تکنولوژی

بهترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون تومان / مرداد 1402

امروزه گوشی‌ های شرکت شیائومی که به عنوان گوشی‌ های پرکاربرد در سراسر جهان استفاده می‌ شوند، از جمله گوشی‌ هایی با قیمت مناسب نسبت به دیگر برند های گوشی همراه هستند بنابراین اگر قصد دارید گوشی بخرید که در عین قدرتمندی، دارای قیمت مناسب تا ۱۰ میلیون تومان باشد، می توانید از وجود این گوشی‌ ها بهره‌مند شوید. در این مقاله از سایت کارمادیو می‌ توانید با انواعی از این گوشی‌ ها و مشخصات آنها آشنا شوید.

بهترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون تومان

در زیر چند مورد است گوشی‌ های شیائومی پرکاربرد و رده بالا تا قیمت مناسب زیر ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی می‌ کنیم.

  • گوشی شیائومی Poco M5s

گوشی شیائومی Poco M5s

این گوشی شیائومی یکی از گوشی‌ های میان رده می‌ باشد که دارای مشخصات فنی مناسب و قابل قبول نسبت به قیمت خود می‌ باشد. گوشی شیائومی Poco M5s مجهز شده به نمایشگر با ابعاد ۶.۴۳ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است.

نمایشگر گوشی پیشرو قادر به نمایش ۴۰۹  پیکسل در هر اینچ می‌باشد و حداکثر روشنائی آن به ۱۱۰۰ نیت می‌ رسد و در طراحی آن از تاج اینفینیتی استفاده شده و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین سلفی در آن جایگذاری شده است.

در گوشی Pcco M5s بکارگیری پردازنده هیلو G95 باعث شده تا این گوشی عملکرد قابل قبولی در بازی‌ های نرم‌ افزاری محبوب داشته باشد. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ ۳۳  وات باتری آن را در مدت زمان ۳۰ دقیقه می تواند از صفر درصد به ۶۴ درصد شارژ کند.

۲) شیائومی پوکو M4 pro

شیائومی پوکو M4 pro

این گوشی دارای ابعاد ۱۶۳.۶ در  ۷۵.۸ در ۸.۸ میلی‌ متر و وزن ۱۹۵ گرم می‌ باشد و از یک پنل ۶.۴۳ ام جی برخوردار است که این پنل روشنایی وضو تصویر فوق العاده‌ ای دارد. نمایشگر گوشی پوکو M4 pro دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که توانایی نمایش ۴۰۹ پیکسل در اینچ را دارد و حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌ رسد.

دوربین این گوشی دارای ترکیب لنز سه گانه است و لنز اصلی آن یک سنسور عریض ۶۴ مگاپیکسلی می‌ باشد که دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

این گوشی لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه ۱۱۸ درجه و نیز لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارا است و در عکس‌ هایی که با این گوشی گرفته می‌ شود، رنگ‌ ها زیاد اشباع نشده و می‌ توانید حتی در مکان‌ های کم نور با کمک آن عکس‌ های با کیفیت بگیرید.

در گوشی پوکو M4 pro از پردازنده هیلو G96 استفاده شده است که با وجود قدیمی بودن آن دارای، عملکرد مناسبی است و باتری این گوشی یک باتری لیتیوم- پلیمری با ظرفیت ۵ هزار فست شارژ ۳۳ واتی می تواند، پشتیبانی کند.

۳) گوشی شیائومی پوکو ایکس ۵ نسخه 256 گیگابایت با 8 گیگ رم

این گوشی  از شیک‌ ترین گوشی‌ ها در دو مدل پوکو ایکس ۵ و پوکو ایکس ۵ پرو در بازار یافت می‌ شود و دارای نمایشگری از نوع سوپر امولد FHD+ می‌ باشد.

گوشی پیش رو از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ قدرت می گیرد که برای انجام کارهای روزمره قدرت بسیار مناسبی است. این گوشی دارای سه دوربین اصلی فوق عریض و ماکرو با سنسورهای ۸.۴۸ و ۲ مگاپیکسلی است. همچنین سلفی آن از ۱۳ مگاپیکسل بهره‌مند می‌ شود.

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۵ بالا دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی است و نیز حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت دارا است.

۴) گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

این گوشی که در لیست بهترین گوشی‌ های تا ۱۰ میلیون تومان شیائومی جایی دارد دارای طراحی زیبا و در عین حال رتبه Ip53 می‌ باشد و باتری آن ۵۲۰ میلی آمپر و شارژ سریع ۳۳ وات را پشتیبانی می‌ کند.

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، نرخ ۱۲۰ هرتز، حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۱۲۵،رم ۸ یا ۶ گیگ دوربین اصلی ۱۱۰، اولتراوید ۸، ماکروی ۵، عمق ۲ سلفی ۶ مگاپیکسل است.

۵) ردمی Note 12 4G

ردمی Note 12 4G

این نوع از گوشی شیائومی دارای گواهینامه Ip53  یکی از گوشی‌های با طراحی زیبا است و دارای جک ۳.۵ میلیمتری رادیوی اف ام بوده و روی اندروید ۱۳ با رابط MIUI 14 اجرا می‌ گردد و کیفیت عکس و فیلم این دوربین بسیار بالا است.

از مشخصات فنی گوشی نوت ۱۲ 4G نمایشگر ۶.۶۸  با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ ۱۲۰ هرتز است همچنین سیستم عامل اندروید این گوشی ۱۴ و ۱۳،حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ و رم ۴ ۶ و ۸ گیگ دارد. مشخصات مربوط به دوربین گوشی ردمی نوت 12 4G, دوربین اصلی: ۵۰، اولتراوید:۸،ماکرو:۸ و سلفی. ۱۳ مگاپیکسل می باشد.

۶) ردمی نوت 12s

گوشی ردمی نوت 12s شیائومی از یک نمایشگر ممیز ۴۳ ان جی امولد با نرخ ۹۰ هرتز استفاده می‌ نماید و روشنایی آن  ۱۰۰۰ نیت می‌ رسد. این گوشی از تراشه هیلو G90 مدیاتک کمک گرفته که دارای عملکرد بسیار مناسب در رنج گوشی‌ های با قیمت قیمت ۱۰ میلیون است .

دوربین این گوشی اصلی ۱۰۸، اولترا واید: ،۸ ماکرو ،۲ سلفی ۱۶ مگاپیکسل و حافظه ۶۴ یا ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگ است و نیز سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۱۴ MIUI، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژ سریع ۳۳ وات دارد.

۷) ردمی نوت ۱۱ پرو G4

این نوع گوشی شیائومی، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با روشنایی ۱۲۰۰ نیت، یکی از بهترین گوشی‌ های شرکت شیائومی است و باتری آن از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌ کند. مشخصات فنی این گوشی بدین شرح است که دارای حافظه ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ، رم ۶ یا ۸ گیگ، دوربین اصلی :۱۰۸ اولتراوید: ۸، ماکروی:۲  و سلفی ۱۶ مگاپیکسل می باشد. داشتن سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۱۳ تراشه مرکزی هیلوی جی ۹۶ از دیگر مشخصات این گوشی است.

 

منبع: کارمادیو

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا