سبک زندگی

معرفی بهترین بادی اسپلش و بادی پرفیوم در بازار ایران

بادی اسپلش و بادی پرفیوم دو محصول خوشبو کننده بدن هستند که از لحاظ غلظت با هم متفاوتند و شما می‌ توانید جهت خوشبو کردن بدن خود از آن استفاده کنید در ادامه مقاله پیش رو از کارمادیو در ارتباط با این دو توضیحات لازم را برای شما خواهیم داشت و چند مورد از پرطرفدارترین و معطرترین خوشبو کننده‌ها را ذکر می‌ کنیم.

بادی پرفیوم

این محصول برای استفاده روزانه مناسب است و دارای رایحه بسیار موثر و مناسب نسبت به عصرهای سنتی است بادی پرفیوم غلظت کمتری نسبت به عطرهای سنتی دارد و معمولاً به عنوان یک اسپری بدن ماندگار استفاده می‌ شود و بوی سبک‌ تر و ملایم‌ تر نسبت به دیگر خوشبو کننده‌ها و عطرها دارد.

مزایای بادی پرفیوم‌ها

بادی پرفیوم دارای مزایای زیر است

  • این خوشبو کننده از خوشبو کننده‌ هایی است که مصرف روزانه دارد و شما می‌ توانید بعد از هر بار حمام رفتن آن را روی بدن خود اسپری کنید تا در تمام طول روز بوی خوبی داشته باشید
  • بادی پرفیوم‌ ها به شکل اسپری ه می‌ شوند و این مسئله استفاده از آنها را بسیار آسان می‌ کند.
  • بادی پرفیوم‌ ها همچنین برای استفاده در محیط‌ هایی با تراکم جمعیت بالا مناسبند چرا که به جای تحمیل بوی شدید به دیگران بوی ملایم و دلپذیر در محیط پخش می‌ کنند.
  • بعضی از بادی پرفیوم‌ها به دلیل داشتن عناصر طبیعی و روغن‌ های ضروری از پوست ما مراقبت‌های لازم را به عمل می‌آورد

تفاوت بادی پرفیوم بادی اسپلش و بادی اسپری

بادی اسپلش بادی اسپری و بادی پرفیوم هر سه از محصولات معطر و خوشبو کننده بدن به حساب می‌ آیند به تفاوت‌ هایی در غلظت و رایحه و ماندگاری دارند که در زیر به این تفاوت‌ ها می‌ پردازیم.

بادی اسپلش

غلظت: بادی اسپلش دارای غلظت کمتری نسبت به بادی پرفیوم می باشد بنابراین اگر دوست دارید خوشبو کننده با غلظت کمتر استفاده نمایید بادی اسپلش را فراموش نکنید.

استفاده و ماندگاری: استفاده از بادی اسپلش معمولاً به صورت اسپری بر روی بدن است و ماندگاری آن نسبت به بادی پرفیوم کمتر می‌ باشد.

بادی پرفیوم

غلظت: بادی پرفیوم غلظت کمتری نسبت به عطرها و ادوپرفیوم‌ ها دارد.

استفاده و ماندگاری: بادی پرفیوم به صورت اسپری بر روی بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد و ماندگاری آن بیشتر از وادی اسپلش و بادی اسپری و بادی میست است.

بادی اسپری

غلظت: این خوشبو کننده دارای غلظت کمتری نسبت به بادی اسپلش است.

استفاده و ماندگاری: استفاده از بادی اسپلش نیست به صورت اسپری بر روی بدن می‌ باشد و ماندگاری آن کمتر از بادی اسپلش است.

بهترین برند های بادی پرفیوم ‌ها و بادی اسپلش اورجینال موجود در بازار ایران

انتخاب و محبوبیت هر محصولی از جمله بادی پرفیوم و بادی اسپلش که از نوع مردانه و چه از نوع زنانه بستگی به سلیقه و ترجیحات شخصی افراد دارد اما در زیر به طور کلی بهترین برندهای بادی پرفیوم را به شما معرفی می‌ کنیم.

1. بادی پرفیوم اونتوس

بادی پرفیوم اونتوس

به محض اسپری بادی اسپلش اونتوس نت‌ های مرکبات آن از جمله نت آناناس را احساس می‌ کنید که با گذشت چند دقیقه آکوردهای مرکبات ناپدید شده و تنها نت آناناس که تم اصلی این خوشبو کننده است باقی می‌ ماند‌.

در این خوشبو کننده برخی از رایحه های چوبی در پس زمینه وجود دارند که توسط درخت قان و چوب صدر هدایت شده و به عنوان نت‌ های چوبی خشک معروفند آمد.

نت‌ های میانی بادی اسپلش اونتوس با رز و یاس ترکیب شده‌ اند تا اثری قوی بر جای بگذارند. نت‌ های گلی این خوشبو کننده تدایی کننده احساسات مردانه‌ اند و در نهایت رایحه‌ های پایه با مشک و عنبر فضا را پر می‌ کنند.

در واقع این بادی اسپلش یک بادی اسپلش مردانه و مخصوص آقایان جذاب و شیک پوش می‌ باشد.

رایحه یا نت بالایی: نت بالایی یا رایحه اولیه این بادی اسپلش ترنج آناناس و انگور، فرنگی سیاه و سیب است.

نت یا رایحه میانی: نت و رایحه میانی این بادی پرفیوم اونتوس رز یاس چوب درخت قان و نعناع هندی می‌باشد.

رایحه یا نت پایه: نت پایه بادی پرفیوم فوق وانیل خزه درخت بلوط عنبر و مشک است.

2. بادی پرفیوم کوکو

بادی پرفیوم کوکو

این بادی اسپلش یک گروه هماهنگ از نت‌ های گرم و تند عمیق می‌ باشد که به دلیل ماندگاری بالایی که دارد حس زنانگی را تحریک می‌ کند.

بادی پرفیوم کوکو به صورت پرتقال شیرین و همراه با ترنج معطر به صورت نت‌ های تلخ و خوشایند پخش می‌ شود سپس در لایه‌ های گلی نظیر یاس مشکی،رز مخملی و میموس تداعی می‌ شود تا آکوردی غنی و هلویی رنگ ایجاد نماید.

این بادی اسپلش ترکیبی از نت‌ های درخشان و مخملی روشن و گرم می‌ باشد ولی آکوردهای آن یک حس گل محور زنانه و زیبا ایجاد می‌کنند سپس نت‌ های پایه احساس شده و اثری عمیق ایجاد می‌ کنند.

رایحه یا نت بالایی بادی پرفیوم کوکو: پرتقال ماندارین شکوفه پرتقال و ترنج رایه‌های بالای این خوشبو کننده هستند.

رایحه یا نت میانی: گل یاس، گل رز یا لانگ یالانگ و میموس

رایحه یا نت پایه: لوبیا تونکا نعناع هندی،اپو بوتاکس وانیل، خس خس و مشک

3. بادی پرفیوم میدنایت

بادی پرفیوم میدنایت

این پرفیوم در دست پرفیوم‌ های زنانه میوه‌ای و چوبی جای دارد و با یک نود نت فوق العاده رزبری آغاز شده که تداعی کننده زنانگی است.

سپس نت‌ های گلی پخش می ‌شوند تا حس تازگی را منتقل کرده و در پایان نیز با مشک و صدر همه فضا را معطر می‌ کند. و همه نت‌های این خوشبو کننده با یکدیگر پوشانی داشته در هم تنیده‌اند. ماهیت این عطر گرم و شیرین است و مناسب برای پاییز و زمستان می‌باشد.

رایحه ها یا نت های بادی پرفیوم میدنایت

رایحه بالا: گل سرخ بلغاری و رازبری

رایحه میانی: برگ مو یاس فلفل قرمز گل صد تومانی

رایحه یا نت پایه: وانیل مشک و صدر

4. بادی پرفیوم باکارات رژ

این بادی پرفیوم یک خوشبو کننده فوق العاده است و یکی از رایحه‌های گلی  و ادویه‌ای چوبی می‌ باشد و آرامش بخش بوده و تسکین دهندگی را تداعی می‌ کند.

این خوشبو کننده ماندگاری بسیار بالایی داشته و وقتی بر بدن اسپری می‌ شود یک شاهکار هنری با نت قوی زعفران و یاسمن در هوا پخش می‌شود سپس رایحه عنبر خود را نشان داده و در نهایت نیز نت‌های چوبی سدر عود را پخش می‌کند.

رایحه‌ های بادی پرفیوم با کارات رژ

رایحه یا نت بالایی: یاسمن زعفران

رایحه میانی: انبر چوب انبر

رایحه یا نت پایه: چوب عود و صدر

5. بادی پرسوم ویکتوریا سکرت

در هر نت از این بادی اسپلش تنها یک رایحه وجود دارد اما با این حال یک خوشبو کننده بسیار معطر و پر طرفدار است که هر بانویی را عاشق خود می‌کند ماهیت گلی این خوشبو کننده تداعی کننده زنانگی بوده که با رایحه سنگین آلوی سیاه ترکیب شده و جذابیت آن چند برابر شده است.

این بادی اسپلش حسی از وقار و شیک بودن را در شخص ایجاد می‌کند و دارای رایحه یا نت بالایی گل فریزیا رایح یا نت میانی بابونه و راهی یا نت پایه آلوی سیاه می‌ باشد.

6. بادی اسپلش سان رایز کیس

بادی اسپلش سان رایز کیس

نام این بادی اسپلش به معنی خورشید است و همانگونه که از اسم آن مشخص می‌ باشد یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای کسانی است که می‌ خواهند یک روز عالی و سرشار از انرژی را داشته باشند.

این بادی اسپلش با رایحه جذاب خود و داشتن عصاره یاس و آلوورا دارای ماندگاری زیادی بوده و بوی خوشی بر روی بدن شما ایجاد می‌ کند.

7. بادی اسپلش دیپ ریلکسیشن آرت دکو

این بادی اسپلش یک بادی اسپلش آرامش بخش است که تنش‌ ها را از بدن شما برطرف می‌ کند و حاوی ترکیبی آرامبخش از گیاهانی است که سبب تسکین اعصاب و احساس خوبی در انسان می‌ شود.

استفاده از عطر بهار نارنج و چوب صندل در این بادی اسپلش باعث شده است که به کاهش تپش قلب و حس افسردگی کمک کند. بادی اسپلش دیپ ریلکسیشن آرت دکو نام خود را از روش آرامش بخش ریلکسیشن می‌ گیرد و دارای رایحه‌ای گرم و نشاط آور است که به سلامت قلب و اعصاب کمک بسزایی می‌ کند.

جمع بندی

در این مقاله از کارمادیو، ابتدا بادی پرفیوم و تفاوت آن با دیگر خوشبو کننده ‌ها مانند بادی اسپلش را توضیح دادیم. سپس در ارتباط با بادی اسپلش بحث کردیم و در پایان نیز چند مورد از بهترین برندهای بادی پرفیوم و بادی اسپلش موجود در بازار ایران را ذکر نمودیم حال اگر می‌ خواهید با خوشبوترین و معروف‌ترین برندهای عطر زنانه آشنا شوید می توانید با مطالعه مقاله چند عطر زنانه که مثل آهنربا عمل می‌کند بهترین عطر های زنانه را بشناسید.

 

3.5/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا