فیلم و سریال

فیلم بازیوو، یک کمدی موزیکال پر ستاره از فیلیمو

بازی، رقص و تخیل همان چیزی است که کودکان عاشق آن هستند؛ فیلم بازیوو هم پر از بازی، رقص و تخیل است. این فیلم موفق یکی از بهترین آثار ساخته شده در ژانر کودک است و با اقبال عمومی مواجه شده است. این فیلم جدید موزیکال به کارگردانی امیرحسین قهرایی، مخاطب خود یعنی کودکان را به دنیای بازی ها دعوت می کند و با یک فضای شاد و آکنده از آهنگ و رقص، لحظات خوشی را برای آن ها رقم می زند.

در این فیلم کودکانه جدید، بازیگران نام آشنایی همچون برزو ارجمند، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، رضا شفیعی جم، مجید افشاری و فرانک جلیلی ایفای نقش می کنند. این فیلم پرستاره با انتخاب داستانی جذاب و جدید و بهره گیری از هنرمندان کمدی و توانا توانست موفقیت های زیادی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان به دست آورده و حالا از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شده است. در ادامه ضمن معرفی آن، خلاصه ای از داستان این فیلم جدید را می خوانیم.

 

فیلم بازیوو، ترکیبی لذت بخش از بازی و تخیل

ساخت یک فیلم مهیج و جذاب برای کودک که محتوای مناسبی هم داشته باشد، برای والدین تبدیل به یک آروز شده است. اما امیرحسین قهرایی، کارگردان فیلم بازیوو توانسته والدین ایرانی را به آرزویشان برساند! این فیلمساز توانا، سابقه طولانی در ساخت آثار موفق برای کودکان و نوجوانان تجربه زیادی دارد و این بار هم با ساخت این فیلم جدید، بچه های امروزی را راضی کند!

فیلم بازیوو را می توان یک اثر موفق برای گروه سنی کودک و نوجوان دانست، از داستان جذاب و مهیج آن گرفته تا بازی بازیگران با مهارت و توانای آن و البته کارگردانی که به زیبایی دنیای بچه های امروزی را شناخته و آن را به تصویر می کشد. بی دلیل هم نیست که این فیلم توانست دیپلم افتخار جایزه مرکز توسعه سینمای کودک، بهترین فیلمنامه سینمایی ایران، پروانه زرین بهترین کارگردانی در بخش سینمایی ایران و جایزه ویژه دبیر جشنواره در بخش کسب و کار را از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان دریافت کند.

از جمله بازیگران این فیلم موفق و پر ستاره می توان به پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، برزو ارجمند و رضا شفیعی جم اشاره کرد. بازیگرانی که همگی مشهور و با تجربه هستند و توانایی خود را این بار با نقش آفرینی در یک فیلم کودک فانتزی و موزیکال نشان دادند. اگر به عنوان یک والد مسئولیت پذیر، به دنبال برنامه شاد و مفرح و در عین حال با محتوایی مناسب کودک و نوجوان هستید، پیشنهاد می کنیم فیلم بازیوو را از فیلیمو تماشا کنید. با تماشای این فیلم کودک و نوجوان جدید، دست کودک درونتان را گرفته و با فرزند خود غرق دنیای فانتزی بازی ها شوید.

فیلم بازیوو، یک کمدی موزیکال پر ستاره از فیلیمو

فیلم بازیوو، سفری به شیرینی بازی های کودکی

چه بخواهیم و چه نخواهیم پیدا کردن یک فیلم مخصوص کودک و نوجوان جدید، سالم و با محتوای مناسب و البته سرگرم کننده کار دشواری است. امیرحسین قهرایی اما با ساخت فیلم بازیوو توانسته تا حد زیادی این مشکل را بر طرف کند. این کارگردان پیش از این نیز آثار فاخری برای این گروه سنی ساخته و ید طولایی در این زمینه دارد. فیلم جدید این کارگردان به نام بازیوو، ژانری کمدی، فانتزی و موزیکال دارد و به خوبی می تواند کودک امروزی را سرگرم و به خود جلب کند.

داستان این فیلم در مورد بازی است و همین موضوع هم باعث محبوبیت آن بین تماشاچی های کم سنش شده است. در این فیلم همان اتفاقی می افتد که هر بچه ای آرزویش را دارد! یک نفر از دنیای بازی به دنیای واقعی می آید و دسته بازی را به شخصیت اصلی داستان با نام ژوبین می دهد. ژوبین هم قهرمانی خود را با ماموریت شکست سیلوس و نجات بچه‌های دیگر شروع می کند!

داستان فیلم بازیوو در مورد قهرمان بودن، اهمیت به دیگران و کار گروهی است. این فیلم با آفرینش یک دنیای فانتزی و فضایی شاد و موزیکال برای کودکان، از آرزوها و علایقشان صحبت می کند. کودک با شخصیت اصلی آن ارتباط برقرار کرده و در دنیای بازی به خودشناسی می رسد. وارد سفر قهرمانی شده و سایر کودکان را از شر نیروهای بد و شرور نجات می دهد. این فیلم نه تنها توانسته موجب سرگرمی و لذت مخاطب از اوقات فراغتش شود، بلکه با پیشرفت داستان به او کمک می کند به جایگاه خود و توانایی هایش پی برده و از آن ها به صورت مثبت استفاده کند. پیشنهاد می کنیم اگر از تماشای آن در سینماها جا ماندید، این فیلم فانتزی و موزیکال را در پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

فیلم بازیوو

در آخر

دنیای فیلم بازیوو دنیای کودکان است. پر از بازی، رنگ، تخیل و هیجان! در این فیلم جدید ساخته امیرحسین قهرایی که از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شده، کودک قدم به دنیایی فانتزی و موزیکال گذاشته و از تماشای آن لذت می برد. اگر برای اوقات فراغت کوکتان به دنبال یک فیلم جدید و مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای بازیوو است.

نویسنده : مجید عباس نژاد

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا