فیلم و سریال

بازیگران سریال کمپانی + زمان پخش از شبکه تماشا

سریال کمپانی در ژانر هیجانی و جاسوسی ساخت سال ۲۰۰۷ آمریکا می‌باشد. این مینی سریال را مايکل سالامون کارگردانی کرده است. از جمله ستارگان این سریال می‌توان کریس اودانل، مایکل کیتون و آلفرد مولینا را نام برد. با کارمادیو همراه باشید.

خلاصه داستان سریال کمپانی

داستان سریال از سال ۱۹۵۵ آغاز می‌شود. اما پس از آن گریزی به سال‌های پیشین در سال ۱۹۵۰ می‌زند؛ در نهایت داستان در سال۱۹۹۱ به پایان می‌رسد. سریال کمپانی ۴ دهه را روایت می‌کند و بر اساس یک رمان نوشته شده است. داستان اين رمان که براساس آن سريال «کمپانی» ساخته شده است به رسوايي‌ها و اتفاقات عجيب در دوران جنگ سرد می پردازد.

جاسوسان دوجانبه که در دوران جنگ سرد نقشي تعيين کننده را به دوش می‌کشیدند و البته به عنوان نقطه ضعف‌هاي بزرگ سازمان‌هاي اطلاعاتي آمریکا مطرح شدند. همچنین اين داستان همواره سوژه مناسبي براي خلق آثار ادبي و سينمايي بود. جاسوسي و هيجاني‌انگیز بودن سريال کمپاني از مجموعه فيلم‌هاي جاسوسي است که ساختار داستاني مهيجي دارد.

کمپاني سريالی است که در ۳ قسمت آماده شده و در کل از فعاليت‌هاي سازمان سيا در دوران جنگ سرد است. اين سريال براساس رمان پرفروشي به همين نام نوشته «رابرت ليتل» ساخته شده است. داستان سريال از سال ۱۹۵۵ آغاز مي‌شود و پس از آن به سال ۱۹۵۰ فلاش بک مي‌زند و سپس در سال ۱۹۹۱ به پايان مي‌رسد و يک بازه زماني ۴۱ ساله را دربرمي‌گيرد.

بعد از پايان جنگ جهاني دوم آثار زيادي درباره جنگ جهاني جنگ‌های پس از آن که جنگ سرد اطلاق می‌شدند ساخته شد. جنگ سرد اصطلاحي است که به نبرد ميان سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريکا و روسيه بعد از جنگ جهاني دوم اطلاق شد.

زمان پخش سریال کمپانی از شبکه تماشا در آبان 1402

سریال کمپانی از پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود. اگر در این ساعت موفق به دیدن این سریال نشدید می‌توانید بازپخش آن را در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ از همین شبکه تماشا کنید.

بازیگران سریال کمپانی

بازیگران سریال کمپانی شامل کریس اودانل، آلفرد مولینا، مایکل کیتون، جیمز آنگلتون، روری کاکرین، الساندرو نیولا، تام هلندر، سایمون کالو، الیهو، آنا سیلک، دن پترونیویچ، فرناندا دوروگی، جودا کاتز، بیلی پاروت، کریگ الدریج، مت لیندکوئیست، پیتر فانکسیکای، کاترین مک نالی، فیلیپ مک کنزی، ریچارد بلکبرن هستند.

کریس اودانل در نقش جک مک آلیف

کریس اودانل در نقش جک مک آلیف

کریستوفر یوجین اودانل (Christopher Eugene O’Donnell) (زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۷۰) بازیگر آمریکایی و نامزد جایزه گلدن گلوب است که بیشتر با بازی نقش رابین در فیلم‌های بتمن، بتمن برای همیشه و بتمن و رابین، و نیز نقش چارلی سیمز در «بوی خوش زن»، فین دَندریج در «آناتومی گرِی» و اخیراً جک مک اولیف در فیلم «کمپانی» شناخته شده‌است.

مایکل کیتون در نقش جیمز ژسوس آنگلتون / “مادر”

مایکل کیتون در نقش جیمز ژسوس آنگلتون / "مادر"

مایکل جان داگلاس (Michael John Douglas؛ زادهٔ ۵ سپتامبر ۱۹۵۱) مشهور به مایکل کیتون (Michael Keaton)، بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای ایفای نقش بروس وین / بتمن ابرقهرمان دی‌سی کامیکس در فیلم‌های بتمن (۱۹۸۹) و بازگشت بتمن (۱۹۹۲) شناخته شده‌است و قرار است این نقش را در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی در فیلم فلش (۲۰۲۳) ادامه دهد. او همچنین به موجب بازی در نقش جک باتلر در آقای مادر (۱۹۸۳)، بیتل‌جوس در بیتل‌جوس (۱۹۸۸) و آدرین تومز / کرکس در فیلم‌های مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) و موربیوس (۲۰۲۲) دنیای سینمایی مارول شناخته‌می‌شود.

آلفرد مولینا در نقش هاروی توریتی / جادوگر

آلفرد مولینا در نقش هاروی توریتی / جادوگر

آلفردو «آلفرد» مولینا (Alfredo “Alfred” Molina) (زاده ۲۴ مه ۱۹۵۳) بازیگر انگلیسی-آمریکایی است که در بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و تئاتر بازی کرده‌است.او در فیلم مرد عنکبوتی نقش دکتر اختاپوس را بازی کرده است.

سایر بازیگران سریال کمپانی

  • تام هلندر در نقش کیم فیلبی
  • روری کاکرین در نقش یوگنی تسیپین
  • الساندرو نیوولا در نقش لئو کریتزکی
  • اولریش تامسن در نقش استاریک ژیلوف
  • ناتاشا مک الهون در نقش الیزابت نمت
  • الکساندرا ماریا لارا در نقش لیلی / هلگا
  • تد آترتون در نقش فرانک ویسنر / “جادوگر”
  • سدریک اسمیت در نقش DCI آلن دالس
  • ریک رابرتز در نقش DCI ویلیام کولبی
  • سایمون کالو به عنوان افسر رابط MI6 الیهو
  • آنتونی شر در نقش عزرا بن ازرا، رابط موساد و سیا / “خاخام”
  • میشل ماتیچویچ در نقش آرپاد زلک، شاعر مجارستانی
امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا