تکنولوژی

تصاویر سری جدید گلکسی S24 لو رفت

به گزارش کارمادیو، مدل‌های ساختگی سری گلکسی S24، با رندرهای فاش‌شده‌ از این گوشی‌ها مطابقت دارند و طراحی پرچمداران بعدی سامسونگ را نشان می‌دهند.

براساس شایعات مختلف، تغییرات قابل‌ توجهی در قطعات داخلی سری گلکسی اس ۲۴ درمقایسه‌با سری گلکسی اس ۲۳ اعمال خواهد شد. اکنون تصاویری از نمونه‌های ساختگی گوشی سامسونگ دردسترس قرار گرفته است که طراحی آن را به‌ ما نشان می‌دهند.

تصاویر سری جدید گلکسی S24

افشاگری به‌نام SonnyDickson تصاویری از گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به‌اشتراک گذاشته است. در این تصاویر دو مدل کوچک‌تر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از لبه‌های صاف و گوشه‌های گِرد بهره می‌برند و سه دوربین در قاب پشتی آن‌ها دیده می‌شود.

از طرفی گلکسی S24 اولترا ظاهر مستطیلی‌تری نسبت‌ به برادران کوچک‌ترش دارد و دو دوربین اضافه نیز در پشت آن خودنمایی می‌کند. پیش‌ از این رندرهای باکیفیتی از گوشی مذکور دردسترس قرار گرفت که نشان می‌داد ابعادی معادل ۱۶۲٫۳ در ۷۹ در ۸٫۷ میلی‌متر خواهد داشت که اساساً مشابه گلکسی S23 اولترا است.

تصاویر سری جدید گلکسی S24

رندرهای گلکسی S24 پلاس نشان می‌دهد ابعاد این گوشی ۱۵۸٫۵ در ۷۵٫۹ در ۷٫۷۵ میلی‌متر خواهد بود و از طرفی مدل استاندارد محصول مورد اشاره ابعادی معادل ۱۴۷ در ۷۰٫۵ در ۷٫۶ میلی‌متر خواهد داشت. توجه کنید طبق شایعات، سامسونگ قصد دارد در پرچمداران ۲۰۲۴ خود از شاسی تیتانیومی استفاده کند.

طبق گزارش‌های متعدد، هر سه مدل گلکسی اس ۲۴ از پنل LTPO استفاده می‌کنند و دوربین‌ پشتی آن‌ها نسبت‌ به نسل قبل ارتقاء خواهد یافت که البته بیشترین بهبودها روی مدل اولترا اعمال خواهد شد.

تصاویر سری جدید گلکسی S24

انتظار می‌رود سری گلکسی S24 سامسونگ در ماه ژانویه و در رویداد گلکسی آنپکد ایالات‌ متحده رسماً معرفی شوند. قیمت گوشی مذکور هنوز تأیید نشده است اما به‌نظر نمی‌رسد تفاوت زیادی با قیمت سری گلکسی S23 داشته باشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا