مد و استایل

لیفت ابرو چیست؟ مزایا، معایب و هزینه

یکی از جذاب ترین و طبیعی ترین ترندهای زیبایی لیفت ابرو است که با استقبال خاصی از طرف مردم و سلبریتی ها روبرو شده است. این ترند فوق‌العاده، ابروهایی کشیده، پهن و مرتب را به صورت شما هدیه می دهد‌. در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا در مورد لیفت ابرو، مزایا، معایب و هزینه آن با شما دوستداران زیبایی صحبت کنیم بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو در واقع به معنی بالا کشیدن ابرو است و راهکاری برای کشیدگی حالت ابروها و مرتب کردن تار ابروها انجام می گیرد  لیفت ابرو بدون هيچ گونه دردسری و به سهولت انجام می شود تا ابروها کشیده تر و منظم تر به نظر بیایند تمام این عوامل دست در دست هم می گذارند تا در نهایت چهره شخص بسیار جوان تر، شاداب تر و شیک تر شود. لیفت ابرو به سه شکل موقت، دائم و نیمه دائم انجام می شود که در ادامه به معرفی هر سه مورد می پردازیم و فرد می تواند با توجه به شرایط و سلیقه شخصی خود یکی از این سه روش را امتحان کند.

روش های لیفت ابرو

برای لیفت ابروها می توانید از بین سه روش، یکی از آنها را امتحان کنید در این قسمت هر سه مورد را بررسی می کنیم.

لیفت ابرو به صورت موقت

در این روش لیفت ابرو بدون هیچگونه عارضه ای و صرف کمترین هزینه انجام می شود. برای انجام لیفت ابرو به صورت موقت به یک ژل یا تثبیت کننده (فیکساتور)، براش ابرو و یک صابون نیاز دارید. بعد از تهیه کردن ابزارهای ذکر شده  شخص باید ابروهای خود را با استفاده از ژل یا صابون شانه کند و سپس حالت دهد به همین ترتیب ابروها در کمتر از ده دقیقه لیفت می شوند.

لیفت ابرو به صورت نیمه دائم

روش لیفت ابرو به صورت نیمه دائم نسبت به روش موقت ماندگاری طولانی تری یعنی ۶ الی ۸ هفته ماندگاری دارد لیفت ابرو به صورت نیمه دائم باید توسط اشخاص مجرب و در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی انجام شود مواد مصرفی در این روش ممکن است پوست را تحریک کنند چرا که شیمیایی هستند بنابراین پیش از لیفت ابرو باید تست حساسیت انجام دهید البته کسانی که دارای جوش، زخم، جراحت و … در ناحیه ابروها هستند بهتر است از انجام این کار پرهیز کنند.

لیفت ابرو به صورت دائم

لیفت ابرو به صورت دائم همانگونه که از نامش پیداست برای مدت طولانی و به صورت دائم انجام می گیرد  این روش بر خلاف روش های قبلی تهاجمی است و باید توسط متخصص زیبایی، کلینیک و یا بیمارستان انجام شود. این عمل زیبایی به صورت سرپایی انجام می شود و شخص بعد از مدت کوتاهی از کلینیک یا بیمارستان مرخص می شود.

لیفت ابرو

مزایای لیفت ابرو

فرقی ندارد کدام روش لیفت ابرو را انتخاب کرده اید در هر صورت مزایای لیفت ابرو زیبایی شما را دو چندان و چهره شما را تحت تاثیر قرار می دهد مزایای لیفت ابرو شامل موارد زیر هستند.

  • عدم نیاز به بیهوشی
  • عدم نیاز به جراحی
  • زمان بازیابی کوتاه
  • عدم نیاز به بستری پس از عمل
  • حالت پرپشت و پهن به ابروهای ضعیف و نازک می دهد.
  • لیفت ابرو حالت جذاب و کشیده ای به چشم های شما می بخشد.
  • مرتب شدن تار ابروها به قرینه سازی و جبران نواقص ابرو کمک می کند.
  • با تنظیم فاصله بین چشم ها و ابروها در مشکلاتی مانند افتادگی پلک یا چشم پف کرده موثر است.
  • در رفع کردن چین و چروک پیشانی موثر است.

معایب لیفت ابرو

هر چیزی علاوه بر مزایا، ممکن است معایبی نیز به همراه داشته باشد این موضوع در مورد لیفت ابرو نیز صدق می کند معایب لیفت ابرو به شرح زیر هستند.

  • معایب لیفت موقت: در روش موقت لیفت ابرو هیچ گونه عارضه جانبی وجود ندارد و تنها در صورت استفاده از محصولات تقلبی و بی کیفیت عوارضی مانند ایجاد حساسیت پوستی، ریزش مژه و … ایجاد می شود.
  • معایب لیفت نیمه دائم: در لیفت نیمه دائم از مواد شیمیایی گوناگونی استفاده می شود در این روش نیز همانند روش قبلی اگر از محصولات با کیفیت استفاده شود هیچ گونه عارضه ای بوجود نمی آید.
  • معایب لیفت دائم: لیفت دائم یک نوع جراحی زیبایی می باشد که یک روش تهاجمی به شمار می رود باقی ماندن جای بخیه، درد، خونریزی و … از عوارضی هستند که پس از لیفت ابرو به صورت دائم ممکن است با آنها روبرو شوید.

هزینه لیفت ابرو

هزینه لیفت ابرو در روش هایی نظیر نخ، بوتاکس و تزریق فیلر با یکدیگر متفاوت هستند و به عوامل گوناگونی بستگی دارند لیفت ابرو با نخ از یک میلیون تومان شروع و تا شش میلیون تومان است‌ قیمت لیفت ابرو با بوتاکس از نهصد هزار تومان شروع و تا یک میلیون و پانصد بر اساس مقدار و نوع مواد مصرفی متفاوت است لیفت ابرو با جراحی به واسطه روش انداسکوپیک با اندوتاین هزینه ای بین هفتاد تا هشتاد میلیون دارد.

لیفت ابرو با نخ یکی از پرطرفدارترین روش های لیفت ابرو است که بدون جراحی و دوره نقاهت می توانید ابروهایی زیبا و لیفت شده داشته باشید.

جمع بندی

اگر در قسمت ابرو و پیشانی خود چین و چروک مشاهده کردید و قصد داشتید آن را بهبود دهید لیفت ابرو یکی از بهترین گزینه ها برای آن است. در این مقاله از کارمادیو ما به اطلاعاتی در مورد لیفت ابرو، روش های لیفت ابرو، مزایا، معایب و هزینه آن پرداختیم بنابراین اگر تصمیم دارید از روش لیفت دائمی ابرو استفاده کنید متن فوق را به خوبی مطالعه کنید و جهت انجام این عمل زیبایی به مراکز معتبر و یا پزشک متبحر و حاذق مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا