مد و استایل

مدل مو و اندازه موهایتان در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

تست‌ های شخصیت شناسی راهی جالب و سرگرم کننده برای شناخت بهتر خود می باشند و می‌ توانند به ما کمک کنند تا نقاط ضعفمان را جبران کنیم و عمیق‌ تر راجع به شخصیت خود تامل کنیم. تستی که در این مطلب از کارمادیو آمده است، در مورد اندازه مو های شماست و اطلاعاتی را با توجه به مدل موهایتان می دهد تا با شخصیت درونی تان بیشتر آشنا شوید. از اینکه ما را همراهی می کنید، سپاسگزاریم‌.

تست شخصیت شناسی مو

شاید تا به حال به این فکر نکرده باشید که بلندی یا کوتاهی مو هایتان می‌ تواند چه چیزهایی را در مورد شما بگوید. هر مدلی از مو ها، ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد هر کسی را بازگو می‌ کند. این ویژگی‌ ها مربوط به روحیه افراد و سبک زندگی آن هاست و با پژوهش‌ های بسیاری به دست آمده است چرا که هر مدل مویی بیان کننده نوعی عقیده و سبک نظر است. به نکاتی که در ادامه این مطلب خواهیم گفت حتماً دقت کنید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خودشناسی آغاز کنید.

موهای بسیار کوتاه

موهای بسیار کوتاه

اگر مدل موهای بسیار کوتاهی دارید، در واقع شما دارای اعتماد به نفس واقعی و استقلال هستید. معمولاً افراد با موهای کوتاه شخصیتی ماجراجو دارند، بی باک و جسور هستند و ترجیح می‌ دهند هنجار شکنی کنند تا اینکه مانند اکثریت جامعه رفتار کنند. این افراد بسیار اهل ریسک هستند و با چالش کشیدن خودشان باعث پیشرفت می‌ شوند. چنین افرادی بسیار پر انرژی هستند و معمولاً احساس درونی شان آنها را از جامعه متمایز می‌ کند. آن ها تغییر را به خوبی می‌ پذیرند و عاشق تنوع هستند. روحیه جسورانه آن ها با قد موهایشان هماهنگ است.

مدل موی باب کوتاه

مدل موی باب کوتاه

اگر شما موهای کوتاه شده باب دارید، یعنی نماد ظرافت و پیچیدگی هستید و علاوه بر نشان دادن یک انتخاب شیک، شما را فردی متین و یک رو نشان می‌ دهد. افرادی که موهای باب و کوتاه دارند، دارای اعتماد به نفس بالا و احساس مدیریت می‌ باشند و بدون هیچ کار خاصی می‌ توانید ببینید که آن ها در هر جنبه از زندگی چقدر حرفه‌ ای هستند و و هر وضعیتی را به خوبی سازماندهی و مدیریت می‌ کنند. آن ها همه چیز را با مهربانی و رفتار خوب پشت سر می گذرانند و به طور عجیبی شیفته سادگی و شیک بودن آنها می شوید. چنین افرادی معمولاً ساده ترین راه‌ها را در عین بهترین بودن انتخاب می‌ کنند و همین باعث می شود منحصر به فرد به چشم بیایند.

اندازه موها تا شانه

اندازه موهای تا شانه

اگر قد مو هایتان تا شانه می‌ رسد، علاوه بر اینکه از نظر استایل مو تعادل را انتخاب کرده‌اید، یعنی از نظر شخصیتی هم معتدل رفتار می‌ کنید. بلندی موها تا شانه نشان دهنده این است که شما بسیار بی‌ عیب و نقص هستید و با هر موقعیتی به خوبی و راحتی سازگار می‌ شوید. شما مثل یک انرژی مغناطیسی، افراد را به خود جلب می‌ کنید و بدون هیچ زحمتی می‌ توانید با دیگران صمیمی شوید و با افراد ارتباط عمیق‌ تری بگیرید. شما در جمع های دوستانه راحت‌ تر رشد می‌ کنید و با فکر های مثبت خود محیطی گرم و هماهنگ ایجاد می‌ کنید. ذهن باز شما باعث می‌ شود از پس مشکلات و چالش‌های زندگی بر بیایید.

موی بلند

مدل مو و اندازه موهایتان در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

افرادی با مو های بلند، دارای جذبه خاص و غیر قابل انکار هستند و هرجا می روند، توجه بقیه را به خود جلب می‌ کنند. این افراد آزادانه زندگی می‌ کنند‌. آن ها علاوه بر داشتن حس ماجراجویی، با عشق و امید زندگی را سر می‌ کنند و به اطرافیان خود عشق می‌ ورزند. مو های بلند نشان دهنده خلاقیتی است که درون فرد وجود دارد و او را به یک رویا پرداز تبدیل می‌ کند. البته رویا پردازی که تلاش می‌ کند تمام آن رویاها واقعی شود. این افراد عاشق زیبایی های پیچیده جهان هستند و از طبیعت الهام می‌ گیرند. آن ها ارتباط عمیقی با هنر دارند. روحیه کسانی که موهای بلند دارند، مهربان و دلسوزانه است و بسیار خوب می‌ توانند با اطرافیانشان همدلی و همدردی کنند.

داشتن موی چتری

داشتن موی چتری

این دسته افراد از اینکه مرکز توجه باشند، بسیار لذت می‌ برند. البته اینکه قد موهای آنها بلند یا کوتاه است فرقی ندارد اما چتری بودن جلوی مو می تواند توجه دیگران را به سمت خودشان هدایت کند. چرا که افراد اول از همه به چتری‌ ها نگاه می‌ کنند. این افراد به زیبایی طبیعی اعتقاد دارند و از آشنایی با آدم‌ های جدید هراسی ندارند و حتی خوشحال می‌ شوند. آن ها عاشق بودن در اجتماع هستند تا با افراد بیشتری ارتباط بگیرند.

کلام آخر

در کل هرچیزی که به استایل و ظاهر مرتبط است، آیینه انعکاس شخصیت ماست. در مقاله بالا از کارمادیو خواندیم هر قد و اندازه مویی نشانگر چه ویژگی های شخصیتی است. می توانید مقاله ۱۳ ترفند برای خوشگل شدن و زیبایی را مطالعه نمایید تا از این ترفند ها برای زیباتر به نظر رسیدن استفاده کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا