فیلم و سریال

تاریخ انتشار فیلم سینمایی سریع ۱۱ (Fast 11) مشخص شد

به گزارش کارمادیو، قسمت اکشن بعدی سری Fast & Furious، Fast 11، دارای جزئیات داستانی هیجان انگیز، بازیگران امیدوارکننده و تاریخ انتشار نه چندان دور است. Fast X آغاز پایانی برای The Fast Saga است و پایانی چند قسمتی را آغاز می کند که داستان Dom Toretto و خانواده سریع و خشمگین او را به پایان می رساند. Fast 11 این داستان را دنبال می کند، زیرا Dom Toretto و خانواده اش به پایان بازی خود نزدیک می شوند. وین دیزل، ستاره و تهیه‌کننده این فرنچایز، از هم‌اکنون در حال ایجاد تبلیغات در مورد فیلم بعدی Fast & Furious است.

هیچ دنباله Fast & Furious به‌اندازه Fast 11 با نسخه قبلی خود مرتبط نبوده است. در حالی که بیشتر دنباله‌های Fast & Furious فیلم‌های اکشن مستقل خودشان هستند، Fast 11 دومین بخش از خط داستانی فراگیر است که در Fast X شروع می‌شود. این یک دنباله واقعی است. به این معنا که سایر نوشته‌های داستان سریع اینطور نیستند. از آنجایی که هنوز در مراحل اولیه توسعه است، هنوز جزئیات داستان یا اطلاعیه بازیگری زیادی برای Fast 11 وجود ندارد. با این حال، چند چیز در مورد فیلم بعدی سریع و خشن شناخته شده است.

تاریخ انتشار فیلم سینمایی سریع ۱۱ (Fast 11) مشخص شد

تاریخ انتشار Fast 11 (فیلم سینمایی سریع و خشن ۱۱)

به گفته خود وین دیزل، انتشار Fast 11 در تاریخ 4 آوریل 2025 است. این نوع چرخش سریعی است که از فرنچایز انتظار می رود، به خصوص با آنچه که به عنوان نیمه دوم داستان در Fast X تبلیغ می شود. با این حال، دیزل ممکن است در اعلام این خبر زودهنگام بوده باشد زیرا اعتصابات جاری WGA و SAG-AFTRA تضمین یک برنامه ثابت را برای هر فیلم بعدی سخت می کند. پیتر کرامر، رئیس یونیورسال پیکچرز اعتراف کرد که این اعتصاب باعث عدم اطمینان برای ادامه فیلم شده است. در رابطه با تاخیر احتمالی Fast 11، کرامر گفت: “اگر این فیلم برای مدت طولانی طول بکشد، تصور اینکه بتوانیم این فیلم را در جدول زمانی مورد نظر خود قرار دهیم، دشوار است.”

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا