فیلم و سریال

لیست جدیدترین و بهترین سریال های ایرانی در سال 1402 [حتما ببینید]

امروزه سریال های نمایش خانگی ترند شده اند. مهم این است که بدانید کدام سریال‌ها جزء بهترین‌ها بوده و موضوع کدام یک با روحیات فردی شما هماهنگ است. تا انتهای مقاله همراه کارمادیو باشید تا با بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی در سال 1402 آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را برای تماشا داشته باشید.

سریال دفتر یادداشت / بهترین سریال های ایرانی در سال 1402

سریال دفتر یادداشت / بهترین سریال های ایرانی در سال 1402

سریال دفتر یادداشت دفتر یادداشت محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده در سال 1402 ساخته شده است. در سریال دفتر یادداشت بازیگرانی چون حسین سلیمانی، کاظم سیاحی، مینا ساداتی، حسن معجونی، نعیمه نظام دوست، رضا عطاران، ریما رامین فر، سیامک انصاری، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت: ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود… پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد. برای دانلود سریال دفتر یادداشت به سایت کارمادیو مراجعه نمایید.

سریال رهایم کن، از بهترین سریال های ایرانی عاشقانه و اجتماعی

سریال رهایم کن، از بهترین سریال های ایرانی عاشقانه و اجتماعی

سریال رهایم کن با ژانر عاشقانه و اجتماعی، به کارگردانی شهرام شاه حسینی روزهای جمعه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. اولین قسمت این سریال از سری بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی، در 28 بهمن سال 1401 منتشر شد. بازیگران اصلی این سریال را محسن تنابنده (حاتم)، هوتن شکیبا (هاتف)، آزاده صمدی (نغمه)، هدی زین العابدین (مارال) و مونا احمدی (افسانه) تشکیل می‌دهند.

داستان این سریال به زمان قبل از انقلاب برمی‌گردد. باز هم یک کلیشه تکراری و دو مرد عاشق یک زن می‌شوند. این بار دو برادر نایب سرخی معروف عاشق پرستار و پیشخدمت خانه بزرگ و مجلل خانه پدری می‌شوند. دو برادری که قبلا عاشق یکدیگر بودند، حالا عشق یک دختر، آن‌ها را به دشمن تبدیل کرده است. داستان‌های جالب و دور از انتظاری در پس زمینه این مثلث عشقی اتفاق می‌افتد.

یکی از نکات جالب این سریال، شخصیت‌های خاکستری آن است. در ابتدا شخصیت هاتف، یک شخصیت کمال‌گرا و مثبت به نظر می‌رسد؛ اما با گذشت زمان روی دیگر او در داستان سریال نشان داده می‌شود. این سریال بازخوردهای مثبت و منفی زیادی داشته است؛ اما نقدی که به آن شده این‌که چرا افراد در یک خانواده نسبتا خوب دارای این همه تزلزل شخصیتی هستند. در حالی که واقعیت زندگی و طبیعت وجودی همه انسان‌ها و خانواده‌ها این گونه است که در موقعیت‌های مختلف دارای رفتارهای متفاوتی هستند. به نظر می‌آید کارگردان سریال نیز با توجه به این اصل، داستان سریال را ساخته و پرداخته است.

به هر حال داستان این سریال با بازی‌های منحصر به فرد بازیگرانش، دیدن دارد. این سریال برای افراد با سلیقه‌های متفاوت، مناسب است. در حال حاضر قسمت 14 این سریال منتشر شده و تعداد قسمت‌های آن 20 قسمت، پیش‌بینی شده است.

سریال داوینچیز، جزو بهترین سریال های ایرانی با بازی سام درخشانی

همه چیز درباره سریال داوینچیز + معرفی بازیگران

سریال داوینچیز، سریالی کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی با بازی سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی، به نویسندگی آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی، تهیه‌کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

سریال پوست شیر، از بهترین سریال های ایرانی پلیسی جنایی

سریال پوست شیر، از بهترین سریال های ایرانی پلیسی جنایی

سریال پوست شیر از بهترین سریال های ایرانی بوده که پخش آن از مهر 1401 شروع شد. سریال پلیسی- جنایی که طرفداران زیاد آن، غوغا به پا کردند. این سریال نمایش خانگی در 3 فصل 8 قسمتی یعنی 24 قسمت به نمایش درآمد. کارگردان آن جمشید محمودی بوده و بازیگران نامی و کار بلدی چون هادی حجازی فر (نعیم)، علیرضا کمالی (رضا پروانه)، شهاب حسینی (سرگرد مشکات)، ژیلا شاهی (مژگان) و پردیس احمدیه (ساحل) در آن به ایفای نقش پرداختند.

نقطه اوج داستان به زمان دزدیده شدن ساحل برمی‌گردد. داستان این سریال به دلیل معمایی شدن، گیرایی زیادی داشت. در بعضی قسمت‌ها، بیننده به رضا پروانه و در بعضی قسمت‌ها به ناپدری ساحل شک می‌کرد که عامل دزدیدن ساحل باشند. یکی دیگر از دلایل گیرایی این سریال، وجود بازی بازیگران آن بوده که به خوبی در نقش خود فرو رفته بودند. سریال پوست شیر با داستان جذابی که دارد جزو بهترین سریال های ایرانی 1402 می باشد.

سریال حیثیت گمشده، بهترین سریال های ایرانی 1402

سریال حیثیت گمشده

در داستان سریال حیثیت گمشده آمده است: زخمی، عمیق‌تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است!

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار به هنرمندی پرداخته‌اند. این سریال جزو بهترین سریال های ایرانی در سال 1402 می باشد که ارزش دیدن دارد.

سریال زخم کاری ۲ : بازگشت

زخم کاری ۲

در خلاصه داستان قسمت دوم سریال زخم کاری ۲ آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز  بوی خون به مشام می‌رسد!»

سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مرداب

معرفی کامل سریال مرداب، بیوگرافی و تصاویر بازیگران + خلاصه داستان

سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی افشین صادقی و پدرام افشار در ژانر معمایی، درام، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. تهیه کننده این اثر محمد شایسته می باشد. بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، امیر جعفری،ستاره پسیانی، صفر محمدی، الیکا ناصری، آرش ظلی پور و مهدی هاشمی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

اعلام شده است سریال مرداب در ۱۲ تا ۱۵ قسمت در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ بر روی پلتفرم فیلم نت قرار خواهد گرفت.

سریال خائن کشی

سریال خائن کشی - بهترین سریال ایرانی 1402

سریال خائن کشی مینی سریالی درام، جنایی، تاریخی با هنرنمایی مهران مدیری، پولاد کیمیایی، امیر آقایی، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، رضا یزدانی، فرهاد آئیش، پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، امیررضا دلاوری، اندیشه فولادوند، الهام حمیدی، فریبا نادری، سام نوری، سپند امیرسلیمانی، پردیس پورعابدینی، شکیب شجره و علی اوجی به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

نسخه سینمایی خائن کشی نخستین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر نامزدی در پنج بخش، در بخش بهترین طراحی لباس برنده سیمرغ بلورین نیز شد.

خائن کشی سی‌امین ساخته مسعود کیمیایی، فیلم‌ساز صاحب‌نام ایرانی است که در قالب یک مینی سریال چهار قسمتی به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. مجموعه خائن کشی روزهای جمعه به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

سریال عقرب عاشق، بهترین سریال های ایرانی 1402

سریال عقرب عاشق - بهترین سریال ایرانی 1402 - کارمادیو

عقرب عاشق سریالی درام، عاشقانه و علمی تخیلی با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ جذاب و تماشایی، جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی را نیز به تصویر می کشد. مجموعه عقرب عاشق روزهای دوشنبه به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال عقرب عاشق آمده است: بهداد می میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. او اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ سریالی کمدی و خانوادگی، با بازی علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

این نخستین سریال تولید شده توسط سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از نماوا پخش می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود…‌

سریال آکتور، از بهترین سریال های ایرانی درام

سریال آکتور، از بهترین سریال های ایرانی درام

سریال آکتور به دلیل داستان منحصر به فردی که دارد جزء بهترین سریال های ایرانی قرار می‌گیرد. این سریال به کارگردانی نیما جاویدی هر پنجشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. داستان عشق و عاشقی آن منحصر به فرد بوده و در عین حال به مشکلات جامعه تئاتر ایران می‌پردازد که در نهایت این بازیگران تئاتر در داستان سریال آکتور خود را درگیر ماجراهایی می‌کنند؛ که هم تمرینی برای نقش‌آفرینی خودشان است و هم به دیگران کمک می‌کنند. در این سریال نیز دلیل بسیاری از مشکلات را فقر مالی نشان می‌دهد که جامعه ایران با آن دست به گریبان است.

در این ماجراجویی درام، بازیگران نام آشنا و معروفی چون نوید محمد زاده (علی)، احمد مهران فر (مرتضی)، هومن برق نورد (صمدیان)، هانیه توسلی (نازی) و هستی مهدوی (آلما) نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال طرفداران زیادی دارد که داستان آن را منحصر به فرد عنوان کرده‌اند. این سریال را در 25 قسمت می‌توانید دنبال کنید.

سریال سرگیجه

سریال سرگیجه

سریال سرگیجه یکی از سریال های پر بازیگر با داستانی معمایی است که طرفداران زیادی دارد. این سریال با کارگردانی بهرنگ توفیقی در روزهای دوشنبه ساعت 20 منتشر می‌شود. با دیدن این سریال، به دلیل بازیگری خوب بازیگرانش مانند حامد بهداد (پیمان)، رعنا آزادی ور (فریبا)، شبنم مقدمی (پریسا)، هومن سیدی (سرکار بدیعی) و مهرآوه شریفی نیا (سحر) حس درماندگی و سرگیجه به بیننده نیز منتقل می‌شود. سؤال پیمان در مورد رابطه همسرش با دوست و شریکش به طور مداوم با بیننده همراه است. از طرف دیگر موبایل گمشده کجاست؟ داستان این سریال نیز از بدگمانی دو شریک تجاری شروع می‌شود و نهایتا در 20 قسمت، معماهای آن رمزیابی می‌شوند.

سریال مترجم

سریال مترجم

یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی، سریال مترجم نام دارد. این سریال به کارگردانی بهرام توکلی و در ژانر درام و معمایی در روزهای چهارشنبه ساعت 20 منتشر می‌شود. داستان این سریال با این معما شروع می‌شود که برادر مترجم جوان سریال، در یک تصادف معمولی کشته شده یا در یک صحنه‌سازی با تصادف کشته شده است؟ داستان این سریال را می‌توانید در 13 قسمت دنبال کنید. بازیگران اصلی این سریال از سری بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی؛ صابر ابر (مهندس)، مهتاب ثروتی (مترجم جوان، غزاله) و مهرانه مهین ترابی (مادر غزاله) هستند.

سریال نیوکمپ، از بهترین سریال های ایرانی کمدی

سریال نیوکمپ، از بهترین سریال های ایرانی کمدی

سریال نیوکمپ که از بهترین سریال های ایرانی با ژانر کمدی محسوب می‌شود، یکشنبه‌ها ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. نیوکمپ را منوچهر هادی کارگردانی کرده است. منوچهر هادی سریال های نمایش خانگی چون عاشقانه، دل، گیسو و نیسان آبی را در کارنامه خود دارد. داستان این سریال با شرط‌بندی بر روی تساوی بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی شروع می‌شود. با گل برنده لیونل مسی در دقیقه نود همه‌چیز خراب می‌شود. قلب پدربزرگ خانواده با هنرمندی اکبر عبدی بعد از این باخت می‌گیرد و منجر به مرگ وی می‌شود. دختر خانواده با انتقاد از مسی در فضای مجازی، فالورهای زیادی جذب می‌کند. ادامه ماجرا را می‌توانید در 15 قسمت این سریال دنبال کنید.

بازیگران اصلی این سریال ایمان صفا (مرتضی)، حامد آهنگی (مجتبی)، اکبر عبدی (پدربزرگ)، بهاره افشاری (مریم)، حسن معجونی (نصرت) و گیتی قاسمی (نصرت) هستند. این سریال علاوه بر این که کمدی بوده، اجتماعی نیز است. این سریال نشان می‌دهد زندگی بسیاری از مردم در دنیای امروز به فضای مجازی گره خورده است. فقر مالی و فرهنگی با یکدیگر منجر به تلاش درآمد از طریق‌های غیرمعمول می‌شود. نهایتا باید گفت دیدن این سریال را از دست ندهید.

سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که…
از بازیگران این سریال می توان به مهران احمدی، ژاله صامتی، الناز حبیبی و حسن پورشیرازی اشاره کرد. این سریال در ژانر کمدی، اجتماعی و به کارگردانی حسین نمازی و از پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.

 

نظر ما در مورد بهترین سریال ایرانی 1402 چیست؟ کدام سریال از دید شما بهترین سریال می باشد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

3.2/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا