از فلزات، چوب، لمینت یا ترمو فویل را در نظر گرفت. پس از انتخاب متریال، می توانید با توجه به دکور موجود و رنگ دلخواه خود، سبک و طرح نهایی را انتخاب کنید. کابینت اقتصادی آشپزخانه سفارشی را می توان به انتخاب شما رنگ آمیزی، طرح دار یا لعاب دار کرد.

امکانات و اکسسوری کابینت‌ها

شما به تعدادی کابینت در آشپزخانه خود نیاز دارید که شامل قفسه ها، کشوها و چندین طبقه برای ذخیره‌سازی باشد. نیازهای خود را مشخص کنید و به دنبال مدل هایی از کابینت آشپزخانه باشید که فضای کافی داشته باشند. کابینت هایی را انتخاب کنید که دارای کشوها و قفسه هایی هستند که دسترسی آسان به تمام اقلامی که در کابینت ها ذخیره می کنید را فراهم می کنند. اگر مطمئن نیستید که چه ویژگی هایی را ممکن است در کابینت ها نیاز داشته باشید، نیازهای خود را با یک متخصص ساخت کابینت در میان بگذارید و مشاوره دریافت کنید.

خرید مستقیم کابینت از کارگاه

جدا از موارد بالا که در قیمت کابینت اقتصادی تاثیر گذار هستند، یکی از دیگر عوامل مهم انتخاب کارگاه کابینت سازی خوب است. شاخصه های مختلفی در تصمیم گیری مشتری در جهت انتخاب یک شرکت مناسب برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود موثرند، شاخص هایی مانند تجربه و موفیقت پروژه های قبلی، محصولات با کیفیت و تولید آن ها با بروزترین متدها و تکنولوژی ها، مقید بودن زمانبندی از پیش تعیین شده و در نهایت قیمت مناسب کابینت اقتصادی آشپزخانه. شما باید با در نظر گرفتن تمامی این موارد اقدام به سفارش کابینت برای آشپزخانه خود نمایید.

کابینت نوین کابین

کلام آخر

داشتن یک کابینت اقتصادی و شیک خواسته خیلی از مشتریان است. توجه داشته باشید که برای داشتن یک کابینت اقتصادی کیفیت را فدای قیمت نکنید و تا حد ممکن با یک مشاور در این زمینه صحبت کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید. تیم نوین کابین از بهترین شرکت های کابینت سازی است که قادر به ساخت و اجرای جدیدترین انواع سبک کابینت اقتصادی می باشد. شما می توانید برای دیدن نمونه کار های تولیدی نوین کابین به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا