فیلم و سریال

لیست کامل از بهترین سریال های 2023 که ارزش دیدن دارند

اگر می‌ خواهید بهترین سریال‌ های ۲۰۲۳ را بشناسید در این مقاله کارمادیو با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی این سریال‌ ها، خلاصه ای از داستان آنها، بازیگران، کارگردان و زمان انتشار این فیلم ها را برای شما بیان کنیم.

بهترین سریال‌ های ۲۰۲۳

در زیر به محبوب ترین این سریال‌ ها می‌ پردازیم:

1) سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

سریال آخرین بازمانده از ما (سریال The Last of Us) که دارای ژانر درام و پسا آخرالزمان است به تهیه کنندگی کریگ مازین و نیل دراکمن  و با بازیگری پدرو پاسکال و بلا رمزی می باشد و تعداد قسمت‌ های آن ۹ قسمت بوده که در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ انتشار یافته است.

داستان فیلم آخرالزمان بدین گونه است که در آن جوئل ( با بازیگری پاسکال) ماموریت دارد الی نوجوان را در سفری به آمریکا همراهی کند. این سریال توانسته است در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار در لیست بهترین سریال‌ های ۲۰۲۳ قرار گیرد.

۲) سریال ادوارد عزیز  Dear Edward 2023

سریال ادوارد عزیز  Dear Edward 2023

این سریال که تاریخ انتشار آن فوریه ۲۰۲۳ برمی‌ گردد، دارای ژانر درام  بوده و تهیه کننده آن جیسون کاتیمز است و بازیگران آن کالین اوبراین، کانی بینتون، تیلور شیلینگ و امی فوریست هستند و تعداد قسمت‌ های این سریال در ۱۰ قسمت است.

سریال ادوارد عزیز یکی از محصولات جدید شبکه اپل تی وی می باشد و داستان آن به دین گونه است که ادوارد تنها بازمانده سانحه هوایی است و تمام اعضای خانواده او در آن سانحه کشته شده‌اند که اکنون ادوارد و کسانی که زندگی آنها تحت تاثیر این سانحه قرار گرفته است سعی می‌ کنند با کمک یکدیگر غم بزرگ از دست دادن عزیزان خود را برطرف کنند.

۳) قانون طبق مجموعه لیدیا شاعر

تاریخ انتشار این فیلم ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ بوده و دارای ژانر کمدی و حقوقی است. این فیلم به تهیه کنندگی  Guido Iuculano و نقش آفرینی ماتیلدا دی آنجلیس، ادواردو اسکارپتا، پیر لوئیجی پاچینو، سیناد تورنهیل، سارا لازارو، داریو آیتا است داد و تعداد قسمت‌ های آن ۶ قسمت می‌ باشد.

داستان فیلم قانون طبق مجموعه لیدیا شاعر مربوط به دختری به نام لیدیا پود است که پدر و برادر او وکیل هستند و خودش نیز لیسانس حقوق دارد ولی به دلیل اینکه یک زن است مجوز وکالت او لغو شده است و سعی دارد با استفاده از موقعیت پدر و برادرش پرونده‌ های قضایی را حل نماید.

۴) سریال مشاور (The Counselor)

این فیلم در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ انتشار یافته است و ژانر آن هیجان انگیز است و به تهیه کنندگی تونی باگا لوپ و بازیگری کریستوف والترز، نات ولف، امی کاررو و بریتنی اوگریدی است که در ۸ قسمت پخش می‌ شود.

داستان این سریال درباره کارمندان یک شرکت بازی‌ سازی موبایل می‌ باشد که به دلیل ورود یک مشاور به شرکتشان دچار مشکلاتی می‌ شوند.

سریال مشاور در سال ۲۰۲۳ بازخوردهای مثبتی از طرف منتقدان دریافت کرد و با وجود انتقاداتی که به آن شده است، نقش کریستوف والترز در آن مورد تحسین قرار گرفته است.

۵) دروغ‌های واقعی ( True Lies)

فیلم دروغ‌ های واقعی ۱ مارس ۲۰۲۳ انتشار شده است و ژانر آن اکشن است تهیه کننده این فیلم  مت نیک بوده و بازیگران آن استیو هوی،اریکا هرناندز، عمر میلر و جینجر گونزاگا هستند.

این فیلم که در ۱۳ قسمت پخش می‌ شود جز محبوب ترین و بهترین سریال‌ های ۲۰۲۳ شناخته می‌ شود و مربوط به یک زن است که متوجه می‌ شود که شوهرش یک جاسوس بین المللی است و…

۶) سریال مامور شب (The Night Agent)

سریال مامور شب (The Night Agent)

زمان انتشار این فیلم ۲۳ مارس ۲۰۲۳ است و ژانر آن اکشن، هیجان انگیز و درام است که به تهیه کنندگی شان رایان و بازیگری گابریل باسو، لوسیان بوکانان و هونگ چائو بوده و دارای ۱۰ قسمت است.

سریال مامور شب داستان یک مامور اف بی آی به نام پیتر ساترلند است که به کشف یک توطئه بزرگ مربوط به بالاترین سطوح دولت ایالات متحده نائل شده است و برای نجات کشورش تلاش می‌ کند نفوذی را پیدا کند.

۷) سریال پاور از بهترین سریال‌ های ۲۰۲۳

تاریخ انتشار این فیلم ۳۱ مارس ۲۰۲۳ است و ژانر آن علمی تخیلی، درام، دیسکوپیا و هیجان انگیز بوده و در ۹ قسمت پخش می‌ شود.

تهیه کننده این فیلم Rael Tucker است و بازیگران آن تونی کولت جان لگویزامو و اولی کراوالو هستند و داستان آن بدین گونه است که همه دختران دنیا به صورت ناگهانی قدرت می‌ گیرند تا دیگران را به برق گرفتگی بکشند و و با این قدرت ماهیت جهان تغییر کرده در نهایت همه چیز به شکل دیگری می‌ شود.

۸) سریال جادوگران کیفر (Mayfair Witches)

سریال جادوگران کیفر (Mayfair Witches)

تاریخ انتشار این فیلم ۸ ژانویه ۲۰۲۳ است و ژانر آن ماورایی تریلر و فانتزی و درام است سازندگان این فیلم نیز استا اسپال دینگ و میشل اشفورد هستند و بازیگرانی مانند جک هیوستون،و هری  هملین در آن نقش آفرینی می‌ کنند.

این سریال که در ۸ قسمت پخش می‌ شود داستان دکتر رووان فیلدینگ را به تصویر می‌ کشاند که این دکتر جوان، پی می برد وارث یکی از خانواده‌ های جادوگر قدرتمند می‌ باشد که باید با یک روح شیطانی سر و کله زند.

۹) سریال پوکر فیس (Poker Face)

سریال پوکر فیس (Poker Face)

سریال پوکر فیس (Poker Face) که به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های ۲۰۲۳ معرفی شده است در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ انتشار شد و ژانر آن کمدی، درام و معمایی جنایی است که تعداد قسمت‌ های آن ۱۰ قسمت می‌ باشد.

سریال پوکر فیس را رایان جانسون کارگردانی می‌ کند و بازیگران آن ناتان شالیون، آدرین برودی، جوزف گوردون – لوت هستند که در هر قسمت از این سریال ماجراهای مربوط به یک پرونده جنایی بررسی می‌ شود.

۱۰) سریال دسته گرگ‌ ها (Wolf Pack)

سریال دست گرگ‌ ها در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ یعنی۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ انتشار شد و ژانر آن درام و ماورایی است. سازنده این فیلم جف دیویس و بازیگران آن سارا میشل گلر، رودریگو سانتورو، آرمانی جکسون و بلا شپرد هستند.

این فیلم که در ۱۰ قسمت پخش می‌ شود بر اساس کتابی با همین نام ساخته شده و در آن  گرگ هایی را می‌ بینیم که آتش‌ های بزرگ جنگل‌ های کالیفرنیا، یک موجود ماورایی را از خواب بیدار کرده و زندگی یک دختر و پسر نوجوان دستخوش تغییر می‌ شود.

 ۱۱) سریال رواندرمانی ( Shrinking)

این سریال به عنوان یکی از و محبوب ترین سریال‌ های خارجی ۲۰۲۳ شناخته شده است که ژانر آن کمدی بوده و تاریخ انتشار آن ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ معادل ۷ بهمن ۱۴۰۱ می‌ باشد.

این فیلم دارای ۱۰ قسمت است و توسط برت گلدستین و بیل لورنس و جیسون سگل ساخته شده است و بازیگرانی مانند،کریس میلر،جسیکا ویلیامز، جیسون سگل و هریسون فورد در آن نقش آفرینی می‌ کنند.

فیلم سریال رواندرمانی، داستان روانشناسی را به نمایش می‌ گذارد که با غم از دست دادن یکی از عزیزانش دست و پنجه نرم می‌ کند و به این دلیل وجدان کاری خود را زیر پا گذاشته و نظر واقعی‌ اش را به مراجعان می‌ گوید و با این کار زندگی خود و مراجعان را تحت تاثیر قرار داده است.

۱۲) سریال ملکه شارلوت داستان بریجرتون (Queen Charlotte: A Bridgerton Story)

تاریخ انتشار این سریال ۴ مه ۲۰۲۳ معادل با ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ است که ژانر آن عاشقانه و در آن می‌باشد. سازنده این فیلم تام وریکا و بازیگران آن گلدا راشوول، روث جمل، هیوساکس و ادجواه اندو بوده و تعداد قسمت‌ های آن ۸ قسمت است.

این سریال همانطور که از نام آن مشخص است درباره ملکه شارلوت است و دوران جوانی این ملکه در آن به تصویر کشیده می‌ شود. ‌

۱۳) فصل چهارم سریال تو (You)

سریال تو که یکی از بهترین فیلم‌ های معرفی شده در سال ۲۰۲۳ است تاریخ انتشار آن نوع فوریه همین سال معادل با ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ می‌ باشد در ژانر تریلر روانشناختی است.

سازنده این فیلم گرگ برلانتی بوده و بازیگران آن پن بدلجی الیزابت لیل،امبر چایلدرز و ویکتوریا پدرتی هستند و تعداد قسمت‌ های این فیلم ۴۰ قسمت می‌ باشد.

داستان این سریال درباره کتاب فروشی به نام جو گلدبرگ است که به دلیل عشق به یک دختر تمام رفتارها و روابط زندگی او توسط این دختر تحت تاثیر قرار می‌ گیرد.

۱۴) فصل دوم سریال سایه و استخوان ( Shadow and Bone)

تاریخ انتشار سریال سایه و استخوان، ۱۶ مارس ۲۰۲۳ معادل با ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است و ژانر آن فانتزی درام و معمایی است و سازنده سریال سایه و استخوان اریک هیررر و بازیگران آن جسی میلی، آرچی رنوکس، فردی کارتر و آمیتا سومان می‌ باشند.

این فیلم در ۱۶ قسمت پخش می‌ شود و داستان آن مربوط به آلینا استراکوف جوان است که طراح نقشه ارتش راوکا است  و ماجرا وقتی شروع می‌ شود که  او متوجه می‌ شود از قدرت‌ های ویژه‌ای برخوردار است و…

۱۵) فصل دوم سریال واکینگ‌ ها: والهالا (Vikings: Valhalla)

فصل دوم سریال واکینگ‌ ها: والهالا (Vikings: Valhalla)

تاریخ انتشار این فیلم ۱۲ جانبی ۲۰۲۳ معادل با ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ بوده و ژانر آن درام تاریخی اکشن و ماجراجویانه است. این فیلم توسط جب استوارت ساخته شده و بازیگران آن سم کورلت، لیوسوتر، بردلی فریگارد و فریدا گوستاوسون هستند.

این سریال در ۱۶ قسمت پخش می‌ شود.

به گزارش کارمادیو، داستان این فیلم شامل آغاز پایان  مربوط به واناکینگ‌ ها است و در آن با وایکینگ‌ هایی آشنا می‌ شویم که ماجراجویی‌ های مختلفی را در اروپا پیش می‌ گیرند.

 

منبع: کارمادیو

4/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسماعیل نادری
7 ماه قبل

مامور شب که بعد لیست شما دیدم قسمت ۷ هستم خوب به بالا نزدیک عالی

دکمه بازگشت به بالا