تکنولوژی

مشخصات فنی شیائومی ردمی K70 در بنچمارک Geekbench لیست شد

شیائومی سری ردمی نوت 13 را فردا در چین عرضه خواهد کرد، اما انتظار می‌رود که این شرکت در سال جاری از سری ردمی کا 70 (Redmi K70) نیز رونمایی کند. این برند هنوز چیزی در مورد سری ردمی K70 فاش نکرده، اما اخیراً یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 23117RK66C در نتایج تست Geekbench ظاهر شده که گمان می‌رود ردمی کا 70 پرو (Redmi K70 Pro) باشد. به همین واسطه برخی مشخصات کلیدی گوشی نیز به بیرون درز کرده که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

شیائومی ردمی K70 پرو از اندروید ۱۴ بهره بهره خواهد برد و به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی پردازنده هشت هسته‌ای است که شامل ۱ هسته اصلی،‌ ۵ هسته پردازشی و ۲ هسته کم مصرف می‌شود. این پردازنده همچنین قادر است به فرکانس حداکثری ۳٫۱۹ گیگاهرتزی دست پیدا کند. ادعا می‌شود که پردازنده به کار رفته در ردمی K70 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که ماه آینده میلادی در طی رویداد Snapdragon Summit کوالکام معرفی می‌شود.

مشخصات فنی شیائومی ردمی K70 در بنچمارک Geekbench لیست شد

مدل سال گذشته ردمی K60 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 بود، بنابراین می‌توانیم شاهد باشیم که ردمی K70 پرو نیز از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند. گفتنی است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار است ماه آینده میلادی و در همایش اسنپدراگون کوالکام به صورت رسمی معرفی شود. سال گذشته، ردمی K60 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در اختیار کاربران قرار گرفت. در این رابطه، احتمال دارد نسل جدید این گوشی نیز به نسخه جدید تراشه پرچمدار کوالکام مجهز شود.

 

 

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا