سبک زندگی

چطور بر اساس رنگ موها برای خود بهترین لباس را انتخاب کنیم؟!

مانند سیندرلا که با پوشیدن لباس زیبا و کفش‌ های شیشه‌ای مخصوص به خود یکی از زیباترین دختران در داستان ها شده است ما نیز می‌ توانیم با انتخاب لباس‌ های مناسب خود و متناسب زیبایی چهره و اندام خود را چند برابر کنیم. بنابراین ما تصمیم داریم در این مقاله از کارمادیو برای شما بیان کنیم که چه رنگ لباسی به رنگ موی شما می‌آید.

رنگ موهای مختلف و مناسب‌ ترین رنگ لباس برای آنها

در زیر رنگ موهای مختلف و مناسب‌ترین رنگ لباس را برای شما بیان می‌ کنیم:

رنگ موی طلایی

 رنگ موی طلایی با رنگ‌ های لباس  آبی نفتی و شتری یک رنگ بسیار جذاب است و در ح حقیقت می‌ توان رنگ‌ های خاکی و همینطور رنگ‌ های پاستلی نظیر آبی و صورتی و هلویی روشن را برای این رنگ مورد استفاده قرار داد.

اگر رنگ موی شما طلایی است و می‌ خواهید از لباس‌ های طرح‌ دار استفاده کنید نیز به دنبال طرح‌ های کوچک باشید.

رنگ موی سیاه

رنگ موی سیاه

برای این رنگ مو بهتر است از رنگ‌ های پررنگ مانند همان مشکی، سفید، آبی، بنفش و سبز استفاده کنید همچنین می‌ توانید با داشتن رنگ موی مشکی از پارچه‌ های طرح‌ دار نیز استفاده کنید.

اگر موی شما سیاه است بهتر از رنگ‌های کمرنگ استفاده نکنید زیرا باعث می‌ شوند ظاهری خسته نشان دهید و بهتر است از رنگ‌ های پاستلی و بسیار روشن استفاده نمایید.

رنگ موی قهوه‌ای

رنگ موی قهوه‌ای

برای  نوع رنگ مو بهتر است از رنگ‌های درخشان مانند سرخابی قرمز و فیروزه‌ای استفاده کنید زیرا این رنگ‌ ها مکمل عالی برای رنگ لباس های هستند. همچنین می‌ توانید از رنگ‌ های خنثی مانند مشکی خاکستری و سفید استفاده کنید.

اگر رنگ موی شما قهوه‌ای است بهتر است که از استفاده از طیف‌ های رنگ بژ خودداری کنید چرا که این رنگ‌ ها باعث می‌ شوند پوست چهره شما پریده به نظر بیاید.

رنگ موی قرمز

رنگ موی قرمز

 این نوع رنگ یک رنگ خنثی محسوب نمی‌ شود بلکه بر خلاف رنگ قهوه‌ای و بلوندها یک رنگ روشن و خیره کننده است و به همین دلیل می توانید به جای رنگ مشکی از رنگ آبی استفاده کنید که مکمل رنگ موی شما باشد.

برای رنگ موی قرمز همچنین می‌ توانید از رنگ‌ های خاکی روشن نظیر شکلاتی و مرجانی و سبز آبی استفاده کنید و برای این رنگ مو، رنگ سبز نیز یکی از رنگ‌ های بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

بهتر است اگر رنگ موی شما قرمز می‌ باشد از رنگ‌ های پاستلی و رنگ مشکی استفاده نکنید.

لباس مناسب برای رنگ موی بلوند طبیعی

بهترین رنگ‌ ها برای رنگ موی بلوند طبیعی رنگ مشکی سرمه‌ای زغالی و قهوه‌ای است و شما می‌ توانید دیگر وسایل خود مانند کیف و کفش را نیز با هر یک از رنگ موهای ذکر از جمله بلوند طبیعی ست کنید.

هنگام رنگ کردن مو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به هنگام رنگ کردن مو لازم است به موارد زیر توجه کنید

  • قبل از استفاده از رنگ مو پوست پیشانی گوش‌ها و صورت خود را با یک مرطوب کننده بپوشانید تا رنگ پوست شما تیره نشود.
  • هنگام استفاده از رنگ مو حتماً از دستکش استفاده کنید و رنگ موی را برای مدت بیش از حد روی سر نگذارید و سعی کنید بین نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه رنگ‌ بر روی سر شما بماند.
  • پوست سر خود را پس از رنگ شدن کاملاً با آب بشویید و خشک کنید و به مدت ۷۲ ساعت پس از رنگ کردن موی خود از شامپو استفاده نکنید.
  • سعی کنید هیچ وقت روها و مژه‌های خود را با رنگ مو رنگ نکنید زیرا ممکن است باعث واکنش آلژیک شده و تورم یا افزایش خط عفونت چشم برای شما اتفاق بیفتد.

جمع‌بندی

در این مقاله چند مورد از معروف‌ ترین رنگ موها را ذکر کردیم و بهترین رنگ لباس را برای آنها بیان نمودیم همچنین نکات لازم قبل از انجام رنگ مو را باری شما ذکر کردیم در پایان به شما توصیه می شود که برای انتخاب مناسب ترین نوع مانتو و کفش متناسب با تیپ خود به مقاله (راهنمای ست کردن مانتو و کفش) مراجعه کنید.

 

 

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا