سبک زندگی

انواع اسپری ضد تعریق و بهترین  اسپری مردانه و زنانه موجود در بازار

امروزه برای رفع بوی بد عرق به طور کلی خوشبو کردن بدن اسپری‌ های ضد تعریق کاربرد زیادی برای مردان و زنان دارند و بنابراین اسپری‌ های ضد تعریق فراوانی با برند های مختلف و معروف در بازار بافت می‌ شود که در این مقاله از کارمادیو به معرفی چند مورد از آنها می‌ پردازیم.

لیستی از بهترین مارک اسپری ضد تعریق زنانه و مردانه

در زیر به معرفی چند مورد از بهترین اسپری‌های ضد تعریق می‌پردازیم:

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl and Beauty

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl and Beauty

این اسپری یک اسپری زنانه با رایحه صدف و ماندگاری ۴۸ ساعته است و با فرمولاسیون و عطر مطبوعی در خوشبویی بدن و کاهش تعریق نقش بسزایی دارد.

اسپری ضد عرق زنانه Fresh Natural

در تولید این اسپری روغن آووکادو به کار رفته است و یکی از خوشبوترین انواع اسپری‌ های ضد تعریق زنانه است که شما می‌ توانید جهت رفع بوی بد عرق بدن خود استفاده کنید.

اسپری ضد تعریق زنانه (Protect and Care)

این اسپری یک اسپری فاقد الکل است و دارای رایحه بسیار خوشبویی بوده و مورد توجه بسیاری از طرفداران اسپری واقع شده است.

اسپری ضد عرق زنانه کامان مدل care360

عضلات کامان این اسپری زنانه ای ماندگاری ۲۴ ساعت است و حفظ تازگی و شادابی را به پوست با خانم‌ها می‌ بخشد و به گونه‌ای ساخته شده است که سازگار برای انواع پوست می‌ باشد. اسپری فوق باعث کاهش میزان بوی نامطبوع بدن و رطوبت رسانی به آن می شود.

اسپری ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل Whitening

اسپری ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل Whitening

این اسپری ضد تعریق مناسب برای انواع خانم ها با همه تیپ پوستی است و دارای ماندگاری ۴۸ ساعته بوده نیز دارای قیمت بسیار مناسبی می‌ باشد.

اسپری ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل Cotton Velvet

این اسپری در لیست بهترین اسپری های ضد تعریق زنانه قرار دارد و با بوی خوب و ماندگاری بالا و کاهش میزان تعریق بدن کمک بسزایی می‌ کند.

اسپری ضد تعریق مردانه

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا Pctive DrY

این اسپری مردانه نیز یک اسپری فاقد الکل و بسیار خوشبو با اثر ضد لک روی پوست است که ماندگاری آن ۴۸ ساعت است و در بین مردان طرفدار بسیاری دارد.

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Champions

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Champions

این اسپری با داشتن عناصر آنتی باکتریال و آلومینیوم کلاید به کاهش میزان تعریق و خوشبو بودن بدن کمک بسیاری به مردان می‌ کند و دارای رایحه  خنک و تند نعنا می‌ باشد.

اسپری ضد تعریق مردانه لورآل مدلThermic Resist

این اسپری دارای فرمولاسیون موثر و خوشبوی کننده برای مردان است که ماندگاری آن ۴۸ ساعت است و یکی از بهترین اسپری‌های برند لورآل می‌ باشد.

اسپری ضد تعریق مردانه لورآل مدل cool power

 این اسپری یک اسپری فوق العاده است که به هنگام استفاده و سوزش یا التهاب پوستی ایجاد نمی‌ کند و دارای رایحه‌ای خنک و ملایم با ماندگاری ۴۸ ساعته می‌باشد و یکی از بهترین ری‌های مردانه به شمار می‌ رود.

اسپری ضد تعویق مردانه کامان مدل Recharge

این اسپری حاوی گروهی از ویتامین‌ها از جمله ویتامین ب و ویتامین e است و بنابراین از پوست ما محافظت کرده و خاصیت ضد حساسیت دارد.اسپری فوق یک اسپری ضد تعریق است که بر قدرت لنفاوی اثر گذاشته و میزان تعرق آنها را کاهش می‌ دهد.

اسپری ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Attack

اسپری ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Attack

اسپری ضد عرق فوق به دلیل داشتن مواد آنتی باکتریال و آلومینیوم بوی بد بدن را برطرف می‌ کند و نیز به دلیل بوی معطلی که دارد و ماندگاری ۴۸ ساعته به عنوان یکی از بهترین برنده های مردانه شناخته شده است.

اسپری ضد عرق مردانه هیدرودرم مدل Cool 

این اسپری فاقد الکل بوده و به میزان زیادی در کاهش تعریق بدن دخالت دارد نیز لک زرد و سفید روی لباس ایجاد نمی‌ کند.

انواع اسپری ضد تعریق

انواع اسپری ضد تعریق

اسپری‌ های ضد تعریق بر اساس عملکرد به انواع مختلف زیر تقسیم می‌ شوند.

اسپری زدا ضد تعریق عرق

این نوع اسپری‌ها باعث کاهش میزان تعریق بدن شده و ماده اصلی آنها آلومینیوم است بنابراین کسانی که از عرق کردن فراری هستند و دوست ندارند عرق کنند بهتر است از این نوع اسپری‌های ضد تعریق استفاده کنند.

اسپری ضد تعریق ضد حساسیت

کسانی که پوست بدن حساسی دارند و نمی‌ خواهند هنگام استفاده از اسپری بدن آنها سوزش خارش و یا تورم داشته باشد این نوع اسپری‌ ها بهترین گزینه برای آنها هستند.

اسپری ضد تعریق بالینی قوی

این اسپری‌ها که معمولاً باید در شب استفاده شوند برای کسانی هستند که از تعریق زیاد شکایت دارند و در انواع مردانه و زنانه یافت می‌ شوند.

اسپری ضد تعریق بوزا

این نوع اسپری‌ها که معمولاً در تبلیغات تجاری نیز زیاد مشاهده می‌ شوند و به کاهش میزان تعریق بدن کمک بسیاری می‌ کنند و بوی بد آن را می گیرند.

جمع‌بندی

در مطلب فوق ابتدا چند مورد است بهترین انواع اسپری‌های ضد تعریق مردانه را به شما معرفی کردیم. سپس انواع اسپری های ضد تعریق را به طور کلی نام بردیم. حال می‌ خواهیم شما را با استفاده از موضوع معرفی۵ عطر پرفروش و خوشبو که زنانه و مردانه ندارند با بهترین عطرهای زنان و مردان آشنا کنیم.

 

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا