سفر و گردشگری

معرفی ۱۰ پاساژ و مال معروف تهران برای خرید و تفریح + آدرس دقیق

تهران یکی از پایتخت های دوست داشتنی است که برای خرید هر چیزی انتخاب های زیادی را پیش روی شما میگذارد، بسیاری از هموطنان ما در طی سال های اخیر تمایل دارند به کشورهای همسایه برای خرید، سفر کنند.

ولی واقعیت اینجاست که پاساژها و مال های معروف زیادی در تهران وجود دارد که شما را از هر سفری به منظور خرید کردن بی نیاز می کنند.

اما لازم است که بدانید این پاساژها و مال های معروف در کجای پایتخت واقع شده اند تا بتوانید به راحتی به آنها مراجعه کنید به همین دلیل ما در این مقاله از کارمادیو تصمیم گرفته ایم تا ۱۰ پاساژ و مال معروف تهران را به شما معرفی کنیم بنابراین تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

معروف ترین پاساژها و مال های معروف تهران

زمانی که پاساژها و مال های معروف تهران را بشناسید، خرید کردن برایتان آسان تر و شیرین تر می شود در این قسمت ما ده مورد از پاساژها و مال های معروف تهران را به شما معرفی می کنیم.

۱- مگامال تهران

مگامال تهران - کارمادیو

مگامال مجموعه ای چند منظوره و دارای وسعت بسیار زیادی است بنابراین این نام برازنده این مرکز خرید است، در این مجموعه علاوه بر خرید کالاهای گوناگون می توانید به پردیس سینمایی این مجموعه نیز سر بزنید و از تماشای فیلم های اکران روز لذت ببرید.

در مگامال تهران باشگاه ورزشی، فودکورت و شهربازی نیز وجود دارد، در این مجموعه علاوه بر خرید انواع دکوراسیون منزل، لوازم ورزشی، لباس، لوازم آرایش و … می توانید از خدمات شعب چندین بانک نیز استفاده کنید.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی

شماره تماس: ۴۴۶۹۴۴۷۱

۲- پاساژ گالریا تهران

پاساژ گالریا تهران

پاساژ گالریا یکی از معروف ترین مراکز خرید دهه نودی ایران است، این پاساژ بسیار لوکس در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده است و اجناس گران و بسیار با کیفیتی در آن پیدا می شود.

در پاساژ گالریا علاوه بر خرید انواع زیورآلات و پوشاک می توانید از سینما، شهربازی و رستوران آن نیز نهایت لذت را ببرید.

آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، پلاک ۵

شماره تماس: ۲۲۱۷۵۰۴۰

۳- مجتمع تجاری کوروش

مجتمع تجاری کوروش

کوروش مال مجموعه بسیار وسیعی است که در حوالی غرب تهران واقع شده است که علاوه بر داشتن واحدهای تجاری، شهربازی، هایپرمارکت، بورس موبایل و طلا، پردیس سینمایی و رستوران نیز دارد‌.

در روف گاردن کوروش می توانید غذای مورد علاقه خود را با نمایی زیبا از شهر میل کنید البته خدماتی مانند وای فای رایگان و پارکینگ نیز در این مجموعه وجود دارد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

شماره تماس: ۴۴۰۰۰۰۱۰

۴- اطلس مال تهران

اطلس مال تهران

اطلس مال تهران در نزدیکی پارک نیاوران واقع شده است که با چندین فروشگاه متنوع آماده پذیرایی از شما عزیزان است، در طراحی و معماری این مرکز خرید است گیاهان بسیاری استفاده کرده اند که فضای دل نشین و سبزی دارد.

می توانید از مرکز خرید اطلس مال انواع لوازم آرایشی و پوشاک از بهترین برندها، کیف و کفش و محصولات متنوع دیگر خرید کنید، از امکانات شاخص این مجموعه می توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا، شهربازی و فودکورت نیز اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران

شماره تماس: ۲۲۸۱۰۱۹۹

۵- پاساژ ارگ تجریش

پاساژ ارگ تجریش

پاساژ ارگ تجریش در حوالی میدان تجریش واقع شده است و با ساختار مناسب و معماری بسیار زیبایی که دارد به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید انواع کالاهای لوکس تبدیل شده است.

برای خرید طلا و جواهرات، کیف، کفش، لباس، اکسسوری و … می توانید به این پاساژ سر بزنید البته این مجموعه با دارا بودن کافه ها و رستوران هایی با منوهای بسیار جذابی آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

در این مجموعه سینما، شهربازی کودکان و پارکینگ بزرگی نیز وجود دارد و برای رفتن به این مکان بسیار جذاب می توانید از مترو نیز استفاده کنید.

آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان تجریش

شماره تماس: ۲۲۳۹۶۱۲۱

۶- ایران مال تهران

ایران مال تهران

یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید در ایران و حتی خاورمیانه، ایران مال تهران است که با الهام از باغ های قدیمی ایران به شکلی متفاوت آن را ساخته اند و دارای بخش های پرشمار و متنوعی است.

ایران مال تهران بسیار وسیع است و مکان بسیار مناسبی برای تفریح و خرید میباشد، وجود فروشگاه های انواع کالاها، کتابخانه، رستوران و … این مرکز را به مکانی بسیار جذاب تبدیل کرده است.

پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و شهربازی از ویژگی های بارز این مجموعه هستند، البته هتلی مجلل و لوکس نیز در مجموعه وجود دارد.

آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال تهران)

شماره تماس: ۲۹۲۹

۷- نیایش مال

نیایش مال

پیدا کردن بهترین مراکز خرید در غرب تهران، کار نسبتا دشواری است در این محدوده تعداد پاساژهای خوب و معروف زیاد است، یکی از مراکز خرید جدید و نوساز در این منطقه نیایش مال است.

مرکز خرید نیایش مال علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات فرهنگی و رفاهی متنوعی نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، سالن های سینمایی وی آی پی یکی از جذاب‌ترین امکانات این مجموعه است.

از امکانات و تفریحات این مجموعه می توان به سینما، فودکورت، خانه کودک، کیف و کفش چرم، کافه، لوازم الکترونیک و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس: تهران، جنت آباد مرکزی، نرسیده به بزرگراه هاشمی رفسنجانی

شماره تماس: ۰۹۰۱۲۸۶۶۲۹۵

۸- پاساژ تندیس

پاساژ تندیس

یکی دیگر از مراکز خرید معروف در تهران پاساژ تندیس است که در نزدیکی میدان تجریش واقع شده است، پاساژ تندیس با فروشگاه های بی شماری که دارد حق انتخاب زیادی به خریداران برای خرید کالاهای گوناگون می دهد.

در پاساژ تندیس علاوه بر انواع لوازم آرایشی، پوشاک، زیورآلات و ‌… می توانید از خدماتی مانند رستوران، مرکز تخصصی پوست و لیزر، سرویس های صرافی و … بهره مند شوید‌.

آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان غلام جعفری

شماره تماس: ۲۲۷۴۴۶۹۵

۹- پاساژ ونک

پاساژ ونک

مرکز خرید ونک یکی از معروف ترین پاساژهای مدرن تهران است که از دهه ۷۰ تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است، این مرکز خرید فروشگاه های متنوعی دارد که بهترین کالاها را از برندهای لوکس به مشتریان خود عرضه می کند.

برای دسترسی به انواع لوازم تزئینی، آرایشی، پوشاک و … در طیف های متنوع می توانید راهی پاساژ ونک شوید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت

شماره تماس: ۸۸۷۷۵۶۱۷

۱۰- پاساژ سانا

پاساژ سانا

پاساژ سانا با اینکه قدمت چندانی ندارد ولی در همین مدت کوتاه یعنی از دهه ۹۰ به بعد به یکی از معروف ترین پاساژهای تهران تبدیل شده است چرا که طراحی آن جالب توجه است و فروشگاه های متنوعی دارد.

محل تعویض لباس نوزاد، وجود بهداری، ارائه خدمات به معلولان و چندین موارد دیگر این مروز را از سایر مراکز خرید در تهران متمایز کرده است.

یکی از بهترین فودکورت هایی که در بین پاساژها و مال های تهران می توانید پیدا کنید، فودکورت سانا است.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی

شماره تماس: ۰۲۱۷۴۴۳۸۱۱۱

جمع بندی

در این مقاله از کارمادیو ۱۰ پاساژ و مال معروف در تهران را به شما معرفی کردیم که هرکدام از آنها به دلایلی در میان مردم محبوب شده اند و از معروف ترین و بهترین مراکز خرید تهران به شمار می روند ولی انتخاب بهترین ها نیز تا حدودی به سلیقه افراد بستگی دارد.

هدف ما از ارائه این مقاله این است که شما را با پاساژها و مال های معروف تهران آشنا کنیم تا شما هم بتوانید براساس نیاز و علاقه خود مراکز خرید دلخواهتان را در تهران به راحتی پیدا کنید.

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا