فیلم و سریال

معرفی سریال دوپینگ، بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

سریال دوپینگ یک سریال کمدی است که به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی رضا مقصودی ساخته شده است این سریال مناسب فضای گرم خانوادگی است در این مقاله از کارمادیو قصد داریم تا سریال دوپینگ را به شما معرفی کنیم و سپس بیوگرافی بازیگران این سریال و خلاصه داستان را ذکر کنیم بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ

در این قسمت بیوگرافی بازیگرانی که در سریال دوپینگ به ایفای نقش پرداخته اند را با هم مرور می کنیم بازیگران سریال دوپینگ چهره های شناخته شده و محبوبی هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی محمد بحرانی بازیگر سریال دوپینگ

محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در کازرون شیراز، بازیگر و صداپیشه است و دارای مدرک کارشناسی را از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است ایشان از سال ۱۳۸۰ به تلویزیون راه یافت و بیشتر کارهایش عروسکی و در مورد کودک و نوجوان بوده است آقای بحرانی با خانم مهناز خطیبی ازدواج کرده است.

بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران، فارغ التحصیل رشته تدوین و بازیگر سینما و تلویزیون است الناز حبیبی در سن یازده سالگی برای اولین بار با نقش آفرینی در فیلم دفترچه خاطرات وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب شناخته شد و در سریال دردسرهای عظیم به یک چهره دوست داشتنی و محبوبی تبدیل شد وی در سن ۲۴ سالگی با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر سریال دوپینگ

شیما جهانگیری

شیما جهانگیری در ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۲ متولد تهران و بازیگر تئاتر و تلویزیون است و لیسانس رشته معماری را از دانشگاه رودهن گرفته است خانم جهانگیری دوره بازیگری را نزد امین تارخ گذرانده است نخستین تجربه بازیگری شیما جهانگیری راپورت های شبانه دکتر مصدق و پس از آن تئاتر میراث و سپس مسیرش به تلویزیون مهیا شد‌‌.

بیوگرافی فرزین محدث بازیگر سریال دوپینگ

فرزین محدث ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است اولین حضور ایشان در تلویزیون با سریال پرانتز در سال ۱۳۸۸ بود و با ایفای نقش در فیلم سینمایی مارمولک شناخته شده و محبوب شد ایشان به عنوان یک هنرپیشه در عرصه های گوناگون بازیگری مانند تلویزیون، تئاتر و سینما فعالیت می کند.

بیوگرافی مینا جعفرزاده بازیگر سریال دوپینگ

مینا بویرک جعفرزاده متولد سال ۱۳۲۵ در خوی و بازیگر سینما، رادیو و تلویزیون است مینا جعفرزاده کارش را از رادیو در سال ۱۳۴۸ آغاز کرده و بازیگری در سینما را در سال ۱۳۶۷ با فیلم “فیل در تاریکی” شروع کرد ایشان در مجموعه های تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. همسر ایشان بهمن زرین پور بازیگر تلویزیون و سینما بود که در تیرماه سال ۱۳۹۵ درگذشت.

بیوگرافی علیرضا آرا بازیگر سریال دوپینگ

علیرضا آرا زاده ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۵۴ در تهران و کارگردان و بازیگر است و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است ولی به علت علاقه زیادی که به بازیگری داشت به سمت دنیای هنر رفت و بیشترین کارهای هنری ایشان در زمینه تئاتر است. از مهمترین آثار هنری علیرضا آرا می توان به بازیگری در سریال عقیق، مجموعه پشت بام و مجموعه زیر پای مادر می توان اشاره کرد.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد متولد ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در آلمان ، بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینمای کشور عزیزمان است نیما شعبان نژاد زمانی که فقط سه سال و نیم سن داشت به همراه خانواده به تهران برگشتند مادر ایشان ماندانا پناهنده از نقاشان ماهر و پدربزرگش محمد پناهنده یکی از عکاسان مشهور کشورمان است.

نیما شعبان نژاد یک شخصیت بسیار جدی دارد و علاوه بر بازیگری در عکاسی، نقاشی و موسیقی نیز دستی دارد.

زهره صفوی بازیگر سریال دوپینگ

زهره صفوی متولد ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۲۱ در تهران، بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما است زهره صفوی زمانی که تنها ۵ سال سن داشت با نمایش عملیات ژانگوله که کارگردان آن پدرش بود، مسیر حرفه ای خود را شروع کرد ایشان دارای لیسانس رشته موتولف یا تسلیحات جغرافیایی از دانشکده افسری است.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال دوپینگ

شیوا خسرومهر زاده ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۵۰ در سبزوار است ایشان فرزند ارشد خانواده و دو برادر و یک خواهر دارد از آنجایی که پدرش فارغ‌التحصیل تئاتر است و در این عرصه حضور داشته، از دوران کودکی با تئاتر آشنایی پیدا کرده است شیوا خسرومهر علاوه بر هنر بازیگری، در زمینه داستان نویسی نیز فعال است البته از همسرش جدا شده است و یک دختر به نام رکسانا دارد.

بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر سریال دوپینگ

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در تاریخ سوم فروردین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران، هنرپیشه تلویزیون، سینما و تئاتر است و دانش آموخته آزاد بازیگری آموزشگاه استاد امین تارخ و لیسانس ادبیات فارسی می باشد البته دانشجوی انصرافی رشته پرستاری نیز است و به علت عدم علاقه پس از دو ترم تغییر رشته داد چرا که عاشق رمان و شعر است البته دستی هم در نوشتن دارد. ایشان در سال ۱۳۸۳ با علیرضا آرا که کارگردان و هنرپیشه است، ازدواج کرده است.

بیوگرافی هادی حجازی فر بازیگر سریال دوپینگ

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر زاده ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در شهرستان خوی است. هادی حجازی فر تا سن ۲۲ سالگی در خوی زندگی کرده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی به تهران رفته است البته از دوران کودکی چون پدرش رئیس آموزش و پرورش میاندوآب و نقده بود از سالن تئاتر اداره برای کارهای تئاتر بچه های مدرسه استفاده کرد و بچه های مدرسه و کانون به تماشای تئاتر آنها می نشستند.

همسر هادی حجازی فر، الهام محمودی است و دارای یک فرزند پسر به نام هامون هستند.

خلاصه داستان سریال دوپینگ

داستان سریال دوپینگ از جایی شروع می شود که دو همسایه روبرو دقیقا در یک شب دو بچه به دنیا می آورند اکنون تمام کش مکش این داستان از شیر نخوردن یکی از بچه ها و شیر خوردن دیگری شروع می شود شروعی بسیار ساده که با حضور یک دانشمند گونه گیر به یک موضوع بسیار جذاب تبدیل می شود در ادامه این دانشمند با تولید کردن یک ماده به جای شیر مادر سرنوشت این دو نوزاد را در آینده تغییر می دهد.

جمع بندی

سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی در ۲۳ قسمت که هر قسمت آن ۴۵ دقیقه است، ساخته شده است در این سریال بازیگرانی چون الناز حبیبی، شیما جهانگیری، فرزین محدث، مینا جعفرزاده، علیرضا آرا، نیما شعبان نژاد، هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، شیوا خسرومهر، زهره صفوی و … به ایفای نقش پرداخته اند. ما در این مقاله از کارمادیو سریال دوپینگ را به شما معرفی کردیم، سپس بیوگرافی بازیگران این سریال و در نهایت خلاصه داستان را برای شما تعریف کردیم.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا