خواندنی

ترندی ترین پارچه مجلسی برای دوخت لباس های خاص

اگر می خواهید در مجالس خاص و رسمی بدرخشید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است که انواع پارچه مجلسی خاص و ترندی را انتخاب کنید. پارچه پولکی و پارچه ساتن آمریکایی دو نمونه از پارچه های خاص و چشمنوازی هستند که استایلی زیبا را برای شما به ارمغان می آورند. پارچه پولکی به قدری خاص و زیبا است که بسیاری از چهره های هالیوودی از این پارچه در پوشش های خود استفاده می کنند. طرح و نقش های پارچه پولکی بسیار است و پاسخگوی سلایق گوناگون است. خرید پارچه پولکی را به افراد خاص پوش و خاص پسند به شدت توصیه می کنیم. برای داشتن یک استایل جذاب ساده و شیک می توانید به سراغ خرید پارچه ساتن آمریکایی هم بروید. پارچه ساتن آمریکایی با جلوه درخشان و براق خود می تواند استایل های باشکوهی را برای شما خلق کند. در ادامه این مقاله با این دو پارچه و کاربردهای آن ها در استایلینگ بیش تر آشنا می شویم.

خرید پارچه پولکی را برای استایل های پرزرق و برق و چشمگیر پیشنهاد می کنیم. یکی از ایده های جذاب دوخت با پارچه مجلسی پولکی دوخت یک پیراهن ترکیبی زیبا با این پارچه است. برای مثال می توانید برخی از قسمت های لباس مجلسی را با پارچه ساده بدوزید و سایر قسمت های لباس را با پارچه پولکی مناسب در تناژ رنگی آن بدوزید.

پارچه ساتن آمریکایی مجلسی نیز یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های مجلسی است. با این پارچه می توانید انواع لباس های خوش فرم و زیبا را بدوزید. با این پارچه می توان انواع لباس های خوش فرم مانند پیراهن هایی با طراحی های خاص و زیبا را بدوزید. با این پارچه می توانید دوخت انواع لباس های آهار دار و خوش فرم را به زیبایی اجرا کنید.

ویژگی های پارچه مجلسی پولکی

پارچه پولکی دارای ویژگی های فوق العاده ای است که خرید آن را برای افراد جذاب کرده است. یکی از ویژگی های عالی این پارچه رنگبندی های جذاب و چشمنواز هستند. این پارچه با برق خاصی که دارد در هر رنگی که باشد زیبا و خاص است. البته با توجه به تنوع گسترده رنگ های زیبای پولکی می توانید رنگ دلخواه خود را از بین آن ها انتخاب کنید.

پارچه پولکی با انواع پولک های ریز و درشت طراحی و دوخته شده است. بر اساس مدل لباس و سلیقه خود می توانید بهترین آن را برای دوخت لباس استفاده کنید. لازم به ذکر است که قیمت پارچه پولکی ساده بر اساس کیفیت این پارچه تعیین می شود.

ایستایی

این پارچه دارای ایستایی لخت و ریزش داری است. البته میزان ایستایی دقیق این پارچه بر اساس پارچه زمینه آن تعیین می شود.

میزان لطافت

میزان لطافت پارچه مجلسی پولکی بر اساس پارچه به کار برده شده در زمینه آن بستگی دارد. معمولا در دوخت لباس با پارچه پولکی از پارچه آستری هم استفاده می کنند. با این ترفند لباس شما زیر دست نرم و لطیفی خواهد داشت.

 میزان ضخامت

ضخامت پارچه پولکی بر اساس ضخامت پارچه زمینه تعیین می شود. به هر میزان که ضخامت پارچه زمینه بیش تر باشد، ضخامت پارچه پولکی هم بیش تر است.

نکات مهم در هنگام خرید پارچه پولکی

پارچه پولکی مجلسی

در هنگام خرید پارچه پولکی باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا خریدی موفقیت آمیز و با کیفیت را تجربه کنید. در این بخش این موارد را بررسی می کنیم. یکی از مهم ترین موارد قابل توجه در هنگام خرید پارچه پولکی، پارچه زمینه و نوع پولک های استفاده شده در پارچه مجلسی پولکی است. در هنگام خرید پارچه پولکی به سراغ پارچه هایی که تور آن ها حالت مات دارد، نروید. بهتر است که پارچه زیر پولک ها حالتی براق و شاین دار داشته باشد؛ چرا که لباس شما را زیباتر نشان می دهد.

مورد مهم دیگر در هنگام هنگام خرید پارچه پولکی، توجه به کیفیت دوخت پولک ها روی پارچه پولکی است. توجه داشته باشید که این پولک ها نباید خیلی شل یا خیلی سفت باشند. چرا که پولک های شل خیلی سریغ می افتند و پولک های سفت نیز تحرک را برای شما سخت می کنند. بهتر است در خرید پارچه پولکی به سراغ انواع پارچه مجلسی پولکی با زمینه کشسان بروید. چرا که زمانی که لباس شما کشیده می شود، پولک ها پارچه را پاره نمی کنند.

توجه به قیمت پارچه پولکی ساده در هنگام خرید

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید پارچه پولکی ساده، قیمت آن است. قیمت پارچه پولکی ساده در برابر کیفیت عالی آن مقرون به صرفه است. اما باید بگوییم که قیمت پارچه پولکی ساده ارزان نیست و قیمت های ارزان نشان دهنده کیفیت پایین پارچه می باشند.

  استایل های زیبا و خاص با پارچه پولکی

با خرید پارچه پولکی می توانید لباس های جذاب و چشمنوازی بدوزید. با این پارچه می توان استایل هایی خاص و زیبا داشت. یکی از ایده های جذاب با این پارچه این است که آن را با پارچه های دیگر ترکیب کنید. پارچه های ساده ایده خوبی برای ترکیب کردن با پارچه پولکی هستند. اگر می خواهید استایلی ترکیبی و ساده تر داشته باشید می توانید پارچه پولکی را با پارچه های ساده در دوخت لباس خود ترکیب کنید. قیمت پارچه پولکی ساده ارزان نیست و به همین دلیل پیش از دوخت لباس باید به مدل دلخواهتان توجه زیادی داشته باشید.

یکی دیگر از ایده های استایلینگ با پارچه پولکی، استایل هایی جذاب شب است. در واقع با این پارچه می توانید انواع لباس شب های زیبا و خاص را بدوزید. برای مثال پیراهن های بلند پولکی ایده ای خاص برای یک لباس شب زیبا هستند. خرید پارچه پولکی مشکی، رز گلد و سفید را برای دوخت این مدل پیراهن های بلند توصیه می کنیم.

یکی دیگر از ایده های جذاب با پارچه پولکی دوخت لباس های رسمی با این پارچه است. برای مثال می توانید یک بلوز رسمی یا یک شومیز با این پارچه بدوزید. این بلوز یا شومیز را با یک شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید.

 خرید پارچه پولکی برای دوخت دامن

یکی دیگر از ایده های جذاب با پارچه مجلسی پولکی، دوخت انواع دامن های بلند و کوتاه پولکی است. این مدل دامن ها ظاهری چشمگیر و خاص به استایل شما می دهند.

پارچه ساتن آمریکایی

خرید پارچه ساتن آمریکایی

پارچه ساتن آمریکایی یکی از جذاب ترین، شیک و در عین حال ساده ترین انواع پارچه مجلسی است. پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت انواع پیراهن های بلند و کوتاه، دامن، کت، تاپ و غیره مناسب است. این پارچه ضخیم بوده و ایستایی آن به صورت آهار دار می باشد. لباس های دوخته شده با این پارچه دارای تن خور راحتی هستند. قیمت پارچه ساتن آمریکایی هم همانند قیمت پارچه پولکی ساده بر اساس کیفیت این پارچه تعیین می شود. در ادامه با سایر ویژگی های پارچه ساتن آمریکایی آشنا می شویم:

  • مزایای خرید پارچه ساتن آمریکایی
  • خرید پارچه ساتن آمریکایی دارای مزایایی عالی برای افراد است.
  • این پارچه دارای استحکام بالایی بوده و ماندگار است.
  • این پارچه دارای ظاهری صیقلی و مات است.
  • لباس های دوخته شده با این پارچه به صورت آهار دار روی تن می ایستند.
  • لباس های دوخته شده با پارچه ساتن آمریکایی بسیار خوش فرم و خوش دوخت هستند.
  • این پارچه دارای زیر دستی نرم و لطیف است.

کاربردهای پارچه ساتن آمریکایی

پارچه ساتن آمریکایی، پارچه ای جذاب و مجلسی است که برای دوخت لباس های مجلسی مثل پیراهن عروس، کت و دامن، کت و شلوار، دامن و نیم تنه به کار برده می شود. این پارچه برای دوخت لباس های اورسایز با طراحی های خاص و فرم های اغراق شده به کار برده می شود.

 خرید پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت پیراهن های خاص و زیبا

یکی از ایده های جذاب برای استایل های دخترانه و زنانه دوخت انواع پیراهن های خاص و زیبای بلند است. در این استایل ها می توانید برای قسمت کمر لباس یک کمربند طراحی کنید. قسمت دامن لباس را هم می توانید چند عدد چین دهید.

یکی دیگر از ایده های دوخت زیبا با پارچه ساتن آمریکایی، دوخت پیراهن های کوتاه با این پارچه است. می توانید در دوخت این پیراهن از اکسسوری هم استفاده کنید. برای مثال روی یقه و روی آستین ها را اکسسوری های زیبا بدوزید. این پیراهن ها را می توانید به صورت آستین کوتاه یا آستین بلند بدوزید.

ایده دوخت لباس های با حجاب با پارچه ساتن آمریکایی

خرید پارچه ساتن آمریکایی را برای دوخت لباس های با حجاب نیز توصیه می کنیم. در دوخت انواع لباس های با حجاب مانند پیراهن های دخترانه بهتر است که آستین لباس را با قد بلند بدزوید. از آنجایی که این پیراهن ها با حجاب هستند، با قد بلند دوخته می شوند. قد این پیراهن ها می تواند تا پایین پا بیاید. پیشنهاد می کنیم که در این استایل از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

الیاف به کار رفته شده در پارچه ساتن آمریکایی

در هنگام خرید پارچه ساتن آمریکایی باید به الیاف به کار رفته شده در این پارچه دقت کنید. در گذشته پارچه ساتن آمریکایی از الیاف طبیعی ابریشم تولید می شد. اما با ورود الیاف مصنوعی و نیمه مصنوعی پارچه ساتن آمریکایی از این الیاف تولید می شود. جالب است بدانید که االیاف به کار رفته شده در تولید پارچه ساتن آمریکایی الیاف پلی استر و استات هستند.

الیاف استات، الیافی نیمه مصنوعی هستند. این الیاف ریشه سلولزی و گیاهی دارند. در هنگام خرید پارچه استات این نکته را نیز به خاطر بسپارید که الیاف استات دارای کیفیت و قیمت بالاتری نسیت سایر الیاف هستند.

نکات مهم در دوخت پارچه ساتن آمریکایی

پس از خرید پارچه ساتن آمریکایی به خرید تجهیزات مناسب برای دوخت آن نیز توجه داشته باشید. پارچه ساتن آمریکایی پارچه ای متراکم است. برای دوخت این پارچه باید از سوزن شماره 16 استفاده کنید؛ زیرا این پارچه بسیار تیز است و برای دوخت پارچه ساتن آمریکایی مناسب است. یکی دیگر از نکات مهم در دوخت پارچه ساتن آمریکایی، این است که الگوها را در جهت مناسب قرار دهید.

دقت داشته باشید که الگوها در یک جهت روی پارچه قرار بگیرند تا لباس به خوبی برق برند. این نکته را نیز به خاطر بسپارید که نباید الگوها را با سوزن ته گرد به پارچه فیکس کنید. چرا که جای سوزن روی پارچه باقی می ماند. بهتر است از گیره هایی استفاده کنید که جای آن روی پارچه نیفتد.

سخن آخر

پارچه ساتن آمریکایی و پولکی دو نمونه از پارچه های جذاب و زیبا برای دوخت لباس های دخترانه و زنانه مجلسی هستند. اگر می خواهید ایده ای خاص را برای دوخت لباس مجلسی اجرا کنید می توانید از این دو پارچه برای طراحی لباس خود استفاده کنید. خرید پارچه ساتن آمریکایی را به افرادی پیشنهاد می کنیم که به لباس های آهار دار و خوش فرم علاقه دارند. با این پارچه می توانید انواع لباس های خاص با جلوه ای براق و زیبا بدوزید.

پارچه مجلسی پولکی یکی از پرطرفدارترین پارچه ها در بین چهره های مشهور است. با این پارچه می توان ایده های خاص و جذابی را به منصه ظهور رساند. در این مطلب چندین نمونه استایل های خاص و ایده‌آل را با پارچه پولکی بیان کردیم. یکی از ایده‌های دوخت جذاب با پارچه پولکی دوخت دامن مجلسی با این پارچه است.

همچنین با این پارچه می توانید انواع تاپ، ست پیراهن و شلوار، شومیز، پیراهن های کوتاه و پیراهن های بلند دوخت. در هنگام خرید پارچه پولکی به جنس پولک ها و پارچه زمینه دقت کنید. پولک های بهکار رفته شده در این پارچه نباید خیلی شل یا خیلی سفت باشند. معمولا در هنگام خرید پارچه پولکی افراد لایه آستری مناسب آن را هم تهیه می‌کنند. بهتر است لایه آستری پارچه در تناژ رنگی مناسب و هماهنگ با پارچه پولکی انتخاب شود.

در هنگام هرید پارچه ساتن آمریکایی و در هنگام خرید پارچه پولکی دقت کنید که خریدتان را از فروشگاهی معتبر انجام دهید. قیمت پارچه پولکی  ساده بر اساس کارهای انجام شده روی آن و کیفیت این پارچه تعیین می شود. در واقع باید بگوییم که این پارچه را نمی توانید با قیمت ارزان تهیه کنید. به همین دلیل در هنگام خرید پارچه پولکی دقت کنید که قیمت پایین این پارچه نشانه کیفیت پایین آن است.

 

4.4/5 - (25 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا