فیلم و سریال

زمان پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه 3 در آذر 1402

مجموعه رحیل درون مایه‌ای عاشورایی دارد. این سریال به قلم فرهاد نقدعلی، یک روایت خاص از پایان حکومت قاجار و ابتدای دوران پهلوی است. در ادامه ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با کارمادیو همراه باشید.

ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال رحیل 2 شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد که زمان تکرار فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

فصل دوم سریال «رحیل» روایتی حادثه‌ای – عاشقانه در دل تاریخ معاصر است و ادامه‌ی داستان فصل اول را دنبال می‌کند. رامین عباسی‌زاده، طراح و تهیه‌کننده مجموعه رحیل، سریال‌هایی موفق و پربیننده از جمله او یک فرشته بود، پلیس جوان، احضار و انقلاب زیبا را در کارنامه دارد.

خلاصه داستان سریال رحیل

پس از پرداختن به ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و تاریخی می‌رویم که قصه‌ای عاشقانه از سال‌های پایانی حکومت قاجار و حکومت پهلوی اول را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان سریال رحیل آمده است: «محا، یکی از درباریان قاجار است که هنگام سقوط حکومت قاجار، رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و تلاش می‌کند همه‌ی آن‌ها را با خود متحد سازد تا یک تعزیه عاشورایی اجرا کنند. در این میان، آگاهی پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌ها، از سرنوشت او و محا یک منظومه بلند می‌سازد.»

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا