تکنولوژی

میم کوین چیست؟ معرفی ۵ میم کوین معروف که باید بشناسید

میم کوین ها Meme Coin به علت سودهای زیادی که در کوتاه مدت به دست می دهند برای بسیاری از کاربران جذاب هستند در این مقاله از کارمادیو به سوال میم کوین چیست؟ و همچنین معرفی ۵ میم کوین معروف برای خرید می پردازیم و سپس توضیحات مختصری درباره هرکدام شرح می دهیم، بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

میم کوین Meme Coin چیست؟

میم کوین ها رمز ارزهایی هستند که به واسطه حمایت جامعه و تبلیغات بسیار محبوب شده اند که از جوک های اینترنتی و میم ها الهام گرفته اند اما در برخی موارد بازدهی بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خود داشته اند و مثل هر ارز دیجیتال دیگری از بلاک چین بهره می گیرند.

اغلب میم کوین ها روی بلاک چین هایی بوجود آمده اند که از قراردادهای هوشمند نظیر سولانا و اتریوم استفاده می کنند.

معرفی ۵ میم کوین معروف

همانطور که میدانید میم کوین ها قادرند با صعود انفجاری خود یک شبه سبد ارز دیجیتال شما را متحول کنند البته می توانند برعکس این موضوع هم باشند یعنی ناگهان ناپدید شوند و شرایط مالی شما را دگرگون سازند، در این قسمت ۵ میم کوین معروف را به شما معرفی می کنیم.

معرفی ۵ میم کوین معروف

۱- دوج کوین؛ معروفترین میم کوین برای خرید

دوج کوین یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین ارزهای دیجیتال است که بالاترین مارکت گپ را در بین تمام میم کوین ها دارد که بر اساس میم اینترنتی Doge ساخته شده است و لوگوی آن یک سگ از نژاد شیبا اینو است.

دوج در دسامبر سال ۲۰۱۳ توسط اورگان و جکسون پالمر از سیدنی و بیلی مارکوس از پورتلند ایجاد شد، هدف سازندگان دوج این بود که یک ارز دیجیتال سبک و سرگرم کننده و به دور از جدیت بسازند تا اشخاص بیشتری به سمت بیت کوین جذب شوند.

دوج کوین ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک است و موفقیت این میم کوین به توجه ایلان ماسک نیاز دارد چرا که توییت های ایلان ماسک بر قیمت این میم کوین تاثیر زیادی دارند.

۲- شیبا اینو – محبوب ترین میم کوین کاربردی

شیبا اینو بعد از دوج یکی دیگر از محبوب ترین میم کوین ها است که آن را به عنوان قاتل دوج کوین می شناسند و تیم پشتیبانی آن در صدد است تا مجموعه وسیعی از محصولات شامل اکوسیستم محدود به چند توکن، صرافی غیرمتمرکز و یک جامعه بالغ بوجود آورد.

شیبا اینو با جلب توجه سرمایه گذاران ارزش پیدا کرد و هم اکنون کاربردهای بسیار متنوعی مانند صرافی غیرمتمرکز، پرداخت های دیجیتال، توکن های غیرقابل تعویض و توکن های خاص می شود.

۳- ارز دیجیتال پپه

پپه یکی از بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری پرریسک است که در سال ۲۰۲۳ پا به دنیای میم کوین ها نهاد و باعث روشن شدن مجدد میم کوین ها بعد از یک دوره خاموشی طولانی مدت شد.

میم کوین پپه با ‌وجود اینکه یک ارز دیجیتال کاربردی نیست ولی در کمترین زمان ممکن به محبوبیت زیادی رسید و به جمع ارزهای دیجیتال با بیشترین حجم بازار پیوست.

۴- میم کوین Myro

میم کوین Myro یکی از بهترین میم کوین ها برای خرید مقطعی است که در سال ۲۰۲۳ با رشد انفجاری ۱۴۰۰ درصدی جایگاه ویژه ای را در بین میم کوین های بازار برای خود باز کرد‌‌.

این میم کوین با توجه به نام سگ خانگی یکی از هم بنیانگذاران سولانا، راج گوکال، نامگذاری شده است و آن را به عنوان هسته اصلی رشد میم کوین های شبکه سولانا می شناسند.

۵- میم کوین Bonk

میم کوین Bonk یکی از بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری بی ریسک است که در سال گذشته با رشد ۷ هزار و ۳۰۰ درصدی توانست جایی برای خود در میان غول های میم کوین باز کند.

هدف این میم کوین بازگرداندن کنترل تقاضا و عرضه به سرمایه گذاران عادی و خرد و جلوگیری از سرمایه گذاری پرریسک سرمایه گذاران بزرگ در شبکه سولانا است.

جمع بندی

میم کوین ها در بازار ارز دیجیتال تنوع بالایی دارند و به گفته سازندگان آنها کارایی به خصوص و خاصی دارند ولی به صورت کلی می توان گفت که این ارزها متکی به جامعه خود هستند و پشتوانه محکم و رسمی ندارند.

بهترین میم کوین ها هم برای سرمایه گذاری پرریسک هستند بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی آن ها را به صورت کامل بررسی کنید و بهترین آنها را برای خرید انتخاب کنید.

در این مقاله از کارمادیو به تعریف میم کوین و همچنین معرفی ۵ میم کوین معروف پرداختیم اکنون پیشنهاد میکنیم مقاله درباره ارز دیجیتال دوج کوین ، بیت کوین و اتریوم را نیز از سایت کارمادیو برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا