سلامت

بهترین روش لاغری / سریع ترین روش های چربی سوزی شکم و پهلو

شاید در گذشته، مردم کشورهای مختلف جهان اهمیت زیادی را به اندام خود نمی‌دادند. امروزه ذهنیت مردم مختلف جهان از جمله ایرانیان، نسبت به داشتن یک اندام ایده آل و مناسب، تغییرات بسیار زیادی را کرده است. یکی از معضلات بزرگ ایرانیان که در اثر مسائل مختلفی رخ می‌دهد، چربی سوزی شکم و پهلو می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید، شکم و پهلوی هر فرد به عنوان بخش مهمی در بدن به شمار می‌رود. تناسب لازم در شکم و پهلوی شما باعث می‌شود تا ساختار کلی بدن نیز زیباتر باشد. بنابراین نیاز است تا این قسمت از بدن انسان‌ها مورد توجه خاصی قرار بگیرد.

در سال‌های اخیر مراکز و مجموعه‌های بسیار زیادی تاسیس شده‌اند که در تلاش هستند شما را با روش‌های چربی سوزی شکم و پهلو آشنا سازند. هنگامی که شما با این مشکل و روش‌های درمان آن به خوبی آشنا شوید، قطعا به سرعت چربی‌های مضر خود را از دست خواهید داد. علاوه بر این مسئله، شما می‌توانید به وسیله روش‌های مخصوص ارائه شده توسط مراکز پزشکی، به رفع این مشکل بپردازید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تاثیر مستقیمی را در روند درمان خود نیز داشته باشید.

علت ایجاد چربی شکم و پهلو

یک روش کاملا موثر برای افرادی که اضافه وزن بالایی دارندو با روش‌های معمول مانند رژیم غذایی و ورزش وزنشان تغییر نکرده است، انجام انواع عمل لاغری است که معروف‌ترینِ آنها جراحی اسلیو معده یا عمل بای‌ پس معده است که حتما باید توسط یک متخصص و جراح چاقی باسابقه انجام شود.

افراد مختلفی که به معضل چربی شکم و پهلو مبتلا هستند و حتی افرادی که از این مشکل رنج نمی‌برند، باید با دلایل ایجاد این مسئله آشنا باشند. محققین سراسر جهان با تحقیقات پیوسته خود در این زمینه، توانسته‌اند برخی از دلایل به وجود آمدن چربی در قسمت‌های شکم و پهلو را بیان کنند. بارداری به عنوان اولین علت ایجاد چربی در پهلو و شکم شناخته می‌شود. مادران باردار به دلیل مصرف مواد غذایی بیشتر در قسمت‌های موردنظر دچار چاقی می‌شوند. البته برای مادران باردار جای نگرانی نبوده و این افراد پس از زایمان می‌توانند با استفاده از روش‌های موردنظر به اندام دلخواه خود برسند. در سال 2013 محققین دریافتند که بد خوابی یا بی‌خوابی به عنوان یکی دیگر از دلایل ایجاد چربی شکم و پهلو شناخته می‌شود. بسیاری از افراد که از این مشکل رنج می‌برند، از چاقی برخوردار هستند.

مصرف مشروبات الکلی و سیگار کشیدن نیز از عوامل موثر در ایجاد چربی شکم و پهلو برای بدن شما هستند. اضطراب و استرس نیز سم مضری برای بدن شما بوده که در برخی افراد می‌تواند نتایجی را مانند ایجاد چربی در نقاط ذکر شده به وجود بیاورد. مصرف داروهای مختلف، عدم تحرک کافی در طول روز و … می‌توانند در ایجاد چربی‌های مختلف در شکم و پهلو شما نیز موثر باشند.

روش های چربی سوزی شکم و پهلو و لاغر شدن

اگرچه معضل چربی شکم و پهلو برای بدن انسان به عنوان مسئله‌ای بزرگ برای هر فرد شناخته می‌شود، اما روش‌های درمانی مختلفی برای چربی سوزی شکم و پهلو در نظر گرفته شده است. قبل از هر چیزی نیاز است تا شما در مبحث تغذیه خود، کنترل لازم را داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید در ایجاد چربی شکم و پهلو، تغذیه نقش قابل توجهی را دارد. در واقع تغذیه شما باعث می‌شود تا روز به روز چربی‌های مناطق ذکر شده در بدن شما افزایش یا کاهش یابد. این مسئله موجب می‌شود تا شما بتوانید چربی سوزی شکم و پهلو را به بهترین شکل انجام دهید.

بنابراین شما باید طبق دستور پزشک یا افراد متخصص در این زمینه نسبت به مصرف مواد غذایی ذکر شده اقدام کنید. مصرف دمنوش و انجام ورزش‌های مختلف طبق نظر پزشک و افراد متخصص نیز می‌تواند در چربی سوزی بدن شما تاثیر مستقیمی را بگذارد. بنابراین شما می‌توانید با رعایت موارد فوق، اندام دلخواه خود را به دست آورید.

ماساژ برای چربی سوزی شکم و پهلو

یکی از روش‌های فوق العاده برای چربی سوزی شکم و پهلو، استفاده از ماساژ است که می‌تواند در چربی سوزی شما موثر باشد. امروزه بسیاری از ماساژورها، تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات به افرادی که از چربی در این نقاط بهره‌مند هستند، به رفع این مشکل بپردازند. نیاز است که بدانید، ماساژ برای چربی سوزی بدن شما از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. برخی از ماساژورها در ابتدا به ایجاد گردش خون بیشتر در بدن شما می‌پردازند. برخی از افراد نیز با ایجاد فشار در نقاط مختلف بدن شما، سبب تعریق در قسمت ذکر شده می‌شوند. این مسئله باعث چربی سوزی در شکم و پهلو شما خواهد شد.

هنگام ماساژ برای چربی سوزی شکم و پهلو، از سوی ماساژور تلاش می‌شود تا نفخ موجود در شکم شما نیز رفع شود. برخی اوقات نفع شکم به عنوان عامل ایجاد چربی در نقاطی مانند پهلوی شما یا شکم خواهد بود. همچنین همان‌گونه که گفته شد، استرس تاثیر بسیار زیادی را در افزایش وزن شما خواهد داشت. ماساژ به شما کمک می‌کند تا از استرس دور بمانید و در سراسر بدن خود احساس آرامش کنید. توجه داشته باشید ماساژ شکم شما باعث می‌شود تا بخش هضم بدن تقویت شود. در اثر تقویت بخش هضم، چربی‌های مضر حاضر در بدن شما به راحتی دفع خواهند شد. با رعایت موارد ذکر شده قطعا این روند درمانی به شکل بهتری انجام خواهد گرفت.

چربی سوزی شکم و پهلو و لاغر شدن

سریع ترین راه چربی سوزی شکم و پهلو چیست؟

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد چاق به دنبال آن هستند، سریع‌ترین راه برای چربی سوزی شکم و پهلو می‌باشد. امروزه با پیشرفت علم روش‌های زیادی مانند عمل‌های جراحی برای لاغر کردن افراد در نظر گرفته شده است. در این بین روش‌های مضری نیز وجود دارند که با تاثیر منفی بر روی بدن شما سبب ایجاد مشکلات بیشتر می‌شوند. دویدن به عنوان یکی از روش‌های طبیعی و سریع برای چربی سوزی شکم و پهلو شناخته می‌شود که گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود. شما می‌توانید با دویدن به مدت زمان 30 دقیقه، نزدیک به 300 کالری را بسوزانید. بنابراین دویدن به عنوان گزینه ایده‌آلی برای از بین بردن چربی‌های مختلف از جمله چربی شکم و پهلو به شمار می‌رود.

برای چربی سوزی شکم و پهلو چه بخوریم؟

تغذیه به عنوان یکی از عامل‌های موثر در افزایش وزن یا کاهش آن شناخته می‌شود که تاثیر مستقیمی را در اندام شما دارد. افرادی که قصد دارند تا شروع به چربی سوزی شکم و پهلو کنند، باید قبل از هر چیزی ماده‌های غذایی مفید و مضر را شناسایی کنند و از تغدیه‌ی مناسب به عنوان یکی از کلیدی‌ترین روش‌های چربی سوزی استفاده می‌کنند. روغن نارگیل به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آلی بوده که می‌تواند در چربی سوزی شما مفید واقع شود. بسیاری از بانوان به وسیله روغن نارگیل به کاهش وزن خود می‌پردازند. بر اساس تحقیقات گسترده انجام شده، محصولات خوراکی قرمز و بنفش رنگ نیز می‌توانند در چربی سوزی شکم و پهلو شما موثر باشند.

مصرف مناسب حبوبات نیز تاثیر مفیدی را در چربی سوزی شکم و پهلو شما داشته و سبب ایجاد احساس سیری در بدن شما می‌شود. استفاده از سرکه انار و همچنین قرار دادن غلات کامل در میان وعده‌های غذایی، می‌تواند در چربی‌سوزی شما تاثیر بگذارد. دارچین، زردچوبه و دانه چیا نیز جزو مواردی هستند که با مصرف آن‌ها می‌توانید در چربی سوزی شکم و پهلو خود تاثیر مستقیمی را بگذارید. بسیاری از افراد تخم کتان را نیز به عنوان گزینه مناسبی برای چربی سوزی معرفی می‌کنند. با مصرف موارد ذکر شده و ایجاد احساس سیری در بدن، قطعا روند چربی‌سوزی شما نیز به شکل بهتری انجام خواهد گرفت.

منبع: دکتر زندی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا