اخبارتکنولوژی

افزایش شدید قیمت بیت کوین در ۲ آبان ۱۴۰۲

ساعتی پیش و پس از انتشار اخبار مثبت در مورد صندوق معامله شده در بورس اسپات بیت کوین (ETF) شرکت بلک راک، قیمت بیت کوین از 35000 دلار فراتر رفت. از نظر تاریخی، ماه اکتبر اغلب با رشد قابل توجهی همراه بوده است. بسیاری از کاربران بر این باورند که Uptober (ترکیبی از دو کلمه اکتبر و Up) بالاخره برای بزرگترین ارز دیجیتال در بازار آمده است. با کارمادیو همراه باشید.

به نقل از کوین تلگراف، جهش قیمت بیت کوین از شب گذشته آغاز شد و طی آن پس از ۱۰٪ رشد، از ۳۱،۰۰۰ دلار به ۳۴،۰۰۰ دلار رسید. صعود اینجا تمام نشد و کمتر از دو ساعت پس از شکستن مقاومت ۳۴،۰۰۰ دلار، قیمت بیت کوین تا ۳۵،۲۸۰ دلار افزایش یافت. در حال حاضر بیت کوین کمی اصلاح شده و در حوالی ۳۴،۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

افزایش شدید قیمت بیت کوین در ۲ آبان ۱۴۰۲ - کارمادیو

جهش ناگهانی قیمت بیت کوین، در بحبوحه موج جدید خوش‌بینی‌ها در مورد تایید ETFهای اسپات بیت کوین و همچنین افزایش قابل توجه حجم معاملات کلی در بازار اسپات رخ می‌دهد.

روز گذشته اخبار مثبتی در رابطه با درخواست ETF شرکت بلک راک منتشر شد و بار دیگر امید را به بازار بازگرداند. اسکات جانسون (Scott Johnson)، تحلیلگر مطرح در توییتی به اطلاعات جدیدی اشاره کرد که نشان می‌دهد شرکت مدیریت دارایی بلک راک به اخذ تاییدیه برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین نزدیک‌تر شده است.

به گفته این تحلیلگر، بلک راک شناسه ۹ رقمی «CUSIP» را دریافت کرده و درخواست آن در وب‌سایت Depository Trust & Clearing Corp (DTCC) با شماره شناسه منحصربه‌فرد قابل مشاهده است. به گفته نزدک، این وب سایت خدمات ترخیص، تسویه، نگهداری و اطلاعات پس از معامله را ارائه می‌دهد. این شناسه ۹ رقمی یک عدد منحصر به فرد است که اوراق بهادار مالی را به منظور تسهیل تسویه معاملات از سایرین متمایز می‌کند.

این حرکت بلک راک، نیمه‌گامی رو به جلو است و به این معنی نیست که ETF آن تایید شده است، اما برخی آن را چنین تفسیر می‌کنند. در هر حال، نشانه‌ها حاکی از آن است که این شرکت به پیروزی خود اطمینان دارد و احتمالا به زودی در این ماه، فرآیند ارائه سرمایه اولیه یا Seeding صندوق ETF خود را آغاز خواهد کرد.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا