سرگرمی

معرفی 6 بازی فوتبالی جذاب و گرافیکی برای موبایل

فوتبال یکی از پرطرف‌دارترین ورزش‌ها در جهان است. سازندگان بازی‌های کامپیوتری، کنسول، موبایل بااطلاع از این موضوع اقدام به تولید و ساخت بازی‌های فوتبالی نموده‌اند. در این نوع بازی‌ها، فرد احساس تبدیل‌شدن به بازیکن بزرگ فوتبال را دارد.

در این مقاله از کارمادیو قصد داریم به معرفی 6 بازی فوتبالی برای اجرا روی گوشی‌های اندروید و iOS بپردازیم.

6 بازی فوتبالی برای موبایل

6 بازی جدید، جذاب و پرطرف‌دار موبایلی فوتبال، شامل موارد زیر است:

بازی موبایل فیفا FIFA Soccer

بازی موبایل فیفا FIFA Soccer

محبوب‌ترین بازی فوتبال برای اندروید و iOS است. با FIFA Soccer یک بازی و زندگی فوتبالی واقعی و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید. گیم‌پلی این بازی برای افرادی مبتدی و غیرحرفه‌ای، آسان است.

بازی FIFA Soccer  حالت‌های مختلفی داشته و ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. می‌توانید با آن در بازی‌های مختلف شرکت کنید و حتی مهارت پنالتی زدن خود را بالا ببرید. با این بازی قادر خواهید بود تیم موردعلاقه خود را از بین لیگ‌های برتر اروپا انتخاب کرده و ساعت‌ها از بازی فوتبال لذت ببرید. تمام طراحی‌های بازی الگوبرداری شده از بازی‌ها و حرکات واقعی بازیکنان، مشابه نسخه‌های کنسولی بازی فیفا هستند.

بازی موبایل مینی فوتبال MINI Football

بازی موبایل مینی فوتبال MINI Football

به گزارش کارمادیو، جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی فوتبال موبایلی با گرافیک کارتونی و بامزه است. مینی‌فوتبال از قابلیت شخصی‌سازی زیادی همچون انتخاب لباس بازیکنان، استودیو، لوگو، توپ و هر چیزی که فکرش را بکنید، برخوردار است. وظیفه شما در این بازی، ساخت یک تیم محلی و مدیریت صفر تا صد آن تا تبدیل آن بزرگ‌ترین تیم بازی است.

یادگیری کنترلرهای بازی مینی‌فوتبال زیاد سخت نیست. با کمی حوصله و خوش‌سلیقگی می‌توانید آن را به یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی موبایلی برای خود تبدیل کنید.

بازی موبایل World Soccer League

بازی موبایل World Soccer League

یکی از عالی‌ترین بازی‌های فوتبالی موبایل که توسط استودیو Mobirix طراحی و ساخته شده است. این بازی رایگان نسبت به حجم کمی که دارد، کیفیت نسبتاً خوبی ارائه می‌دهد. ورلد سوکر لیگ، در نحوه هدایت و کنترل به‌خوبی با موبایل سازگار بوده و کاربر را درگیر پیچیدگی‌های خاصی نمی‌کند.

در این بازی چندین تیم مطرح و مهم در حد ملی و باشگاهی وجود دارد. در بازی ورلد سوکر لیگ، قریب 60 کشور، 60 باشگاه و 2000 بازیکن وجود دارد. این بازی تاکنون 100 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده است.

بازی موبایل Soccer Stars

بازی موبایل Soccer Stars

از جمله بازی‌های چندنفره با گرافیک واقع‌گرایانه و رابط کاربری آسان است. Soccer Stars یک بازی کوچک و سرگرم‌کننده است که می‌توانید هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کنید. با این بازی به رقابت‌های چالش برانگیزی دعوت می‌شوید و حریفان در هر سطحی شما را به چالش می‌کشند.

در این بازی شما با یک تیم 5 نفره به رقابت با یک تیم 5 نفره دیگر می‌پردازید. در Soccer Stars شما بازیکن‌ها را همانند بیلیارد به سمت توپ پرتاب می‌کنید. شاید در ابتدا، این بازی زیاد سرگرم‌کننده به نظر نرسد. اما با کمی وقت‌گذاشتن، بازی جذابیت‌هایش را به شما نشان خواهد داد.

بازی موبایل Extreme Football

بازی موبایل Extreme Football

بازی آنلاین، رایگان و چندنفره با گرافیک بالاست. Extreme Football توسط استودیو 9 M Interactive ساخته شده است. این بازی قابلیت شخصی‌سازی چهره بازیکنان، رنگ پوست و نیز استایل آنها را برای شما فراهم کرده است.

بازی اکستریم فوتبال حالتی شبیه فوتبال خیابانی دارد. تمامی بخش‌های بازی در بخش آنلاین اجرا می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با دوستان خود و در قالب تیم‌های دو یا سه‌نفره بازی کنید.

این بازی کمی فانتزی است و امکان انجام شوت‌های عالی و خارق‌العاده به همراه انجام تکنیک‌های ناب و جذاب در آن وجود دارد. گرافیک بسیار خوب این بازی،  Extreme Football را در زمره کاندیدای کسب عنوان بهترین بازی فوتبال آنلاین قرار داده است.

بازی Rumble Stars Football

بازی Rumble Stars Football

بازی خلاقانه و فانتزی از مسابقات فوتبال است. رامبل استارز فوتبال، بازی کارتی و آنلاین است که به طور رایگان ارائه شده است. در این بازی، دو بازیکن در مقابل هم به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

در Rumble Stars Football هر بازیکن باید از بین ده‌ها کارت 8 کارت را انتخاب کند. هر کدام از کارت‌ها، دارای قابلیتی هستند و وظیفه خاصی در مدت محدود انجام می‌دهند. در این بازی تیمی، هر کدام از بازیکنان به شکل حیوان یا یک موجود بامزه هستند و هرکدام با استراتژی خاص و مناسب باید رقیب را شکست دهند.

از نظر گیم‌پلی این بازی به‌خوبی کاربر را به خود جذب می‌کند. به‌طوری‌که با ساعت‌های طولانی بازی، فرد خسته نمی‌شود. بازی Rumble Stars Football را می‌توانید از پلی‌استور به طور رایگان دانلود کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا