فیلم و سریال

همه چیز درباره فصل دوم سریال لوکی Loki + تصاویر و بیوگرافی بازیگران

سریال لوکی loki یکی از سریال‌های پرطرفدار دنیای سینمایی مارول است که از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد و اکنون فصل دوم سریال لوکی در سال ۲۰۲۳ باز خواهد گشت. این شخصیت در ابتدا یکی از شروران دنیای سینمایی مارول بود و تام هیدلستون ایفای نقش آن را بر عهده دارد. لوکی پس از وقایع فیلم انتقام جویان: پایان بازی سریال اختصاصی خود را دریافت کرد و به شدت مورد توجه طرفداران و منتقدان قرار گرفت. پس‌ از این موفقیت مارول تصمیم گرفت تا فصل دوم این سریال را بسازد. با کارمادیو همراه باشید.

معرفی فصل دوم سریال لوکی loki season 2

بعد از اتمام فصل 1، طرفداران این سریال و محصولات مارول بی‌صبرانه منتظر اکران فصل دوم سریال لوکی هستند.

  • تاریخ انتشار: مهر ۱۴۰۲
  • ژانر: اکشن ماجراجویی، جنایی، فانتزی، علمی تخیلی
  • تهیه‌کننده: مایکل والدرون
  • بازیگران: تام هیدلستون، گوگو امبتا را، وونمی موساکو، یوجین کوردرو
  • تعداد قسمت‌ها تاکنون: ۶
  • امتیاز IMDB: 8.2

در سال 2023 فصل دوم سریال Loki در 6 قسمت منتشر می‌شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص نشده است، اما احتمالاً در تابستان 2023 و در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول شاهد عرضه این سریال خواهیم بود. این عنوان یکی از بهترین سریال‌های سال 2023 درباره لوکی خدای شیطان است که در نهایت از زیر سایه برادرش ثور بیرون می‌آید و ماجراهای زیادی را پشت سر می‌گذارد. لازم به ذکر است که وقایع این مجموعه پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame رخ می‌دهد.

فصل دوم سریال لوکی کی پخش می‌شود؟

پس از پخش فصل اول سریال لوکی، این سریال شدیدا با استقبال منتقدین و بینندگان روبرو شد، به‌طوری‌که در سایت آی ام دی بی (IMDB) که پایگاه اینترنتی جهت ثبت امتیاز توسط بینندگان است، توانست امتیاز بسیار خوب 8.4 از 10 (بیش از 200 هزار امتیاز ثبت شده) را کسب کند. طبیعتا محبوبیت بالای شخصیت لوکی و بازیگر کاردرست آن یعنی تام هیدلستون، تاثیر بسزایی در موفقیت فصل اول سریال Loki داشته است. فصل دوم سریال لوکی در مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است و شما می توانید این سریال جذاب را تماشا کنید.

داستان فصل دوم سریال لوکی درباره چه خواهد بود؟

فصل دوم سریال لوکی درست پس از اتفاقات شوکه کننده فصل نخست، زمانی که لوکی باید برای نجات سازمان اختلالات زمانی تلاش کند، آغاز می‌شود. همراه با موبیوس، هانتر بی-۱۵ و تیمی متشکل از شخصیت‌های قدیمی و جدید، لوکی باید برای یافتن سیلوی، قاضی رد اسلیر، میس مینت و همچنین معنای اراده آزاد و هدف باشکوه به جستوجو در مولتی ورسی بپردازد که هر لحظه خطرناک‌تر و وسیع‌تر می‌شود.

بازیگران فصل دوم سریال لوکی

تام هیدلستون (لوکی)، سوفیا دی مارتینو (سیلوی)، اوون ویلسون (موبیوس)، گوگو امبتا-را (قاضی روونا رنسلیر) و وونمی موساکو (هانتر B-15) از جمله بازیگرانی هستند که در فصل 2 سریال لوکی به ایفای نقش می پردازند.

تام هیدلستون؛ بازیگر نقش لوکی

تام هیدستون در سریال لوکی

بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان انگلیسی است. او در ۹ فوریه ۱۹۸۱ در وست مینستر، لندن، انگلستان به دنیا آمد. هیدلستون در ویمبلدون بزرگ شد و در مدرسه اژدها، مدرسه مقدماتی در آکسفورد و سپس کالج ایتون تحصیل کرد.

تام هیدلستون Tom Hiddleston حرفه بازیگری خود را در اوایل دهه ۲۰۰۰ آغاز کرد و با بازی در نقش لوکی در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، از جمله ثور، انتقام‌جویان و ثور: راگناروک به شهرت رسید. او همچنین در تعدادی فیلم دیگر از جمله اسب جنگی، قله زرشکی و کنگ: جزیره جمجمه ظاهر شده است. هیدلستون برای بازیگری خود نامزد جوایز متعددی از جمله گلدن گلوب و امی شده است.

هیدلستون علاوه بر حرفه بازیگری، مجموعه تلویزیونی The Night Manager را نیز تهیه کرده و در آن بازی کرده است که برای او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در یک سریال محدود یا فیلم تلویزیونی را به ارمغان آورد. او همچنین صدای خود را به چندین کتاب صوتی و مستند قرض داده است.

سوفیا دی مارتینو؛ نقش سیلوی در  فصل دوم سریال لوکی

سوفیا دی مارتینو ؛ نقش سیلوی در  فصل دوم سریال لوکی

سوفیا دی مارتینو Sophia Di Martino را می‌توان یکی از بازیگران مشهور و زیبای انگلستان به شمار آورد. این بازیگر متولد 15 نوامبر 1983 بوده، در یک خانواده متوسط بزرگ شده و از دین مسیحیت پیروی می‌کند. اطلاعاتی درباره نام پدر، مادر و خواهر و یا بردار وی موجود نیست.

سوفیا اطلاعات زیادی درباره زندگی خود افشا نکرده ولی به نظر می‌رسد وی با Will Sharpe در رابطه هستند. Will Sharpe نیز همانند سوفیا در صنعت سرگرمی به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان حضور دارد. هرچند این دو رابطه خود را محرمانه نگه داشته‌اند، اما در پروژه‌های مختلفی همچون سریال Flowers و The Electrical Life of Louis Wain با یکدیگر همکاری داشته‌اند. به علاوه، آنها در نوامبر 2019 اولین فرزند خود را به دنیا آوردند و درست در اواخر ماه‌های بارداری، سوفیا برای بازی در دنیای مارول انتخاب شد.

اوون ویلسون در نقش موبیوس بازیگر سریال لوکی

اوون ویلسون در نقش موبیوس بازیگر سریال لوکی

اوون ویلسون Owen Wilson در دالاس تگزاس به دنیا آمد. او فرزند لورا کانینگهام ویلسون (عکاس) و رابرت اندرو ویلسون تهیه‌کننده آگهی‌های بازرگانی و گردانندهٔ یک ایستگاه تلویزیون عمومی است. اوون یک برادر بزرگتر به نام اندرو و برادری کوچکتر به نام لوک دارد که هر دو دست‌اندرکار سینما هستند. خانواده او ایرلندیتبار و کاتولیک هستند.

گوگو امبتا-را بازیگر نقش قاضی روونا رنسلیر

گوگو امبتا-را بازیگر نقش قاضی روونا رنسلیر در فصل دوم سریال لوکی

گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw؛ زادهٔ ۱۹۸۳) هنرپیشه سینما و تئاتر اهل انگلستان است. وی از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

وونمی موساکو بازیگر نقش هانتر B-15

وونمی موساکو بازیگر نقش هانتر B-15 در فصل دوم سریال لوکی

وونمی موساکو (Wunmi Mosaku؛ زادهٔ ۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۶) یک هنرپیشه اهل نیجریه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به رحم، ورا و ارگ اشاره کرد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا