تکنولوژی

خرید یوسی پابجی از سایت های ایرانی با سریع ترین روش

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین عنوان‌های بتل رویال به‌شمار می‌رود که به دلیل مکانیک فوق‌العاده بازی، از طرفداران بی‌شماری برخوردار است. میلیون‌ها گیمر در سراسر دنیا هر روز ساعاتی را به این بازی اختصاص می‌دهند. توسعه‌دهندگان این بازی هم با اضافه کردن فیچرهای جدید جذابیت پابجی موبایل را دوچندان می‌کنند. اگر شما هم جزو گیمرهای پابجی موبایل باشید حتما به دنبال خرید یوسی پابجی از سایت های ایرانی با سریع ترین روش هستید.

خرید یوسی پابجی موبایل برای گیمرهای ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی کمی پیچیده‌تر از مراحلی است که کاربران خارجی دنبال می‌کنند؛ اما روش‌هایی برای به دست آوردن و خرید یوسی وجود دارد. یوسی پابجی موبایل یکی از ارزهای پریمیوم این بازی به‌شمار می‌رود و با خرید آن به امکانات و آیتم‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد. در ادامه روش خرید یوسی پابجی از سایت های ایرانی با سریع ترین روش را برای شما شرح داده و از مزیت‌های خرید یوسی برایتان خواهیم گفت.

معرفی کوتاهی بر بازی پابجی موبایل

پابجی(PUBG)، کوتاه‌شده عبارت (PlayerUnknown’s Battlegrounds)یکی از معروف‌ترین بازی‌های PC و ایکس‌باکس وان بود که در حقیقت بانی محبوبیت ژانر بتل رویال در میان گیمرها شد. این عنوان با ورود به دستگاه‌های اندروید و iOS راه این ژانر را به گوشی‌های موبایل باز کرد. پابجی موبایل در ژانر شوتر، بقا و بتل رویال در سال ۲۰۱۸ به صورت جهانی منتشر شد. تمرکز بیشتر طراحان پابجی موبایل بر روی گرافیک، کیفیت و وضوح تصویر، مپ‌ها و تجربه شوتینگ بوده است.

پابجی موبایل از زمان انتشار تاکنون به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل در سراسر جهان تبدیل شده است. این بازی بر روی بیش از ۲۰۰ مارکت جهانی قرار گرفته و بیش از ۱ میلیارد بار توسط کاربران کشورهای مختلف دانلود شده است. به‌علاوه، دارای روزانه بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال است.

اگر بخواهیم پابجی موبایل را به یک فیلم معروف تشبیه کنیم، می‌توانیم از سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی یا هانگر گیمز (Hunger Games) نام ببریم. مبارزات پابجی موبایل بین ۱۰۰ پلیر صورت می‌گیرد و از میان این ۱۰۰ بازیکن تنها یک نفر می‌تواند در مبارزه پیروز باشد. نکاتی که در مبارزات پابجی موبایل اهمیت دارد، مهارت شما در تیراندازی، آمادگی کامل و برداشتن مقدار کافی تجهیزات و سلاح است.

پس از فرود بر روی جزیره مبارزه بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای آغاز می‌شود. در طول مبارزه بازیکنان باید داخل یک دایره امن قرار بگیرند که این دایره به مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود. با کم شدن فاصله بازیکنان با یکدیگر، پنهان شدن و مبارزه سخت‌تر و پرچالش‌تر خواهد شد. می‌توان گفت اوج هیجان پابجی موبایل را می‌توانید در همین لحظات تجربه کنید.

پابجی موبایل دارای چهار مود سولو یا تک‌نفره، دونفره، اسکواد و بتل رویال است که مبارزات آن‌ها بر روی مپ‌های مختلف صورت می‌گیرد. مپ‌های پابجی موبایل ترکیبی از فضای طبیعی و شهری دارند و کاملا مناسب مبارزات طراحی شده‌اند. یکی از مواردی که می‌تواند به پیشرفت شما در بازی پابجی موبایل کمک می‌کند ارز پریمیوم این بازی یعنی یوسی است. یوسی پابجی موبایل را می‌توانید با سریع‌ترین روش از فروشگاه ونوم خریداری کنید که در بخش‌‌های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

خرید یوسی پابجی موبایل چه مزایایی دارد؟

خرید یوسی پابجی برای شما مزایای زیاد دارد، اما پیش از پرداختن به آن‌ها کمی با این آیتم باارزش بیشتر آشنا می‌شویم. یوسی (UC) در حقیقت کوتاه‌شده عبارت (Unknown Cash) است و ارز پریمیوم بازی پابجی موبایل به‌شمار می‌رود. از یوسی می‌توانید برای خرید آیتم‌های غیررایگان درون بازی استفاده کنید.

پس از خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید آن را در موارد زیادی به کار ببرید؛ برای مثال می‌توانید صندوق‌های گنج را که دارای آیتم‌های متفاوتی هستند به کمک یوسی باز کنید. در این صندوق‌ها ممکن است آیتم‌هایی مانند لباس یا اسکین اسلحه پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که ارزش هر صندوق با دیگری متفاوت است.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید یوسی پابجی موبایل خرید لباس است. پابجی موبایل دارای لباس‌های متنوعی برای کاراکترهاست و مجموعه آن دائما در حال آپدیت شدن است. با خرج کردن یوسی و خرید لباس برای کاراکتر خود می‌توانید ظاهری جذاب‌تر و خاص‌تر داشته باشید.

خرید بتل پس از دیگر مزایای داشتن یوسی پابجی موبایل است. پس از خرید بتل پس به جوایز متنوع و جذابی دسترسی خواهید داشت؛ از اسکین گرفته تا لباس و ایموت و غیره. به‌علاوه، می‌توانید به کمک یوسی بتل پس را به الیت پس یا الیت پلاس پس ارتقا دهید.

یکی از مزایای جالب خرید یوسی پابجی موبایل، امکان خرید پت یا حیوان خانگی است. این موجودات بامزه را می‌توانید در طول مبارزه همراه خود داشته باشید. فالکون یا شاهین، گودزیلا و کینگ‌کنگ چند نمونه از حیوانات خانگی پابجی موبایل هستند که به کمک یوسی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. با داشتن یوسی پابجی موبایل کافی نیز می‌توانید اسکین‌های جذاب و قابل ارتقا برای اسلحه‌های خود بخرید.

خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل از ونوم استور

گیمرهای ایرانی مشکلات خاص خودشان را برای خریدهای آنلاین و درون‌برنامه‌ای دارد. اعمال تحریم‌های اقتصادی و نوسانات ارزی سختی این فرایند را بیشتر کرده و خرید را عملا برای گیمرهای ایرانی غیرممکن ساخته است. اما روش‌هایی هم برای کاربران ایرانی وجود دارد که بتوانند خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های ایرانی را با سریع ترین روش تجربه کنند. اگر به دنبال خریدی راحت و بدون ریسک هستید، می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های معتبر داخلی که در حقیقت امکان خرید غیرمستقیم را برای شما فراهم می‌کنند بروید.

فروشگاه ونوم استور دارای نماد اعتماد است و امکان خرید یوسی پابجی موبایل و دیگر ارزهای رایج و پریمیوم بازی را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند. یوسی پابجی موبایل را می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با امکان تحویل آنی از ونوم استور خریداری کنید؛ بدون آنکه نگران به خطر افتادن اطلاعات خصوصی خود باشید.

برای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه ونوم کافی است به صفحه اصلی وبسایت فروشگاه مراجعه کرده و صفحه خرید یوسی را باز کنید. تنها با وارد کردن کاراکتر آیدی (Character ID) و انتخاب مقدار یوسی دلخواه خود می‌توانید در کمترین زمان سفارش خود را نهایی کرده و تحویل بگیرید. برای پیدا کردن آیدی باید ابتدا در بازی لاگین کنید و وارد اکانت خود شوید. روی آواتار یا تصویر پروفایل بازی که در سمت راست بالا قرار دارد کلیک کنید. در این مرحله آیدی ۱۰ رقمی شما نمایش داده خواهد شد.

یوسی پابجی

کلام پایانی

اگر می‌خواهید در بازی پابجی موبایل پیشرفت قابل توجهی داشته و به آیتم‌ها و امکانات ویژه دسترسی داشته باشید، خرید یوسی پابجی موبایل یک قدم ضروری برای شما خواهد بود. زیرا این آیتم‌ها و امکانات غیرایگان هستند و برای خرید آن‌ها باید یوسی – ارز پریمیوم پابجی موبایل- را پرداخت کنید. خرید یوسی پابجی موبایل هم به پرداخت پول حقیقی نیاز دارد.

کاربران ایرانی برخلاف گیمرهای خارجی نمی‌توانند از طریق پرداخت درون‌برنامه‌ای یوسی خریداری کنند. به همین جهت، خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های ایرانی به گیمرهای ایران توصیه می‌شود. فروشگاه ونوم استور امکان خرید یوسی پابجی موبایل را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم کرده است. برای خرید یوسی از ونوم استور تنها به کاراکتر آیدی نیاز دارید و خرید خود را به‌صورت آنی و در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

3.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا