گل و گیاه

۱۲ گیاه خوش یمن که جاذب عشق و ثروتند هستند!

ما انسان‌ ها همواره در پی کسب ثروت سلامتی و عشق هستیم و برای موفقیت و خوشبختی در زندگی برای جهت رسیدن به این موارد تلاش می‌ کنیم. طبق آموزه های فنگ شویی بعضی از گیاهان معروف به گیاهان خوش شانسی هستند که در این مقاله از سایت کارمادیو تصمیم داریم شما را با این گیاهان آشنا کنیم.

گیاهان خوش یمن که جاذب عشق و ثروتند هستند

در زیر به معرفی چند مورد از گیاهان خوش یمن که جاذب عشق و ثروت هستند می‌ پردازیم.

ارکیده

گل ارکیده

گل ارکیده از جمله زیباترین گل‌ ها در جهان است که ارتباط مستقیمی با باروری زنان و عشق دارد و بهتر است که آن را در اتاق خواب خود داشته باشید.

گل ارکیده در گونه‌ های مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها به مراقبت‌ های مخصوص به خود نیاز دارند اما به طور کلی برای نگهداری بیشتر آنها نور و رطوبت متوسط لازم است این گل در فنگ شویی به عنوان گیاه خوش شانسی و خوشبختی معرفی شده است.

فیکوس جینسینگ

فیکوس جینسینگ

گیاه فیکوس جینسینگ یکی از گیاهان اعضای خانواده درختان انجیر است که علاوه بر تصفیه هوای خانه به عنوان یکی از گیاهان خوش یمن طبق آموزه‌های فنگ شویی درهای خوش شانسی و ثروت را به روی ما باز می‌ کند.

آلوئه ورا

آلوئه ورا

این گیاه علاوه بر زیبایی خاصی دارد،  خواص دارویی بسیاری نیز دارا می‌ باشد و علت آنکه در فنگ شویی مورد توجه واقع شده است تاثیر آن بر سلامت افراد است همچنین گفته می‌ شود گیاه آلوئه ورا می‌ تواند بعضی از تشعشعات محیط را خنثی کند.

درختان مرکبات

در فنگ شویی همه درختانی که میوه می‌ دهند به عنوان نماد ثروت شانس شناخته شده‌اند و شما می‌ توانید با پرورش درختانی مانند درخت پرتقال لیمو لیمو ترش و گریپ فروت در حیاط یا بالکن خانه خود انرژی مثبت را به زندگیتان بیاورید.

 

فیکوس الاستیکا

فیکوس الاستیکا

این گیاه که معروف به گیاه لاستیکی است که در فنگ شویی به عنوان یکی از گیاهان جاذب شانس و ثروت شناخته شده است. گیاه فیکوس الاستیکا یکی از گیاهان همیشه سبز با برگ‌ های ضخیم و بزرگ و چرمی شکل می‌ باشد که در خانه از ۸ تا ۱۶ فوت رشد کرده و برای جذب انرژی مثبت یکی از گیاهان فوق العاده است.

گل یشم

این گل نماد ثروت قدرت و خوش شانسی بوده و یکی از محبوب‌ ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می‌ رود که به دلیل ظاهر زیبا و نگهداری آسان آن طرفداران بسیاری دارد.

گل یشم یک درختچه مینیاتوری همیشه سبز با برگ‌ های سبز یشمی و آبدار است که نیاز به آبیاری زیادی نداشته و باید در نور غیرمستقیم خورشید و خاک سبک نگهداری شود.

درخت پاچیرا

درخت پاچیرا

این درخت به عنوان درخت پول یا شانس مطابق آموزه‌ های فنگ شویی بوده و انرژی مثبت، ثروت و رفاه را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

گیاه پاچیرا به دلیل رشد سریع و ظاهر زیبا و نگهداری آسان محبوبیت فراوانی داشته و در دسته گیاهان موثر در فیلتر هوای آلوده و پاکسازی هوای جای دارد.

گیاه گندمی

این گیاه از دیگر گیاهان آپارتمانی همیشه سبز است که انرژی مثبت و خوش شانسی را به خانه شما هدیه می‌ دهد گیاه گندمی هایی کشیده بلند، باریک، تیرز و آویزان داشته و حدود ۳۰ سانتی‌ متر رشد می‌کند.

نخل شامادورا

نخل شامادورا

این گیاه یک نخل جمع و جور با ظاهری به شکل نخل خرما می‌ باشد و برگ‌ های آن به رنگ سبز تیره و ساقه‌ هایی به رنگ سبز روشن دارد.

نخل شامادورا که به عنوان کوچک‌ ترین نخل جهان شناخته شده است علاوه بر اینکه زیبایی منحصر به فردی دارد دارای قدرت تصفیه کنندگی هوای محیط است و به عنوان یکی از گیاهانی که خوش شبختی را برای شما به ارمغان می آورد شناخته شده است.

 گیاه ریحان

این گیاه دارویی به دلیل بوی خوش و دفع بیماری و جذب انرژی مثبت و دفع انرژی منفی در فنک شویی مورد توجه قرار گرفته و توصیه می‌ شود که آن را در آشپزخانه بگذارید.

گیاه ریحان برای اینکه به طور کامل رشد کند به ۶ تا ۸ ساعت نور خورشید و خاک مرطوب نیاز دارد.

گیاه ثروت ساز شمعدانی

این گیاه در فنگ شویی نماد عشق و ثروت است. گیاه شمعدانی دارای گل هایی به رنگ قرمز و صورتی می‌ باشد و به عنوان یکی از گیاهانی که انرژی مثبت را به خانه شما می‌آورد شناخته شده است.

لیلی صلح

این گیاه از دیگر گیاهان ثروت ساز بوده و دارای گل‌ های سفید و خوشبو است. گیاه لیلی صلح نماد صلح و پاکیزگی است و بومی مناطق گرمسیری آمریکا می باشد.

کلام آخر

در این مطلب چند گیاه خوش یمن که برای جذب انرژی مثبت و خوشبختی در فنگ شویی شناخته شده اند را به شما معرفی کردیم. اگر می‌خواهید با زیباترین و مفیدترین گیاهان آپارتمانی آشنا شوید مقاله با این گیاهان آپارتمانی معطر فضای خانه را عطرآگین کنید را مطالعه کنید.

 

منبع: کارمادیو

4.2/5 - (32 امتیاز)

نوشته های مشابه

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدیقه
7 ماه قبل

عالی

صدیقه
7 ماه قبل

بامبو برا ثروت ننوشتید

محمدی
7 ماه قبل

آیا می توان از همه این گلها همزمان استفاده کرد؟

دکمه بازگشت به بالا