خواندنی

بهترین قالیشویی شرق تهران را بشناسید

قطعا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می دانند مراکز قالیشویی در منطقه آن ها زیاد است اما به دنبال بهترین هستند. تنها راه شناختن بهترین مراکز قالیشویی شرق تهران این است که با تفاوت های آن ها با دیگر مجموعه ها آشنا شوید.

در بهترین قالیشویی ها بیشترین تلاش بر جلب رضایت مشتریان است و در این راستا خدمات بسیار و در عین حال کاربردی را به مشتریان ارائه می کنند. همچنین مراحل شستشوی فرش ها در این مجموعه به ترتیب، دقیق، سریع و با بهترین تجهیزات و ابزارها انجام می شود.

بنابراین اگر با چگونگی شستن فرش ها در این مراکز و خدمات آن ها برای مشتریان آشنا شوید، به راحتی متوجه تفاوت بهترین با دیگر گزینه ها خواهید شد. بدین شکل بدون دغدغه و نگرانی بهترین قالیشویی را برای شستشوی قالی های خود برمی گزینید. البته ما نیز در این راه به شما کمک می کنیم. کافی است با ما همراه شوید.

آشنایی با بهترین قالیشویی شرق تهران

این روزها مراکز فعال در زمینه ارائه خدمات در حوزه های مختلف مانند قالیشویی به اندازه ای زیاد شده اند که افراد به جای مراجعه به نزدیک ترین مجموعه، به دنبال بهترین هستند. کافی است در اطراف منزل خود سر بچرخانید تا چندین قالیشویی را ببینید اما آیا همه آن ها بهترین هستند؟

بهترین مراکز قالیشویی تهرانپارس و دیگر مناطق پایتخت از زمانی بهترین شده اند که تفاوت هایی در ویژگی ها و خدمات خود ایجاد کرده اند. از جمله این تفاوت ها می توان به صورت مختصر به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به امکانات لازم برای شستشوی انواع مختلف فرش
  • استفاده از جدیدترین و مجهزترین دستگاه های قالیشویی اتوماتیک
  • دارای مجرب ترین و متخصص ترین پرسنل
  • شستن فرش ها با مواد شوینده ای باکیفیت و متناسب با آن ها
  • دارای بهترین تجهیزات برای آبکشی، خشکشویی و اتوی قالی ها
  • مجهز به ابزارهای لازم برای تعمیر آسیب های انواع فرش
  • و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر آنچه گفته شد، یکی از اصلی ترین نکات در رابطه با این مجموعه ها این است که بر اساس مراحلی خاص نسبت به شستشوی انواع فرش ها اقدام می کنند. در واقع در بهترین قالیشویی ها شستشوی فرش ها سلسله مراتب به خصوصی دارد که باعث تمیزی بهتر و حفظ سلامت و زیبایی آن ها می شود.

مراحل شستشوی فرش در بهترین قالیشویی

زمانی که شما فرش خود را به بهترین قالیشویی شرق می سپارید، آن ها برای شستشوی قالی شما مراحلی را در نظر می گیرند. این مراحل اگرچه در بیشتر مراکز ثابت است اما رعایت ترتیب و چگونگی انجام آن ها در بهترین مجموعه ها تفاوت دارد.

این مراحل در بهترین مراکز قالیشویی به شرح زیر هستند:

کارشناسی و بررسی فرش

در قالیشویی شرق تهران برای شستشوی یک فرش پیش از هر چیز کارشناسان مربوطه آن را به طور کامل بررسی می کنند. هدف از این کار یک مورد نیست و در واقع کارشناسان از بررسی فرش ها اهداف زیادی دارند که برخی از مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

  • تشخیص نوع فرش، تار وپود و تراکم آن
  • تشخیص میزان رنگ دهی قالی مورد نظر
  • بررسی سلامت فرش و تشخیص آسیب های آن
  • بررسی سلامت ریشه های قالی
  • تعیین نوع مواد شوینده متناسب با فرش
  • و بسیاری موارد دیگر.

خاک و غبارگیری

دومین مرحله شستشوی انواع فرش ها در قالیشویی رسالت، غبارگیری یا خاک گیری است. قالی ها همیشه زیر پا هستند و علاوه بر امکان بروز کثیفی، به مرور زمان گرد و غبار بسیاری وارد پرزهای آن ها می شود. به همین دلیل پیش از هر گونه اقدام برای شستشو در بهترین مراکز قالیشویی ابتدا فرش ها غبارگیری می شوند.

زیرا در غیر این صورت و شستشوی فرش بدون خاک گیری امکان کدر شدن رنگ آن و خارج نشدن گرد و غبار از بافت فرش بسیار زیاد خواهد بود. اما با غبارگیری است که قالی شما پس از شستشو همانند روز اول می درخشد.

شستشو

سومین و اصلی ترین مراحل شستن فرش ها در مراکز قالیشویی، شستشو است. در این رابطه باید بدانید در این مجموعه ها شستن انواع فرش ها به شکل های مختلفی از جمله دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک انجام می شود.

بهترین قالیشویی شرق تهران

قالیشویی خوب شرق با استفاده از بهترین دستگاه های تمام اتوماتیک، به روز و بسیار مجهز نسبت به شستشوی انواع قالی ها اقدام می کند. شستشوی اتوماتیک فرش ها یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین قالیشویی های تهران مانند قالیشویی فارسی به شمار می رود.

زیرا در این صورت نه تنها فرش شما دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود بلکه به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان بسیار تمیز، براق و درخشان خواهد شد. البته علاوه بر این در بهترین مجموعه های قالیشویی روش های مختلفی مانند اعلاشویی، شستشوی چندباره وغیره برای شستن قالی ها وجود دارد.

اینکه برای شستن فرش شما از چه روشی استفاده شود، به میزان کثیفی فرش، انتخاب و بودجه شما بستگی دارد.

آبکشی

مرحله چهارم برای شستشوی انواع فرش ها در بهترین مراکز قالیشویی تهران، آبکشی است. پس از اینکه شستشوی یک فرش با کمک دستگاه ها به اتمام می رسد، آن را به محل آبکشی انتقال می دهند. در این محل فرش ها با استفاده از دوش های بسیار به طور کامل و حداقل دوبار آبکشی می شوند.

به طوری که هیچ گونه گرد و غبار، مواد شوینده و کثیفی در آن ها باقی نمی ماند. اینجا است که فرش شما به طور کامل مراحل شستشو را پشت سر می گذارد و وارد مراحل خشک شدن می شود.

آبگیری

در مرحله پنجم در قالیشویی شرق تهران فرش ها وارد دستگاه آبگیری می شوند. آبگیری فرش ها در بهترین مراکز تنها با دستگاه های مجهز انجام می شود. زیرا آبگیری نادرست می تواند بر ظاهر و حتی سلامت فرش تاثیر بسیاری داشته باشد.

به عنوان مثال اگر به خوبی آب قالی شما از آن خارج نشود، نه تنها دچار پوسیدگی می شود بلکه بوی نامطبوعی ناشی از آب های باقی مانده خواهد داشت. به همین دلیل در بهترین مجموعه های قالیشویی بلافاصله پس از آبکشی، فرش ها به صورت لول شده وارد دستگاه آبگیری می شوند.

این دستگاه با نیروی گریز از مرکز آب قالی ها را به صورت کامل از داخل بافت و تار و پود آن ها بیرون می کشد و آن را بدون قطره ای آب تحویل می دهد.

خشکشویی

ششمین مرحله از مراحل شستشوی فرش در قالیشویی خوب شرق، خشکشویی نام دارد. برخلاف آنچه تصور می کنید، خشکشویی تنها شامل لباس ها نمی شود و قالی ها را نیز در بر می گیرد اما شکلی متفاوت دارد. در برخی از مراکز فرش ها با کمک دستگاه ها و ابزارهای به خصوص خشک می شوند اما متداول ترین روش آن همان شیوه قدیمی است.

به طوری که قالی ها را به صورت پشت و رو در مقابل آفتاب قرار می دهند تا به طور کامل خشک شوند و حتی بوی نامطبوع ناشی از خیسی آن ها از بین برود.

اتو

اتوکشی آخرین مرحله شستشوی فرش در بهترین قالیشویی نارمک محسوب می شود که بر جلوه و زیبایی قالی ها تاثیر شگفت انگیزی دارد. این کار با استفاده از غلطکی سنگین، حرارتی و با فشار روی فرش انجام می شود. تاثیر قابل توجه این کار را تنها پس از مشاهده فرش های اتوشده متوجه خواهید شد.

البته تنها بهترین مراکز قالیشویی مانند فارسی این مرحله را دارند و در بسیاری از مجموعه ها این کار جز مراحل نیست و امکانات لازم را نیز ندارند.

خدمات بهترین قالیشویی شرق

علاوه بر مراحل، خدمات بهترین قالیشویی های شرق تهران نیز با دیگر مراکز بسیار متفاوت است. در این مجموعه ها علاوه بر خدمات مراکز دیگر، خدماتی منحصر به فرد به مشتریان ارائه می شود که بسیار مورد استقبال واقع می شوند.

از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بستن قرارداد رسمی و ارائه رسید
  • لکه بری
  • پرداخت
  • ریشه بافی
  • بسته بندی فرش
  • تحویل درب منزل
  • تحویل در کم ترین زمان ممکن
  • مشاوره رایگان
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تلفنی
  • و بسیاری موارد دیگر.

بستن قرارداد و ارائه رسید

مهم ترین خدمات بهترین مراکز قالیشویی تهران در شرق و دیگر مناطق این است که در صورت ثبت سفارش با شما قراردادی رسمی انعقاد می کنند و رسید دریافت می کنید. بدین صورت هیچ گونه سواستفاده ای اتفاق نمی افتد و همچنین این کار نشانی از تضمین کیفیت خدمات است.

چنان که در صورت بروز هر گونه مشکل از جمله آسیب در فرش، کثیفی آن وغیره امکان شکایت و دریافت خسارت با استفاده از قرارداد و رسید برای شما فراهم می شود.

مشاوره رایگان

یکی از بهترین خدماتی در قالیشویی های برتر در شرق تهران دیده می شود، مشاوره رایگان است. به طوری که شما می توانید برای اطلاع از خدمات و قیمت ها با این مراکز تماس بگیرید و به صورت رایگان پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید.

کارشناسان مجرب این قالیشویی ها به صورت رایگان تمامی سوالات شما در رابطه با چگونگی رفع لکه ها و کثیفی های فرش ها را پاسخ می دهند. همچنین با تماس با این کارشناسان و بهره مندی از مشاوره رایگان با بهترین روش ها برای شستشوی فرش در منزل آشنا می شوید.

ثبت سفارش آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات قابل توجه بهترین قالیشویی تهران فراهم کردن شرایط آسان برای رفاه حال مشتریان است. بدین معنا که برای بهره مندی از خدمات این مراکز نیازی به مراجعه حضوری شما نیست و تنها با تماس یا چند کلیک ساده می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

در این صورت نه تنها در ترافیک و آلودگی هوای تهران آزرده خاطر نمی شوید بلکه با مشکلاتی از قبیل اتلاف وقت مواجه نخواهید شد.

قالیشویی فارسی، قالیشویی خوب شرق با قیمت مناسب

قالیشویی شرق

با توجه به آنچه تا بدین جا گفته شد، احتمالا مجموعه خاصی با این ویژگی ها نشناسید اما قالیشویی فارسی یکی از مراکزی است که تمام ویژگی ها و خدمات ذکر شده را دارد. فارسی با سابقه ای بیش از 15 سال و دارای عضویت رسمی اتحادیه قالیشویی یکی از بهترین مراکز فعال در شرق تهران به شمار می رود.

در این مجموعه کلیه فرش ها بدون هیچ محدودیتی با بهترین اصول، مراحل، روش ها و مواد شوینده بی نظیر توسط کارشناسانی متخصص شستشو داده می شوند. این مرکز علاوه بر شستشوی فرش در زمینه تعمیر و ترمیم قالی ها نیز فعالیت می کند و سابقه ای درخشان در زمینه رفوگری فرش دارد.

علاوه بر این ها این مرکز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. این ویژگی ها عبارت هستند از:

  • سرویس دهی به کلیه مناطق تهران
  • پاسخگویی به صورت 24 ساعته و تمام وقت
  • امکان ثبت سفارش و بهره مندی از خدمات به صورت اینترنتی
  • تحویل فرش ها طی 48 ساعت
  • تضمین سلامت قالی شما
  • شستشوی انواع فرش ها با کمک مواد نانو
  • دریافت هزینه مناسب
  • مبل شویی در منزل.

همچنین جالب است بدانید این مجموعه تاکنون بیش از 40 هزار فرش را شستشو داده و 35 هزار رضایت از مشتریان خود دریافت کرده است. با این اوصاف می توان گفت قالیشویی فارسی تمام و کمال عنوان بهترین قالیشویی منطقه شرق را به خود اختصاص می دهد. البته این را زمانی متوجه می شوید که از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

کلام آخر

امروزه اگرچه پیدا کردن قالیشویی با توجه به ازدیاد این مراکز کار دشواری نیست اما شناختن و یافتن بهترین قالیشویی تاحدی سخت است. البته اگر بدانید این مجموعه ها با دیگر قالیشویی ها چه تفاوت هایی دارند، به آسانی می توانید بهترین ها را تشخیص دهید.

بهترین قالیشویی ها از نظر ویژگی ها و خدمات با مراکز دیگر متفاوت هستند. به طوری که حتی مراحل شستشوی فرش ها در این قالیشویی ها زیاد، به ترتیب و دقیق است. بهترین مراکز قالیشویی طی مراحلی از جمله بررسی فرش، غبارگیری، شستشو، آبکشی، آبگیری، خشکشویی و اتو فرش ها را شستشو و تحویل مشتریان می دهند.

همچنین با مراجعه به این مراکز از خدماتی همچون ثبت سفارش تلفنی و آنلاین، مشاوره رایگان، لکه بری، تنظیم قرارداد وغیره بهره مند خواهید شد. با توجه به این موارد، قالیشویی فارسی یکی از بهترین مراکز شرق تهران محسوب می شود. با یک کلیک سفارش خود را ثبت کنید و با خدمات آن شگفت زده شوید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا