تکنولوژی

حل مشکل تایپ اشتباه کلمات در ویندوز و کروم

در چند روز اخیر بسیاری از کاربران گزارش داده اند که به ناگهان کیبورد آنها در ویندوز و گوگل کروم دچار مشکل شده و حروفی که تایپ میکنند به اشتباه درج می شود. در ادامه با کارمادیو همراه باشید تا به شما آموزش حل مشکل تایپ اشتباه کلمات در ویندوز و کروم را بیاموزیم.

علت تایپ اشتباه در کروم و ویندوز چیست؟

اگر شما هم در چند روز اخیر و بدون هیچ دلیلی ناگهان متوجه شدید که هر چه تایپ میکنید به اشتباه درج می شود، احتمالا از آنتی ویروس نود ۳۲ استفاده میکنید. این آموزش نیز مخصوص کاربرانی می باشد که این آنتی ویروس را دارند و به مشکل تایپ فارسی و انگلیسی خورده اند.

در این مشکل اگر شما بر روی حرف B اگر در کیبورد بزنید، یک حرف دیگر تایپ می شود به این شکل تایپ می شود: dsgjk89fhfhdg9

اگر شما هم این مشکل را دارید با این آموزش همراه باشید.

آموزش حل مشکل تایپ اشتباه کلمات در کروم و ویندوز

ابتدا در سمت راست و قسمت پایین بر روی فلش کلیک کنید و بر روی آیکن آنتی ویروس نود کلیک کنید. همچنین می توانید از منو ویندوز نیز نرم افزار نود را باز کنید.

آموزش حل مشکل تایپ اشتباه کلمات در کروم و ویندوز

از منوی سمت چپ بر روی گزینه setup بزنید و سپس در پایین گزینه advance setup را بزنید.

آموزش حل مشکل تایپ اشتباه کلمات در کروم و ویندوز

در پنجره جدید باز شده در منو سمت چپ گزینه Protections را زده و در زیر منوی آن گزینه Browser protection را بزنید. در قسمت وسط باید مقداری پایین بیایید تا گزینه Keyboard protection را ببینید. شما باید این گزینه را غیر فعال کرده و سپس بر روی ok بزنید.

آموزش حل مشکل تایپ اشتباه کلمات در کروم و ویندوز

کار تمام شد و مشکل تایپ کیبورد شما برطرف شده است. امیدوارم از این آموزش استفاده کرده باشید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: کارمادیو

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا