خواندنی

معرفی چند مدل کوسن شیک برای یک خانه لاکچری

سرویس مبلمان از جمله وسایل تاثیرگذار در دکوراسیون خانه است که قسمتی از این مبلمان را کوسن تشکیل می‌ دهد که ظاهری زیباتر و لاکچری‌ تر به مبلمان می‌ دهد حال اگر می‌ خواهید با چند کوسن شیک و لاکچری آشنا شوید در این مقاله از کارمادیو ما را همراهی کنیم.

شیک‌ترین کوسن‌ها برای خانه شما

در زیر به معرفی لاکچری‌ ترین و شیک‌ ترین کوسن‌ ها می‌ پردازیم.

کوسن خزه کرم ۴۰ در ۴۰

کوسن خزه کرم

این نوع از کوسن تک رنگ و جنس آن خز پرز کوتاه می‌ باشد و رنگ آن معمولاً کرمی و دارای طرح ساده است گفتنی است این نوع کوسن به دلیل جنس مناسب آن احساس راحتی دارای ایجاد می‌ کند.

کوسن مشکی ۳۹ در ۳۹

کوسن مشکی

وسایل مشکی  در عین سادگی همواره شیک هستند و زیبایی خاصی به خانه می‌ دهد و کوسن‌ هایی که به این رنگ هستند نیز مبلمان را بهتر می‌ کنند و این نوع از کوسن علاوه بر رنگی که دارد به خاطر جنس نر و لطیف آن به هنگام استفاده نیز از آن لذت می‌ بریم.

کوسن خز طرح پلنگی ۴۰ در ۴۰

کوسن خز طرح پلنگی

این کوسن یکی از جدیدترین انواع کوسن‌ ها است که برای علاقمندان به طرح پلنگی تولید می‌ شود رنگ آن طوسی قهوه‌ای است و نیز از جنس خز می‌ باشد.

کوسن خز طرح آهویی ۴۰در۴۰

کوسن خز طرح آهویی

این طرح به دلیل اینکه از پوست حیوان آهو تهیه می‌ شود یکی از طرح‌ های لاکچری و پرطرفدار به شمار می‌ رود و جنس آن نیز خز و بسیار نرم و لطیف است.

کوسن نسکافه ۴۳ در ۴۳

یکی از پرطرفدارترین کوسن‌ ها به دلیل رنگ آن است  و برای ست کردن با مبل‌ های قهوه‌ای گزینه بسیار عالی می‌ باشد.

کوسن خز زغالی ۴۰ در ۴۰

همانطور که از نام آن مشخص است دارای رنگ دودی زغالی بوده و از جنس خزه پرزدار کوتاه است و نوه بسته شدن آن با کمک زیپ می‌ باشد.

کوسن خز آبی نفتی ۴۰ در ۴۰

این کوسن از جنس خز پرز کوتاه و به رنگ و به رنگ آبی نفتی می‌ باشد و لطافت خاصی دارد.

کوسن خز طرح زیگزاگ صورتی ۴۰در۴۰

کوسن خز طرح زیگزاگ صورتی

این کوسن، یک کوسن بسیار زیبا و فانتزی است که گزینه خوبی برای افراد خوش سلیقه و سخت پسند است دارای ترکیب رنگ‌ صورتی، سفید و خاکی می باشد و جنس آن از خزه  است.

کوسن خز کرم طلایی ۴۰ در ۴۰

این کوسن یکی از زیباترین  و در عین حال ساده‌ترین انواع کوسن‌ها است که جنس حاضر است خز بوده و دارای لطافت بسیار بالایی است.

تعریف کوسن

منظور از کوسن‌ ها بالشتک‌ های پر شده با فوم پر و سایر موادی هستند که برای راحتی بیشتر روی صندلی یا مبل قرار می‌ دهند و در مواردی از جمله شکل، اندازه، رنگ و بافت باهم متفاوتند.

جمع‌بندی

در این مطلب ابتدا در ارتباط با کوسن و کاربرد آن صحبت کردیم سپس به معرفی  مورد از زیباترین و شیک‌ ترین انواع کوسن‌ ها پرداختیم در پایان پیشنهاد می‌ شود مقاله ۵۰ ایده و مدل کوسن مبل راحتی، سلطنتی و کلاسیک جذاب و زیبا را برای آشنایی هرچه بیشتر با مدل‌ های کوسن مبل راحتی و سلطنتی و کلاسیک مطالعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا