خواندنیسبک زندگیمد و استایل

بهترین روشهای خانگی برجسته کردن لب

برجسته سازی لب با روش‌ های طبیعی و خانگی انجام می‌ گیرد و روش‌ های طبیعی هزینه بسیار کمتری نسبت به روش‌ های پزشکی دارد. بنابراین در این مطلب از کارمادیو قصد داریم به روش‌ های طبیعی که به کمک آنها می‌ توان لبانی برجسته و زیبا داشت بپردازیم.

بهترین و موثرترین روش‌ های برجسته کردن لب

در زیر به روش‌ های طبیعی برای برجسته کردن و زیبا کردن لب می‌ پردازیم:

1. استفاده از یخ راهی آسان و سریع برای برجسته کردن لب

استفاده از یخ راهی آسان و سریع برای برجسته کردن لب

یکی از روش‌ های برجسته کردن لب‌ ها استفاده از یخ است که در این روش به مدت ۲ الی ۳ دقیقه قالب یخ را بر روی لب‌ها بمالید تا در سریع‌ ترین زمان ممکن رگ‌ های خونی لب فشرده شده و برجسته و صورتی به نظر آیند و اگر به مدت ۲ تا ۳ هفته هر روز این کار را انجام دهید افزایش دائمی حجم لب را تجربه خواهید کرد.

2. هیدرات کردن لب‌ها

جهت هیدراتی کردن لب ها از داخل می‌توانید روزانه به مقدار زیادی آب بنوشید و برای هیدراته کردن آن ها از خارج از بالب‌ های آبرسان استفاده کنید برای استفاده از این ماده آبرسان شب‌ها قبل از خواب و اگر لب‌ های شما خیلی خشک شده‌اند روزی یه بار استفاده کنید.همچنین می‌ توانید برای هیدراته کردن لب‌ های خود از رژیم غذایی مناسب مانند سبزیجات غنی از آب بهره‌مند شوید.

3. کشیدن خط لب

برای برجسته کردن لب‌ های خود با استفاده از خط لب کافی است که هنگام کشیدن آن را چند میلی‌ متر بالاتر از خط لب رسم کنید فقط نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از کشیدن خط لب برای پنهان کردن خط لب واقعی خود از کانسیلر استفاده کنید.

4. استفاده از مسواک

استفاده از مسواک برای برجسته کردن لب

یکی از روش‌ های رایج خانگی جهت برجسته کردن لب‌ها استفاده از مسواک است بدین گونه که هنگامی که می‌ خواهید مسواک بزنید از یک مسواک نرم جهت پاک کردن لب‌ های خود استفاده کنید و فرچه آن را به آرامی بر روی لب‌ های خود بمالید و با این کار لب‌ های خود را بزرگ و گلگون کنید زیرا این کار باعث افزایش جریان خون در آنها می‌ شود.

5. از اسکراب دارچین استفاده کنید

ماده دارچین دارای روغن کاسیو است و باعث افزایش گردش خون می‌ شود بنابراین می‌ توان یک قاشق چای‌خوری از آن را همراه روغن نعنا ماساژ دهید و پس از ۵ دقیقه آن را بشویید گفتنی است که ممکن است پس از استفاده از ماسک دارچین سوزش خفیفی در لب خود احساس کنید اما این یک پدیده طبیعی است.

6. حجیم کردن لب‌ها با فلفل

یکی از قدیمی‌ ترین روش‌ های برجسته کردن لب و تقویت آنها استفاده از فلفل هندی است زیرا به دلیل گرمی و تندی که فلفل دارا است سبب تحریک جریان خون در رگ‌ها و برجسته شدن آنها می‌ شود. در فلفل همچنین به مقدار زیادی ویتامین e وجود دارد که باعث آبرسانی به لب‌ها می شود.

جمع‌بندی

برجستگی لب‌ ها در زیبایی آنها تاثیر بسیاری دارد و روش‌ های مختلفی برای برجسته کردن آنها وجود دارد که در این مقاله به معرفی چند مورد از روش‌ های طبیعی پرداختیم همچنین می‌ توانید از روش‌ های پزشکی مانند روش تزریق فیلتر، ایمپلنت لب، تزریق چربی و لیفت لب استفاده کنید. شما عزیزان برای استفاده از ریمل‌ های خشک خود می‌ توانید مقاله ریمل خشک شده رو دور ننداز + روش بازسازی ریمل خشک شده را مطالعه فرمایید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا